Hmmm ik heb ook het idee dat er iets aankomt.. Heb steken links en rechts onderin mijn buik. Het zou alleen wel erg vroeg zijn, zit nu op CD10. Heb nog geen vruchtbaar slijm gespot, dus ben benieuwd! Hoop voor jou dat hij er aan komt Pleak!
Haha klopt, gaat daar alleen maar over HAHAHA, ach wat maakt het uit! hier houden we ons wel bezig!! We hebben toch 1 ding niet gegeven voor sinterklaas hihi!! (De autogarage van toettoet) Voor de rest was het een geslaagde avond, ondanks dat ons kereltje de afgelopen dagen erg huilerig is geweest, valt het vandaag alweer mee gelukkig!! Ik ben zo ontzettend moe he de afgelopen tijd, dat ik met moeite naar school ga... dus ben alweer alleen maandag pas geweest!! Mijn mannetje heeft ook een weekje vrij, dus dan is het echt verleidelijk om thuis te blijven!!! Maarja, nu kan het nog... volgende maand begin ik aan mijn 10 weken stageperiode, en dan is het 40 uur aan de bak.... zie er nu al tegenop maar, het is maar even moet ik me maar bedenken! (klaag klaag klaag) sorry! Gister avond was mijn ovulatietest nog net ietsjes donkerder! Dus hij MOET vanavond gewoon echt knallen vind ik hihi.. Ik vertrouw alleen na alles die kruidvat testen niet meer.. Wij hadden trouwens de boom al heel lang opgezet haha, was een beetje gek, sinterklaas vieren met een kerstboom! Maar heerlijk, de kersttijd is aangebroken!! Zou wel leuk zijn, allemaal ongeveer rond dezelfde tijd onze nod, kunnen we ons lekker gek maken met testen
Y-test.. je hebt helemaal gelijk (maar we hebben het wel over nog meer dan testen hoor, alleen het elkaar er van af helpen gebeurt niet echt ) Mich, ga je de toet-toet tot zijn verjaardag bewaren? Hij is er denk ik ook nog wel een beetje klein voor. 't is wel echt een super leuk kado!! Mijn zoontje is er nu heeeelemaal weg van, echt leuk om te zien. Lastig dat je zo moe bent! Helemaal als je volgende maand aan je stage periode begint. Dat wordt even doorbijten! (klagen geeft niets hoor.. lucht lekker op toch ) Zou heel grappig zijn als je test vanavond knalt, haha dan kunnen we samen gaan testen (als die van mij vanavond ook knalt (anders wordt ik een beetje boos denk ik niet dat dat wat helpt maar toch :x) en elkaar idd helemaal gek maken.. haha... Ik moet deze keer echt van mijzelf wachten tot nod en testen na 5 minuten niet meer serieus nemen Ik was vanmorgen echt onwijs geschrokken, mijn zoontje kreeg stukjes appel en liep een beetje te spelen met zijn stukje, ineens ging hij helemaal over de rand van zijn stoel hangen en braak geluiden maken. Eerst dacht ik dat hij als of deed (klinkt raar, maar hij doet het wel vaker, vind hij een grappig geluidje lijkt wel) maar ik had al snel door dat het echt was.. Ik haalde hem snel uit zijn stoel, gecheckt of er niks in zijn keeltje zat (kon gelukkig niks ontdekken), hij ging steeds heftiger huilen en allemaal slijm opbraken ik zat er helemaal onder en hij bleef maar huilen. Gelukkig werd het snel minder maar hij was helemaal van slag. Hij bleef maar in zijn oogjes wrijven dus had ik 'm op bed gelegd en goed de babyfoon in de gaten gehouden. Hoorde ik 'm heel zielig huilen, weer uit bedje, ging hij weer allemaal slijm opgeven. Zo sneu. Ik heb hem de rest van de dag maar geen melk gegeven alleen water. Nu lijkt het weer beter te gaan, alleen is hij nog steeds extreem moe, hij slaapt bijna de hele dag al en is hangerig en huilerig. Maar even aan kijken anders maar de huisarts bellen.
