Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb al een paar dagen een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug, meestal een teken dat mijn eitjes aan het groeien zijn. Vandaar ook wat misselijk, dat heb ik vaker tijdens mijn LH-piek. Op een of andere manier reageer ik snel op hormonen. Vandaag eerste dag dat ik aan de ovutesten ga (vorige ronde had ik pas op dag 15+16 positieve test) dus ik ben benieuwd. We zijn al sinds woensdag een de klus in ieder geval.

Pleak, leuk een neefje. Mijn schoonzussen zijn dus ook bezig en ik hoop een beetje dat we allemaal tegelijk zwanger zijn, lijkt me wel leuk voor als ze opgroeien.
    Ik kan me wel voorstellen dat je wat teleurgesteld bent dat je nog niet mag langskomen. Ik had ook een zware bevalling (eerste is gewoon gekomen, daarna alsnog keizersnede voor de tweede) maar onze ouders en onze broers mochten wel gelijk komen om onze jongsten te komen bewonderen.

angels1980, ik had die test ook gezien en zag dat het streepje iets duidelijker was, maar ik wilde alleen zeggen dat mannen vaak pas na een knalstreep het echt gaan geloven. Tijdens de zwangerschap is het vaak ook nog allemaal onwerkelijk voor mannen, zij voelen niet wat jij voelt, dus vaak wordt het pas echt voor ze na de bevalling.
    In ieder geval gefeliciteerd, want die CB is wel erg duidelijk :D

nono, je beste kansen heb je de dag voor je eisprong en de dag van je eisprong. Dan nog is de kans om zwanger te raken maar 25% ongeveer. Vandaar dat het toch beter is om juist die beste kansen zoveel mogelijk te benutten. Daar kunnen die ovutesten dus wel bij helpen. Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Succes voor de volgende ronde.

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Mich, zoo druk leventje heb jij hoor zo te horen! Dank je voor je felicitatie. Ik denk idd wel dat het een heel grote impact heeft op mijn schoonzusje (en zwager natuurlijk) Ze zag vooral heel erg tegen de reacties op straat op. Ik had gister een foto gemailt gekregen en liet die aan mijn man's nicht zien en die zei: Zo je ziet die schisis wel goed zeg, kan de foto worden uitvergroot? Ze keek echt alleen maar naar de Schisis, terwijl het juist een super lieve foto was. Echt heel vlak na de bevalling, mijn schoonzusje helemaal trots en uitgeput, een mega lief koppie van mijn neefje met mooie bolle wangen en een vredige uitdrukking en idd een schisis. Maar ik kijk er op een of andere manier echt doorheen. Lijkt mij heel moeilijk als mensen ook zo tegen jouw als moeder reageren terwijl je juist zo trots bent op je kindje.

Hey Angels, wat een lief berichtje :) Het is idd wel fijn om zo af en toe even hier te spuien ;) Ik ben zo slecht in over dingen praten met mensen en laten zien wat ik echt voel, op schrijven is toch makkelijker.
    Hoe gaat het verder met je? Al wat kwaaltjes er bij gekomen? Vriend al helemaal blij?

@ Nono: Nee nog geen neefje mogen bewonderen. Mijn man was gister echt heel erg verdrietig. Zijn moeder had verteld dat zij waren uitgenodigd om vandaag (TIJDENS !!) mijn zoontje verjaardagsfeestje langs mochten komen en de oduders van mijn zwager gister. Maar mijn man was dus helemaal niet gebeld. Mijn schoonouders zijn vandaag maar even geweest op de verjaardag van mijn zoontje en daarna door naar mijn neefje. Maar mijn man was dus echt verdrietig dat hij geen telefoontje had gehad. Hij heeft zelfs zijn zus helemaal nog niet gesproken. Dus toch maar een smsje gestuurd dat hij graag wil weten hoe het met haar gaat. Gelukkig belde ze terug en hebben ze even gepraat. Maar ze zei dat we ergens volgende week pas langs zouden kunnen komen. Daar zou ze 'ergens' volgende week wel voor bellen.
    Vandaag tegen mijn schoonmoeder gezegd dat 'mijn man' echt heel verdrietig was. Dus ik denk dat ze wel met mijn schoonzusje heeft gesproken en nu mogen we toch morgen even komen kijken. Zegt mijn zwager; jullie mogen maar even komen hoor. (net als of wij van plan zijn UUUUUUUren te komen.) Ik vind het moeilijk hoor, ik wil me niet opdringen en vind dat ze moeten doen wat zij willen, maar dat ze blijkbaar niet echt de behoefte heeft om haar kindje aan ons voor te stellen verbaast me ook echt!
    Nou ja, JIPPIE morgen neefje bewonderen :) :)

