Ik heb ook 2v5 testen liggen, maar ik wil eigenlijk pas na het volgende weekend testen. Dat wordt nog moeilijk, aangezien ik wel wat klachtjes heb, o.a. misselijk met vlagen en koffie smaakt me niet meer. Ik werk altijd op donderdag en vrijdag en volgende week ga ik een weekend naar mijn ouders dus dan denk ik dat de verleiding om te testen wat minder is.
Zucht.. Ik denk toch dat ik het niet volhou tot vrijdag! Dus waarschijnlijk morgenochtend maar weer Voel me ook weer een stuk beroerder dan gisteren.. Veel last van mn zij/buik en rug, en net toen ik naar de wc ging een grote klodder bruin/doorzichtig slijm.. Sorry voor de details haha! Wat denken jullie, zou toch mn menstruatie er aan komen of is het wat anders???
Het zou van een innesteling kunnen zijn. Ik denk dat 7/8 dagen voor NOD wel erg vroeg is om te testen. Nu heb ik er nog niet moeilijk mee om niet te testen, omdat de kans wel heeeel klein is dat er nu al een streep komt. Ik krijg pas moeite vanaf 4 dagen voor NOD, omdat er dan al veel licht positief testen.
Ik denk dat het meer tussen mn oren zit.. Als ik morgen test kan ik er weer even tegen haha. En dan woensdag weer en vrijdag weer
Denise.. moeilijk he maar het is wel een beetje zonde van je testen joh als je al zo vroeg test ( het was: "help elkaar van de test-drang af he " Ik wil ook zoooo graag een test doen, maar ik vind het echt zonde van mijn test en het slaat nergens op. 6 dagen van te voren is echt te vroeg. Ik probeer steeds tegen mezelf te zeggen dat een test toch niets aan de realiteit veranderd. Ben ik zwanger- ben ik zwanger, zo niet dan niet. Veranderd de test niets aan. Maar ik wil zo graag weten of het deze ronde gelukt is
ik herken het helemaal hoor... ik krijg ook steeds meer klachten,, maar zoveel dagen kan je toch niet positief testen? Of je moet een onregelmatige cyclus hebben en al verder zijn dan je had gedacht, dan zou het wel kunnen
Ik ga de testen donderdag bestellen bij sensitest puur om de testdrang:S Nog geen last van kwaaltjes maar dat had ik ook niet bij mijn vorige zwangerschap
Spannend meiden! Ik doe ook een ronde mee. Zaterdagavond 3 nov een ongelukje gehad. Maandag ontzettende pijn links in mn baarmoeder, veel kramp. Ovu-test was 's avonds knalpositief, dus die dag wss eisprong gehad. Ik heb een cycli van 28 dagen. Maar mn ei is dus pas op dag 19 gesprongen?! Ipv dag 14 wat ik altijd dacht. Dus het is extra spannend..... Maar nu kan ik ook niet wachten op de uitslag. Nu 6 DPO, en mn nod zou officieel 10 DPO zijn dan....
borsten en tepels doen zeer, opgeblazen buik, steeds ongesteldheids-achtige krampen, met vlagen misselijk en een 'raar' onrustig gevoel in mijn lichaam. maar ja mijn lichaam kan me natuurlijk ook weer voor de gek houden. Als je niet goed weet wat je cyclus is, hoe bereken je dan je NOD? Ik ben ook erg onregelmatig ongesteld, en heb deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Nu weet ik precies wanneer mijn nod is maar anders is het voor mij ook maar gokken. Best lastig! Heb je trouwens nog getest? @Djennes: Verstandig hoor! Trouwens je zegt dat je geen kwaaltjes had, maar die had ik eigenlijk ook niet toen ik zwanger was van mijn zoontje. Je hoeft dus helemaal geen kwaaltjes te hebben! @Lenthe: Spannend. kan het ook zijn dat je nu een langere cyclus hebt? Dat wordt voor jou ook een spannend weekje zo!
Ik kan mijn nod niet berekenen, ben nu voor het gemak uitgegaan van een gemiddelde cyclus.. Heb getest ja, negatief natuurlijk! Wel veel gerommel in mijn buik, steken in m'n zij, niet in mijn doen, snel emotioneel, misselijk en dus soms nog wat bruin beige slijmverlies! Vaag gedoe
Pleak, jouw klachtjes komen me bekend voor. Ik heb geen last van mijn borsten (heb ik volgens mij nooit last van gehad toen ik zwanger was, volgens mij wel als ik ongesteld ben) maar wel een opgeblazen buik, met vlagen misselijk, af en toe krampjes in mijn onderbuik. Spannend he. Denise1605, dat was ook wel te verwachten, een negatieve test. Ik zou nu toch zeker 4 dagen proberen te wachten. Een week voor NOD heb je misschien wel hcg, maar gewoon te weinig om met een test te bespeuren.
Ik heb me nu ook voorgenomen om vrijdag op zn vroegst pas weer te testen.. Maak mezelf alleen maar gek op deze manier!
Hoi dames, kon het gister niet laten dus had alsnog getest.. HAHA.. Deze was dus wederom negatief.. Maar goed.. de 15de OF de 16de pas mijn NOD.. Nu test ik dus echt niet meer.. Heb niet echt het gevoel dat ik deze rond al zwanger zou zijn eigenlijk.. Merk ook niet veel geen kwaaltjes ofzo.. Alleen vanaf gister wat steekjes in de baarmoeder.. Maar goed denk niet echt dat dat iets betekend We zullen zien!!
@ Denise, lastig he zo'n vrouwen lichaam Plus als je probeert zwanger te raken leg je elk gevoel onder een vergroot glas. En je weet het toch pas echt als je een test heb gedaan. Goed als je tot vrijdag wilt wachten ik ga voor je duimen Hoeveelste ronde is het voor je? @ Sassie, oh zo spannend! Ik kan ook niet echt denken van, hoe was dat bij mijn zoontje.. ik had toen nagenoeg geen kwaaltjes voor NOD. Ik had een opgezette buik, maar dat heb ik sowieso wel snel dus dat zegt eigenlijk niks. Ik had gedacht dat het bij een tweede minder spannend zou zijn, haha mis. Voor jou is het zelfs de vierde (blijft spannend dus ) @Mich; ook voor jou spannend! Jammer dat je test negatief was, maar zegt idd nog helemaal niets zo ver van te voren. Nog 4 daagjes
Pleak het is nog maar mijn eerste ronde, daarom geloof ik er ook niet zo in dat ik nu al zwanger kan zijn
Denise1605, ik zit ook in mijn eerste ronde, vandaar dat ik nog niet teveel durf te hopen. Pleak, het zal mijn derde zwangerschap worden MICH18, jammer weer een negatieve test, maar daar kan de komende dagen alsnog verandering in komen, spannend.
1e rond is altijd lastig in te schatten idd.. ach wie weet het kan altijd natuurlijk he @ sassie; je hebt dus een tweeling leuk! hoe oud zijn je andere kindjes als ik vragen mag?
Hmm zeg ik dat ik geen last van kwaaltjes heb maar mijn tepels doen nu wel gemeen zeer hoor als ik ze aanraak lijkt alsof je speldenprikjes krijgt auw! Nu krijg ik echt wel testdrang!! was het maar donderdag pff.