Ja pleak, ik ga die tot zijn verjaardag bewaren, daar was die ook eigenlijk voor bedoeld.. hihi had bij toys xl 3 halen 2 betalen gedaan... en wilde perse 40 euro voor niks, dus had ik 3 cadeau´s tussen de 40 en 50 euro gekocht had ik er een voor niks nou heb net mijn ovutestje gedaan, maar die knal? nee dat was ie niet...ik doe zometeen even mijn rijtje meesturen.. (dames kijk ook even naar mijn nieuw onderschrift hihihi *hint*hint* )
Ik denk dat je ei al geweest is... 5 is het donkerst, maar net niet donker genoeg, maar dat kan ook misleidend zijn, misschien was hij iets daarvoor of daarna wel donkerder.. of was je urine net niet geconcentreerd genoeg? Heb je nog meer testen thuis? Anders morgen nog even door testen kijken wat de testen verder doen.. lastig he als ze niet knallen!!
ja word er erg onzeker van.. de vorige keer had ik 2 dagen na een positieve ovulatietest de eisprong... dus ben benieuwd... Voel het wel een beetje dat er wat staat te gebeuren hoor... maarja kan ik me ook inbeelden hihi
MICH18, ik vind die van 05/12 wel de positiefste van het rijtje. Die van 04/12 is ook wat donkerder als 03/12 en 06/12 in ieder geval. Ik zal een plaatje bijvoegen, daarop kun je zien hoe je LH gedurende een cyclus gaat. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je op 04/12 in de aanloop naar de piek zat, op 05/12 net over het hoogtepunt van de piek en vandaag onderaan de daling.
Bedankt voor de uitleg hihi! Ik heb de 5de geen seks gehad, wel de 4de.. en dan vanavond weer.. Is dit dan goed? of alweer te laat?
Sorry, ik was jullie even weer kwijt, volgens mij weer per ongeluk op 'abonnement verwijderen' geklikt op mijn smartphone. Dat schermpje is ook gewoon te klein voor een forum, ik wil een tablet Denise1605, gemiddeld leven zaadcellen 24-48 uur (bron Wikipedia ) maar soms lees je ook verhalen tot 7 dagen! Als je dus om de dag ga klussen dan zouden er in principe zaadcellen aanwezig moeten zijn als je een eisprong hebt. Ik ben nu ook rustiger/geduldigere deze ronde, maar ik zit ook nog maar 2 dagen na mijn eisprong Ik zou ook geschrokken zijn, leuke kennis heb je Die steken beginnen bij mij vaak 5 a 7 dagen voor mijn eisprong. Een zeurende/branderige buikpijn met af en toe steekjes links en rechts. Ik heb begrepen dat dit door de groeiende eitjes komt. nono, vervelend dat je zoveel last hebt van je rug! Pleak, alweer een test gedaan? Ik hoop dat hij snel knalt! Beterschap voor je zoontje. Is hij verder verkouden of aan het hoesten? MICH18, dat lijkt me ook zwaar 40 uur per week, maar gelukkig is het maar voor 10 weken, dan heb je een eindpunt om naartoe te leven. Ik heb gelezen dat je het vruchtbaarst bent de dag voor je eisprong. Als je gisteren een zo goed als positieve test had en vandaag weer een negatieve, dan denk ik dat je gisteren of vandaag je eisprong hebt gehad. Dan zat je met klussen op 04/12 dus prima. Vandaag zou ik dan nog wel voor de zekerheid doen, want na je eisprong ben je nog 12-24 uur vruchtbaar volgens mij.
lijkt me ook goed hoor! ik denk dat ik mijn ei vandaag heb gehad, misschien morgen. Het is deze ronde zo anders dan anders. ik voel niks, dan vruchtbaarslijm spotten, dan steken links of rechtsonder, dat was het. Deze keer een zee aan steekjes krampjes, mijn hele buik deed er zeer van. Morgen eind van de ochtend weer een testje doen.. ben benieuwd.. we lopen denk ik ongeveer gelijk.. toch leuk zitten we bijna allemaal weer tegelijk op het wachtbankje Denise: Bij jou al meer tekenen van een ei? Kan je gezellig bij ons op het bankje komen zitten Sassie: Ik wil ook een tablet zeur er al een tijdje om bij mijn man, maar hij vind het onzin (en we hebben er ook gewoon geen geld voor ) Maar leuk zou het wel zijn Ach mijn laptop is ook best makkelijk.. Haha je hebt nog 12 dagen te gaan. Ik ben benieuwd hoelang je nog geen last hebt van test-stress Mijn zoontje was wel verkouden, maar is het al niet zo erg meer.. snap dus ook echt niet waar al dat slijm vandaan kwam! Nu gaat het gelukkig weer beter, hij ligt lekker te slapen wat jij schreef over die steekjes die al 5 a 7 dagen van te voren starten, dat heb ik dus normaal nooit, maar nu wel.. Maar ja die andere ronden ook niet zwanger geraakt.. anders is misschien goed Ik heb trouwens eind van de middag nog een test gedaan, die was nagenoeg zo donker als de test-streep, misschen als k nu zou testen dan knalt hij?? Maar ik lig al zo lekker in bed ik zie het morgen wel. @ nono, Hoe is het nu bij jou?? Nog last van je rug?