Nono, ongesteld geworden; Nou ja op naar de volgende ronde! BLijf je wel mee kletsen?? Veelte gezellig zo :) Je hebt nu in elkgeval duidelijkheid. Wel jammer dat het dus echt niks was :(

@ Sassie, dat zou leuk zijn! Mijn zoontje en neefjes schelen nu een jaar min 1 dag. Echt super leuk! Hoop dat ze echt goede vriendjes worden en lekker samen kunnen spelen later!
    Mijn bevalling was ook behoorlijk pittig, maar ik wilde mijn ouders echt heel graag zien, en mijn broer en schoonzus enz ook! Alleen toen mijn zoontje werd opgenomen heb ik alle visite behalve directe familie afgeblazen omdat ze toch alleen bij mij mochten komen kijken en niet op de neonatologie en ik was dan liever daar op de afdeling bij mijn zoontje.
    Maar ja, zo als ik al zei, morgen mogen we wel :) Jippie :D:D

@ hier vandaag de verjaardag van mijn zoontje gevierd. Het was echt zo ongelofelijk leuk en mijn zoontje heeft zo genoten van alle aandacht. Het was best druk in ons mini huisje maar het was echt helemaal geweldig :) Hij is ongelofelijk verwend en het was echt helemaal super :D
    Om de dag helemaal perfect af te sluiten spotte ik net vruchtbaarslijm, eitje is dus in aantocht. Vanmorgen nog wel een negatieve ovu-test maar ik heb maar heel kort positieve testen, grote kans dat hij nu wel positief is. Even een paar uur niets drinken en naar de wc gaan en dan nog een testje doen :) Nog even dan zit ik weer lekker gespannen op het wachtbankje :) :D

:p nou jullie hebben weer wat te lezen gehad ;)

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Nou, vind het wel een vervelende reactie hoor!!
    Mijn vriend was ook een mooie baby ondanks zijn schisis..

Het weekend al weer bijna voorbij! BAH!

4. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    Hey meiden
    Thnx voor de lieve woorden
    @sassie ja je had zijn kop moeten zien bij de cb test
    Hahahahah
    Mijn gevoel liet me niet in de steek
    Aangezien me borsten lekker bezig zijn
    Overal heel emo om zijn en alleen de avond misselijk
    Maar idd wat je zegt t is onwerkelijk op dat moment
    En dan moet het nog doordringen
    Alleen zijn ex loopt te zeiken die kan het niet
    Hebben t is echt zo'n egoistische trut met alles
    En probeerd nog steeds te bepalen wat ie wel of niet mag doen
    Daar word je soms moe van maar probeer het allemaal te negeren

@pleak ja t gaat zijn gangetje gelukkig
    Helemaal in de wolken zijn hihihihi
    En hij is wel lief voor me
    Vanochtend moest ie er vroeg uit
    En liet mij lekker liggen maar hij had de tv aan
    En die stond op tekenfilms en op dat moment
    De sint dus werd wakker onder de sint liedjes terwijl hij stond te douche hahaha
    Vertroetelen met lieve woordjes
    En nu lig ik nog lui in bed op me tel hier op de pagina alles lezen
    Koffie op maar bah dat valt me zwaar word snel thee denk ik
    Zo ff douche en aankleden dan ga ik beneden alles ff goed doorlezen hier en op iedereen reageren
    Me tel werkt niet altijd mee

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Meiden wat een stil gebeuren hier!

