Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Klinkt veelbelovend hoor Sassie! Ben benieuwd! Spannend :D
    Misschien kan je zondag ochtend vast testen? Dan heb je nog 5 daagjes geduld nodig ;) Verwarrend hoor al die tegenstrijdige berichten over de gevoeligheid. Is er eigenlijk een site waar het duidelijk te vinden is? Ik was ook wel benieuwd hoe nauwkeurig de 'gewone' van zwanger-en-kids zijn.

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    sassie klinkt inderdaad VEEL belovend!! als jij test, krijg ik meer teststress hoor, want dan zou jou pendel van caruli ook uitkomen! en die van mij ook hihihihihihihi..

Pleak, ik durf dat dus niet meer te zeggen.... hield mijn nod toen niet in de gaten..

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb sinds 5 minuten ineens flinke steken linksonder achter mijn schaambot, pijn die ik wat moet wegzuchten. Ik hoop dat het zo zal afzakken als ik in bed lig.

Pleak, volgens mij is er niet een site waar alle testen op een rijtje staan, ik zoek meestal via Google.

MICH, wanneer zou jij je NOD ongeveer hebben?

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik ga ervan uit dat mijn nod de 20ste is.. en mijn eisprong dus de 6de is geweest. had 4 en 5 de duidelijkste ovulatietest..
    2 dagen nog door getest maar toen waren ze op.. Heb wel steeds om de dag geknuffeld met vriendjelief!:) en heb de 4de en 6de dus gemeenschap gehad...

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    oe Mich, ik heb mijn ei 1 dag na jou gehad... zullen we doen wie het langst kan wachten met testen :p haha

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    haha ja, ben benieuwd!!! Wil eigenlijk pas testen wanneer ik ECHT voel dat ik zwanger ben..................... HAHAHAHAHAHA Geniaal plan van me he?! :D

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :D nou ben benieuwd.. haha hou me maar op de hoogte van je 'gevoel'. Ik vind het wel een goeie, ik ga die ook maar uitproberen denk ik :p alleen is niets zo onbetrouwbaar als mijn gevoel hierover ;)

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Zo daar was ik weer! Wat een verhalen alweer haha.

Sassie, het klinkt inderdaad veelbelovend! Wauw, ik hoop het zo! Hoe is het nu met de felle pijn in je buik? Hopelijk is het afgezakt...

Pleak en Mich, jullie zitten elkaar nu alweer naar de testdrang toe te helpen haha! Hoe denken jullie dat vol te houden tot je zwangerschapsgevoelens hebt? Ghehe, ik zie het nog niet gebeuren :p

Hier had ik vanmorgen wel verdacht veel slijm! Het is ook behoorlijk rekbaar nu, nog niet zo enorm als vorige maand maar al wel een centimeter of 3... Zou het er dan toch aan zitten te komen?? Dat zou echt super fijn zijn want dan is mijn cyclus korter dan de vorige!

9. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Goed... Ik geef toe, ik riep heel hard dat ik het NIET zou doen maar ik heb toch een ovulatietest gedaan haha. Alleen nu weet ik niet zo goed wat dit resultaat betekend. Het is nog niet positief, maar het is ook niet negatief toch? Ik snap er geen hout van.. Komt mijn ei er nog aan, is ie al geweest, komt ie voorlopig nog helemaal niet, HELP! Please?

Bijgevoegde bestanden:

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ik kom me hier ook even melden.. ik moet nog 4 dagen geduld van mezelf hebben..

11. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hee Yuna,

Welkom!

Spannend hoor, heb je al symptomen of iets?

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Nope, de normale dingen.. gevoelige borsten enzo.. maar verder niks...

13. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Oke extra spannend dus! Hoop voor je dat het raak is.. Ik moet zelf nog even wachten haha :D

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Yuna28 :) Welkom! Nog vier daagjes geduld.. sterkte.. we zijn niet zo goed in het minder spannend maken van het wachten hoor, haha maar het is wel heel gezellig ;)
    Denise: Eerst maar over je test: Hij is niet positief, maar ik heb regelmatig gelezen dat de kruidvat testen erg moeilijk af te lezen zijn omdat ze altijd een redelijk donker streepje geven. Dus nu ben je nog geen stap verder. ;) Mocht je echt ovulatietesten willen gebruiken kan je beter bijv van zwanger-en-kids nemen. ik ben daar wel tevreden over. In elkgeval is hij nu nog niet positief. Jammer! Maar hij zou zomaar morgen wel positief kunnen zijn! Als je slijm hebt lekker klussen.. ! Wat je schrijft over 3 cm.. betekend dat je ei in aantocht is!!

15. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Had het idd ook gelezen van kv, alleen had ik vanmiddag ineens de drang om toch te testen dus ik moest wat haha. Morgen test ik weer dus dan kijk ik even hoe hij er dan uitziet. Heb er nog zes over dus wil die toch eerst opmaken voor ik andere bestel. Vanmiddag had ik ineens een klodder slijm, niet erg helder maar wel doorzichtig/wit en duidelijk rekbaar! En het was duidelijk geen sperma pfzo.. Dus ben ergens ook wel bang dat ik eerder had moeten testen en dat mn ei al geweest is ofzo. Kan dat?

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    vandaag ook al een ovu-testje gedaan Denise? ben benieuwd wat er vandaag uitkomt! Hoe je verhaal klinkt moet je ei nog komen hoor.. (maar weet het niet zeker natuurlijk)

Hier in de buikpijn zo goed als weg, had gister een paar flinke steken onder in mijn buik maar verder is het erg rustig. Ik heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn/worden. Maar ja liever dat dan je zwanger voelen en teleurgesteld worden. Nog 8 daagjes geduld :)

17. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hee pleak, ben op t werk dus heb nog geen test kunnen doen. Heb nu geen rekbaar slijm meer dus heb zelf het vermoeden dat het al geweest is! Het is nu echt wittig.. Wel heb ik het gevoel dat mijn bmm iets open staat en hoger is dan anders, wat houdt dat ook alweer in?

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hoger en open is vruchtbaar. Na je eisprong voel je je baarmoedermond zakken en harder worden. Ik heb deze cyclus het echt goed gevoeld. Maar het was wel een paar dagen na mijn positieve ovulatie test. Dus het zou kunnen dat je'm gemist heb (heb je'm ook gemist met klussen? hopelijk dat niet; alleen met testen ;))
    Wittig had/heb ik nu ook na mijn ei.. Spannend! BEn benieuwd hoor..
    Werkse! Laat maar weten wat je ovu-test vanavond zegt

19. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb nu weer voor het eerst gevoeld dat ie hoger en opener is, gisteren was ie duidelijk minder ver open. Alleen had ik dus gisteren wel veel rekbaar slijm en is dat nu weer minder en wit. Dus dat is tegenstrijdig toch? Ben benieuwd naar mn test straks!

20. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik kom weer mee kletsen;)

Heb even de tijd voor mezelf genomen zodat ik er minder mee bezig zou zijn maar dat is verdraaid moeilijk!
    Heb echt testdrang en weet helemaal niet wanneer mijn nod is (oeps)
    Maar zolang ik geen symptomen heb probeer ik niet te testen.
    Bij mij dochter testte ik pas 8 dagen na nod

Deel Deze Pagina