Zo dames, ik ook lekker in bed!! Heerlijk geknuffeld met vriendjelief hihi! Heb niks gemerkt dat ik uberhaupt de eisprong heb gehad.. Vorige maand was het heeeeeel duidelijk! Veel pijn! Maarja.. Ik klus voor de zekerheid de hele maand (als ik het vol hou) om de dag wil dit eitje niet missen!! Ik ga slapen dames!! Ik zal morgenwat uitgebreider reageren!! Op de bb gaat dat niet zo goed! Slaapplekker allemaal!
Hey Dames Jeetje wat een hoop leesvoer weer Hoe is jullie sinterklaas geweest?? Hier niet gevierd de jongste (7) weet het Zal ik maar zeggen Ze mocht wel dr schoen zetten vond ze leuk Enm op school dan gevierd Met kerst komen er wel wat dingetjes Nou hier alles zijn gangetje niet veel last van mankementjes Zo nu en dan misselijk maar vooral veeeeeeellll honger hahahaha Onlangs uitslag van me uitstrijkje gehad en gisterochtend daar geweest voor overleg want ze wou me over 6 maanden weer zien Maar dat gaat nu niet dus na bevalling weer terug komen voor controle Had in mei pap1 was goed alleen nu had ik pap2 lichte ontsteking maar daar had ik me vermoeden wel naar dat er iets moest zijn Maar goed als t goed is moet t overgaan Verder had ik gister echt een superdag lekker schoonmaken en alles doen in huis voorgaande dagen toch s'middags steeds moe en uurtje slapen Nou meiden ga zo eerst ff me dochter school brengen en boodschappen doen daarna ga ik alles lezen hier want op een BB is dat gods irritant hihihi
Wat een leesvoer weer! @ Sassie, Ik gooi ook regelmatig dit abbo er weer uit! Handig die smartphones... En ach, achteraf kan ik wel lachen om die zwarte piet De vorige maand begonnen die steekjes bij mij ook 4 dagen van tevoren, tot 2 dagen daarna. Toen had ik ineens nergens meer last van en dat bleek dus later mijn ei te zijn geweest. Ook had ik wat bruin verlies, maar dat heb ik nu (nog) niet! Ook nog geen vruchtbaar slijm gespot.. Het is nu wel helder, maar een beetje 'waterig' ofzo. @ Pleak, Dat klinkt toch echt als een naderende eisprong! Hoop het voor je! Heb je alweer een test gedaan? Ik heb zelf nog steeds af en toe van die steekjes in mijn buik, vooral als ik loop of als ik me uitrek. Verder nog weinig tekenen, geen vruchtbaar slijm of iets. Maar we klussen vrolijk door dus ik zie over een paar weken vanzelf het resultaat @ Angels, Wat vervelend dat je zo moe bent! Hopelijk trekt dat snel weg.. Misschien een stomme vraag, maar wat is Pap1 en Pap2? Ik lees dat wel meer hier maar heb geen idee wat het is...
Hey Angels Je bent er weer Fijn hoor dat je niet te veel kwaaltjes hebt, des te meer tijd om lekker te genieten Honger.. ja gek he, je lichaam gaat gelijk hamsteren lijkt wel.. Wanneer heb je eigenlijk een termijn echo? (of heb je die niet, weet eigenlijk niet of dat standaard is) Ik weet wel ongeveer wat pap1 en pap2 is, maar vroeg me af of dat verder nog gevolgen heeft voor je zwangerschap? of staat dat los van elkaar? Hopelijk heb je vandaag weer zo'n super dag @ Denise vandaag weer getest, net.. en mega positief (zal er een fotootje bij doen, ik ben zo blij haha) Alleen voelde het gister als of mijn ei kwam, nu is mijn buik veel rustiger, alleen na een positieve test springt hij 1 a 2 dagen later. Op een moment als deze zou het wel fijn zijn als ik temperatuurde.. alleen dan ben ik er helemaal zo mee bezig. Ach we klussen nog even vrolijk verder en dan zie ik tegen kerst wel Oja en ik weerthet niet zeker, maar helder is volgens mij wel een goed teken.. je kan er geen draden van trekken? Hoop dat je snel je ei hebt! Zou zo leuk zijn weer gelijk met ons op (mijn test is echt een KNALtest jeetje!! 't linkse streepje is de test streep, duidelijker kan niet toch )
Pleak die knalt er uit!! Klussen dus!!! Hahaha Wat fijn voor je meis! Nu hopen dat je met kerst een positief cadeautje onder de boom kunt leggen! Het is idd helder maar kan er geen draden van trekken nee. Het is meer vocht ofzo lijkt het.. Haha snapje wat ik bedoel? Kan er nog geen milimeter draad van trekken!
Pleak, klussen klussen klussen! Gezelligggggg met deze sneeuw! We willen allemaal een cadeautje onder de booooooom!