Pleak, als het goed is heb je nu je neefje gezien! Hoe was het?? Hoe heet hij eigenlijk? Of wil je dat hier liever niet noemen ;) Wat een rare reactie trouwens over die schisis... Als je dat als moeder zijnde te horen krijgt is dat heel erg kwetsend!
    Nog gefeliciteerd met je kleine man! Wat leuk om te horen dat hij zo verwend is! En wat goed dat je vruchtbaar slijm hebt gespot! Dat word dus flink klussen deze dagen haha :D Mag ik een hele stomme vraag stellen? Hoe check jij of je vruchtbaar slijm hebt? Ik weet dat het echt heel stom klinkt maar ik vind dat nogal lastig om te kijken wanneer het dan vruchtbaar slijm is en hoe ik dat het beste kan checken zeg maar..

Nono, Balen dat je ongesteld bent geworden! Maar wel fijn dat het nu duidelijk is toch? Op naar de volgende ronde! Hoeveelste ronde is het nu voor jou?

Sassie wat fijn dat je daaraan kunt voelen dat je ei in aantocht is! Ik had dat de afgelopen ronde dus ook, hopelijk blijft dat bij mij want dat maakt het een stuk makkelijker om te weten wanneer het zover is! Ik had inderdaad ook wat last van zeurende buik en rugpijn en ik had wat bruin slijm verlies. Dus ben benieuwd deze ronde.

Angels, hoe is het? Al een beetje aan het idee gewend met z'n tweeën? Veel kwaaltjes? Beetje jammer dat zijn ex zo raar doet dan.. Zijn jullie twee al lang samen?

Mich, hoe is het met jou? Nog spannende dingen gebeurd?

Hier gaat alles zijn gangetje, gister nog met mijn man er over gehad of ik toch geen ovu testen zou gaan gebruiken maar we doen het niet. Omdat ik dan ook het idee heb dat ik er nog meer mee bezig ga zijn ofzo. Maarja, dat hield dus wel in dat we regelmatig (lees: om de dag haha) moeten klussen naar mijn idee! NO way dat ik mijn ei wil missen :p Dat idee vind hij soms nog wel moeilijk, hij denkt soms dat er dan alleen sex is voor een baby ofzo. Hoe kijken jullie mannen daar tegenaan?

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Goedenavond dames!

@ Denise, met mij gaat het goed.. gebeurd niet veel spannend's eigenlijk!
    Wel blij gister eindelijk kleren geshopt, hopelijk voel ik me dan weer wat prettiger na mijn bevalling is het niet meer eraf gegaan:x (de kilo's) heb dus nu maatje 40.. :p hopelijk heeft dat geen invloed op het zwanger raken..
    Ik heb nog geen ovulatietesten gekocht.. weet het nog niet zeker.. misschien ben ik er dan wel heel erg mee bezig..:$
    Mijn man kijkt er wel af en toe zo van ja gaat alleen om een baby enzo.. Maar ik probeer het soms gewoon anders aan te pakken hoor.. (wat meer te doen alsof ik hem echt heeeeel erg wil!:p)
    Hij vind het wel fijn dat ik dan wat 'vaker' wil.. aangezien mijn libido beetje omlaag is gegaan.. ben heel vaak moe enzo :D hihi
    Thja, is ook niet niks.. school baby en puppy! Maar doe het allemaal heel graag :D Doe het meestal altijd anders dan andere :D daarom nu ook al voor een tweede! heerlijk lekker druk! hihiihih

7. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hmm dat is soms ook wel iets waar ik bang voor ben hoor.. Bij mij zijn het geen zwangerschapskilo's haha maar ik zit wel in maat 42. Dan denk ik ook wel eens van zou dat me tegen gaan werken, ik hoop het niet. Moet wel zeggen dat ik nu echt begonnen ben met 'lijnen'. Wil het niet zo zeer lijnen noemen eigenlijk maar gewoon op mijn eten letten en lekker bewegen. Ik ben afgelopen anderhalf jaar 10 kilo aangekomen ongeveer, na een operatie en lang thuis zitten. Daar baal ik wel van, maar afvallen is zo enorm moeilijk!
    Haha ik probeer het ook wel leuk in te pakken ja tijdens de klusmomenten, zodat hij niet het gevoel heeft dat het alleen maar om een baby gaat ofzo.. Ik ga nu dus geen ovu testen doen, maar wil wel die billingsmethode aanhouden. Gewoon telkens afscheiding in de gaten houden! Alleen vind ik dat nog wel lastig, moet je dat dan elke dag checken? En hoe check je dat? Zoveel afscheiding heb ik namelijk nooit ;)

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Gisterenmiddag en vanmiddag een negatieve ovulatietest, terwijl ik vorige ronde dus wel op deze dag van mijn cyclus een positieve test had. Ik kon het niet laten en ik heb een half uurtje geleden weer een test gedaan, maar nog steeds negatief. Toch later mijn eisprong. Nu werd ik de vorige keer 13 dpo ongesteld, dus ook al zou mijn eisprong 1 of 2 dagen later zijn dan heb ik nog maar een cyclus van 29 of 30 dagen, dus dat valt nog mee. Dan moet ik een dezer dagen wel een positieve test krijgen...

Pleak, hoe was het bij je neefje? Hopelijk is het toch een gezellig bezoekje geweest ondanks dat ze niet echt enthousiast leek te zijn?

Fijn dat je zoontje een leuke verjaardag heeft gehad. Wat heeft hij van jullie gehad?

Wonen jullie bij je schoonzusje de buurt? Het zou wel leuk zijn als jullie kindjes goed met elkaar overweg kunnen gaan.
    Mijn beide schoonzusjes zijn al ongeveer 15 jaar vriendinnen (mijn ene schoonzusje had een relatie met zijn zwager en heeft mijn andere schoonzusje aan mijn andere zwager gekoppeld) en af en toe voel ik me wel het derde wiel aan de wagen. Nu woont mijn ene schoonzusje in hetzelfde dorp, dus hopelijk zorgt dat ervoor dat we meer naar elkaar toe trekken als we samen zwanger zijn.

angels1980, fijn dat het nu wel doorgedrongen is bij hem.

Denise1605, ik check ook wel eens of ik vruchtbaar slijm heb, alvast sorry voor het onsmakelijke verhaal :D
    Ik ga dan met 1 vinger naar binnen tot mijn baarmoedermond en als ik dan weer eruit ben dan probeer ik met een andere vinger erbij draden te trekken van mijn slijm. Meestal scheurt het na 1 of 2 cm, maar als het vruchtbaar is dan kan het wel 8 cm lang worden.

Hier heeft manlief er geen moeite mee dat ik vaker seks wil. Hij zou sowieso wel elke dag willen, dus voor hem is het ook wel leuker zo.

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Mich, ja jammer he dat het weekend voor bij is!!
    en idd rare operking. Ben vandaag wezen kijken en het is een ongelofelijk schatje :) Kon mijn ogen niet van dat kleine koppie afhouden!!!! Wat een leuk mannetje om te zien. Ik hoop dat het verdere kraambezoek dat ook zo ervaart en niet allemaal stomme opmerkingen gaat maken.
    @ Angels, fijn dat je helemaal in de wolken bent :) Lekker genieten van het miniwondertje in je buik :)
    @ Denise, jaaa neefje gezien. Ben helemaal verliefd (zie boven ;) ) ben zo blij dat we 'm even hebben gezien!! Zo leuk :)
    Verjaardag gister was zo ongelofelijk leuk!
    Vruchtbaarslijm spotten: 2 opties, 1. als mijn eisprong er is dan hoef ik er geen moeite voor je doen, als ik naar de wc geweest ben dan 'glibbert' alles. Als ik dan bij de ingang van mijn vagina tussen wijs en duim een beetje slijm pak dan van elkaar trekt zie je de draden.
    2. doe/deed ik meestal onder de douche.. (moet ik even over na denken hoor hoe ik dat doe, denk er nooit zo bij na) Ik ga voorzichtig met mijn wijsvinger mijn vagina in en wrijf voorzichtig langs mijn baarmoederhals. daarna, als er slijm op je vinger zit checken of je er draden van kan trekken. Dit doe ik eigenlijk nooit meer, want er is mij opgevallen dat als mijn ei er is ik zoveel verlies het niet te missen is, dus is het ook niet noodig verder iets te checken.
    Klinkt allemaal een beetje viezig misschien, maar het is je eigen lichaam en het is eigenlijk mega interessant je lichaam zo beter te leren kennen.
    Op het begin trek je draden van misschien 1 a 2 cm maar als je in je vruchtbare dagen zit is het echt mega vruchtbaar dan trek je het veeeel verder uit elkaar. Hoe dat precies bij jou zit kom je achter door regelmatig je slijm te checken. Ik doe het nu eigenlijk bijna niet meer, maar toen we voor mijn zoontje bezig waren deed ik het regelmatig om mijn lichaam en cyclus beter te leren kennen.
    Mijn man moet niet het gevoel krijgen dat ik het alleen doe om zwanger te raken, dan heeft hij echt geen zin meer. Maar dat is ook niet zo voor me, ik vind het heerlijk om samen 'bezig' te zijn omdat we dan een even intensief met elkaar bezig zijn zeg maar.. haha klinkt een beetje dom, maar ik kan er echt door van bijkomen na een drukke dag, dus het is echt niet alleen voor een kindje. Maar als ik weet dat ik vruchtbaar ben en mijn man heeft geen zin dan kan ik wel gefrustreerd raken en dan hij not amused.. maar geef hem is ongelijk ;)
    @Mitch, ik hoop echt dat het snel raak is want het leek mij ook zooo leuk ze lekker dicht op elkaar :) en ander is meestal juist leuk :)

@ Sassie, ja bij neefje geweest.. gezellig niet zo heeeel erg. (maar neefje was zoo lief... ohw wat kriebelt het dan!! Dan wil ik roepen, ik wil ook ik wil ook!!!! Mijn schoonzusje woont hemelsbreed een half uurtje met de auto, maar die hebben we niet. Met het openbaar vervoer doen we er ongeveer een uur over. Ik hoop dat onze zoontjes goede vriendjes gaan worden, maar ik heb er een hard hoofd in. Ze hebben beide een goede baan en gingen altijd zo'n 5 keer per jaar op vakantie en heel veel weekendjes weg en waren van plan echt niet hier mee te stoppen als ze een kleine hadden. Ook zijn ze gewoon heel anders als ons. Ik begrijp wel dat je je een derde wiel aan de wagen voelt bij je schoonzusjes! Ik hoop dat je met je andere schoonzusje dan wat meer een klik zou krijgen als jullie samen zwanger zijn.
    Mijn zwager en schoonzus waren heel erg aan het schelden op die 'afschuwelijke' ouders van hun die ze maar niet met rust lieten en steeds vroegen hoe het ging. Ik kan er wel een a4tje over vol schrijven, maar ik voelde me er erg ongemakkelijk over omdat ik ook zie hoeveel verdriet mijn schoonmoeder heeft dat ze haar klein kind niet 'gewoon' kan zien. Ohw haha en mijn zwager had het steeds over hoe zwaar de bevalling voor hem was, hihi watje.

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ik snap niets meer van mijn cyclus meiden.. gister dacht ik echt, ja eitje komt er aan.. maar vandaag toch weer een negatieve ovu-test, tweede streepje is haast niet zichtbaar. :( Ben het wachten op mijn ei nu een beetje zat. ;)

11. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Pleak balen zeg..! Hopen dat hij snel komt..
    Bedankt nog voor jullie reactie! Ik ga vanavond even uitgebreider reageren..

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Net een positieve ovulatietest :D
    De vorige keer had ik 2 dagen achter elkaar een positieve test en toen op die tweede dag 's avonds mijn eisprong, dus dat zal wel morgenavond zijn. Dan kan het wachtbankje weer beginnen, spannend.

MICH18, altijd fijn om nieuwe kleren te halen. Ik ben na de bevalling een tijdje op maat 44 blijven hangen (na de bevalling van de eerste ook, toen niks eraan gedaan omdat we snel door gingen voor een tweede) maar vorig jaar voorjaar was ik het toch zat. Toen 10 kilo afgevallen en nu afgelopen zomer weer 6 kilo. Eigenlijk mag er nog wel 5 kilo af (ik weeg 66 kilo bij 1m60) maar in de winter gaat het moeilijker vind ik met al dat lekkers met de feestdagen.
    Ik denk dat het niet veel zal uitmaken om zwanger te raken, ik denk pas dat het moeilijker wordt als je een BMI van meer dan 30 hebt.

Pleak, fijn dat je je neefje hebt gezien, maar wel jammer dat je je daar een beetje ongemakkelijk voelde door haar gemopper en geklaag.
    Balen dat je nog geen positieve ovulatietest hebt gehad. Op welke dag van je cyclus zit je nu?

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Sassie, fijn dat je bijna weer op het wachtbankje zit, voor nu: klussen maar ;) :) Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus.. ach we kijken het maar aan, ben benieuwd wanneer hij positief wordt. Het wordt in elkgeval weer een langere cyclus. :(

@ Ik denk ook niet dat het uitmaakt hoor Mich.. vaak idd bij een nog hogere BMI en dan nog zijn er genoeg dames die dan ook 'gewoon' zwanger worden hoor!
    Ik heb nu geen hoger BMI, maar weet wel hoe moelijk het kan zijn om de zwangerschapskilo's er weer af te krijgen.. pfft en dan de botte opmerkingen van mensen over je uiterlijk :$ ben ik echt van geschrokken. Ben normaal redelijk slank na mijn bevalling een stukje minder zeg maar.. pfffft, nou echt lomp hoe sommige mensen dan kunnen doen. Gek genoeg zat ik alleen wel lekkerder in mijn vel dan voor mijn zwangerschap. kan nog kriegel worden als ik aan de opmerkingen terug denk. ;) Maar nieuwe kleren shoppen kan wonderen doen voor je gevoel :D

14. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik probeer nu ook regelmatig mijn slijm te checken omdat ik het interessant vind om op die manier mijn cyclus in de gaten te houden. Alleen valt er niet veel te checken haha. Oke sorry alvast voor dit voorbeeld, maar vandaag bijvoorbeemd dan heb ik geen slijm of afscheiding als ik met mijn vinger naar binnen ga zoals jullie zeiden. Maar het is wel vochtig om het maar zo te zeggen. Maar het is geen slijm want er valt nog geen milimeter rekbaarheid te ontdekken haha. Maar het is ook niet wit ofzo, gewoon doorzichtig. Maar het lijkt dan meer op vocht. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik vind het dan heel lastig te bepalen waar ik zit rondom mijn eisprong. Omdat volgens die billingsmethode je na je menstruatie een paar droge dagen heb, die heb ik dan dus niet. Maar rekbaar slijm heb ik ook niet. Hoe ingewikkeld dit ;)
    Geen idee ook of jullie me kunnen helpen maar als ik hier met mijn man over praat denkt ie aan hele andere dingen vrees ik:D

15. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Trouwens sassie, wat goed van je positieve ovutest! Succes met klussen ;)

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Haha ik kan met mijn man over veel dingen praten, maar hier over doe ik toch maar niet. Ik heb trouwens ook geen droge dagen na mijn menstruatie, ondanks mijn lange cyclussen. Bij mij klopt de billingsmethode dus niet helemaal...
    Nog even geduld, 't slijm komt nog wel..
    ;) wat ook intwressant is is je baarmoedermond (tsja ik maak het steeds interessanter..) aan het einde van je vagina voel je je baarmoedermond. Tijdens de ovulatie en menstruatie voel je je baarmoedermond een beetje open gaan staan. Ook verschilt de ehm hardheid van je baarmoedermond in de loop van je cyclus.. google maar is. ;) Ook hierbij geld, na verloop van tijd leer je je lichaam beter kennen en ga je verschillen opmerken.

17. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Hey meiden
    Nou weer hoop gelezen
    Ben ff druk geweest ex det dingen die niet horen dus moest ff dingen regelen

Leuk dat je bij je neefje bent geweest ,valt er ook wat spanning van je schouders he
    Lekker van genieten dat is het belangrijkste
    Leuke verjaardag gehad met je zoontje nou dan is t weer een beetje compleet toch??

Ik weet niet waar ik moet beginnen met jullie hoor
    Zulke lange verhalen hahahahaha
    Denk dat ik straks maar ff meer reageer
    Want me jongste moet zo naar school en die wilt nog wel is tijdrekken
    En op t laatste moment alles doen

Maar ff over op t onsmakelijke verhaal
    Als je eisprong nadert klopt het idd dan voelt het van binnen ook zachter
    Zelfs me vriend hield het bij hahahahaa
    Zelf heb k geen ovutesten gebruikt
    Heb t hier gewoon uitgerekent en rond die tijd wat meer klussen

Nou meiden ik hoop straks ff wat meer tijd te hebben dan ga ik alles ff langs

Met mij gaat t wel lekker nu alweer honger
    Bijna niet misselijk alleen op moment wat lage rugpijn en op me linkerzij liggen is al paar dagen irritant
    Verder nergens last van
    Oja me borsten maar probeer daar niet aan te denken die doen godszeer

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hi angels, ja lange verhalen he ;)
    oja honger.. ik had toen ook zo'n honger... gelukkig dat je niet misselijk bent, hopelijk blijft dat zo!

Net weer een ovulatie-test gedaan en die was weer negatief :( nog geen ei.. snap er niks meer van. Mijn buik voelt ook niet meer als of er een ei aan zit te komen, zo voelde het een week geleden.. maar toen zeiden de testjes- negatief.. raaaaaar ;) we zullen zien. We klussen de hele ronde al regelmatig dus mocht ik'n met de testjes gemist hebben maakt het nog niet zoveel uit.

19. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Ja zeker lange verhalen
    Maar mooi om te lezen hoe t allemaal gaat natuurlijk
    Nou bah bah net onderweg naar huis echt spuugneigingen jakkie
    Maar gelukkig zakt het alweer

Deze ronde ben ik niet echt bezig geweest met zwanger worden
    Dacht eerder dat het weer niet zou zijn
    En meestal als ik die instelling heb dan is het juist gelukt
    Had ik met de jongste ook zo raar
    Maar we genieten er allebei van
    Ook leuk om te zien dat hij zo meeleeft en zich zelf maar ook door mezelf erbij betrekt
    T wachten duurtlang zo zeg nog 3 weken dan naar vk voor echo ben echt zo benieuwd
    Maar goed bah rot tablet steeds woorden aan. Mekaar
    Ga nog ff uurtje liggen moe en brak van de overblijf

20. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Vanmiddag was mijn ovulatietest zo goed als donker, dus ik denk dat ik toen over het hoogtepunt van de LH-piek zat. Ik heb sinds een kwartier erge steken rechts onderin mijn buik, dus dat zal mijn eisprong zijn.
    De vorige keer werd ik 13 dpo ongesteld, dus mijn NOD is nu 17 december.
    We zitten vanaf nu op het wachtbankje, spannend.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina