HeY Djennes leuk dat je er weer bent! Lastig he om er niet teveel mee bezig te zijn! Nog geen ei voor bij voelen komen? Ben benieuwd
Hoi Djennes, we mistte je al! Gezellig dat je er weer bent! Hoe is het nu met jou? pfff, had het weer druk dames!! Maar had wel meegelezen hoor! Ik had tijdens mijn ei wat doorzichtig rekbaar slijm, niet veel hoor maar is de eerste keer dat ik VERSCHIL merkte... Daarna heb ik alleen maar wittig gehad, hoop dat dat iets goeds betekend! Soms denk ik ik voel iets.. en dan weer een tijd niet.. Maarja... spannend he!!!
Hoi Dames, Geen testdrang gelukkig.. nog 2 dagen en dan is het tempturen.. wand hij gaat normaal op dag 12 omlaag..dus..geduld... Afscheiding.. ik heb nog nooit eggwhite gehad.. ik heb altijd wat waterige afscheiding en thats it... daarmee wel het gevoel dat ik denk dat er bij mij wat is waardoor het niet zo goed lukt om zwanger te worden.. Na ei heb ik altijd eerst geel.. en daarna wit..aan afscheiding kan je trouwens ook niet zien of je zwanger bent.. ik dacht altijd dat gele afscheiding betekende dat het eitje dood is.. maar las ergens anders dat dat ook niet zo hoeft te zijn... tja.. het enige wat we kunnen doen is wachten...wachten...wachten..
Mich, ohw zo spannend.. ik heb ook wittig.. jammer he dat je daaraan niet kan zien of je zwanger bent of niet. Ik begin het inmiddels toch wel echt spannend te vinden!! Yuna, nog geen testdrang? Goed hoor! Ik weet niet in hoeverre het echt noodzakelijk is om van dat ei-wittige vruchtbaar slijm te hebben? en idd wachten wachten wachten... (maar gelukkig voor jou nog maar een paar daagjes! )
Ik heb net weer een testje gedaan, naar mijn idee is hij wat lichter dan gisteren. Wat denken jullie?
Ik doe er morgen weer eentje, als die ook lichter is heb ik mijn eisprong gehad toch? Dat zou wel overeen komen met mijn slijm.. Dat was de laatste dagen veel en helder/rekbaar en nu vandaag was het echt wit en niet meer zo rekbaar... Zou er wel blij mee zijn want dan is mijn cyclus kort!
ik vind'm ook wel lichter.. hoe lang zou je cyclus dan zijn als je je ei al heb gehad? Ligt je NOD niet zo ver als die van ons weg.
Even een opsomming van mijn klachtjes: vanaf 2 a 3 dpo pijnlijke borsten, gevoelige tepels en steekjes onderbuik. Rond 7 dpo flinke steken achter schaambot, sindsdien af en toe gemene steekjes. Sinds eergisteren jeuk onderrug en onderarmen, minder haaruitval, meer afscheiding, rode blos op wangen en 's avonds vroeg moe. Ik ben dus best wel benieuwd naar mijn test zondag. Ik wil er niet teveel van verwachten, omdat de teleurstelling anders groot is, maar ik herken wel veel van mijn vorige zwangerschappen. Denise, die steken waren na 10 minuten al aan het afzakken gelukkig, nu alleen nog af en toe een gemeen steekje. Als je baarmoedermond open staat en hoog ligt dan komt je eisprong eraan, bij mij was dat een dag voor mijn eisprong. Ik ben ook niet zo'n voorstander van de Kruidvat-ovulatietesten. Die 2 testen die ik zie zijn beide negatief in mijn ogen. Dat het streepje van vandaag lichter is dan gisteren zegt niet veel, want misschien wat je urine wat minder geconcentreerd. Je hebt altijd wel LH in je urine en dat schommelt waardoor je wisselende lichte streepjes kan hebben. Voor zover ik weet heb je jij de meeste ovulatietesten geen opbouwend streepje, alleen ineens een zo goed als donkere of donkerder streepje bij je LH-oiek. Yuna, welkom. Ik hoop dat je temp hoog blijft en dat je over 3 dagen een positieve test hebt.
Hmm oke.. Maar zeggen die streepjes dan helemaal niks? Ik vind het echt zo lastig! Omdat mijn bmm nu wel verder open staat en hoger zit, maar dat rekbare slijm is weer zo goed als weg zeg maar. Wat moet ik daar dan van denken??
Oke ik ben overtuigd haha, kruidvat ovutesten zijn niks voor mij.. Heb nu voor de derde keer hetzelfde streepje! Ik maak ze maar gewoon op de komende dagen en als ik het volgende maand weer zou willen bestel ik die andere die jullie zeiden..
Denise: ik vind de 14e eigenlijk lichter... doet toch een beetje vermoeden dat je ei al is geweest,... maar zou nog lekker blijven klussen voor het geval het niet zo is hoor! Zou jammer zijn als'j'm mist! Ik zou je baarmoeder ook even goed in de gaten houden. Bij de meeste vrouwen schijnt hij heel snel te zakken na de eisprong, ik had het idee bij mij na ongeveer 2 dagen was hij duidelijk gezakt. OOOeeeehhh Sassie nog 3 dagen!! Ben zo benieuwd!! Hier.. voel me totaal niet aankomend zwanger.. Nog steeds niet. Af en toe steken in mijn onderbuik.. soms menstruatie achtig gevoel, opgeblazen buik, steeds misselijk, zere borsten.. Maar ja die klachten heb ik steeds als ik ongesteld wordt... Voor het eerst dat ik echt zoiets heb van bah laten we het maar achten ons hebben en door naar de volgende ronde. We zullen zien. Vandaag 8 DPO.. Het liefst test ik de 23 pas, dan hoeft ik waarschijnlijk niet te testen, ben ik niet ongesteld dan is er echt een kans dat ik zwanger ben. Die stomme witte testen, of nog erger, vage streepjes die niks betekenen sorry slecht humeur hier. Vanavond een soort van afscheidsfeestje van mijn werk waar ik tot augustus heb gewerkt. Omdat er dit jaar heel veel personeel moest vertrekken hebben we een soort verlaat gezamelijk afscheidsfeestje.. en ik heb GEEN zin. Ik hoorde van een excollega dat ze er van overtuigd waren dat ik zwanger was en dat ze echt moeite had moeten doen om uit te leggen dat dit niet zo was. Iets met mijn facebook-account?? Weet nog steeds niet hoe ze er aan kwamen/komen. Heb helemaal geen zin in dit soort roddelziek gezeur, weet eigenlijk ook niet precies waarom ik ga. Mijn man zegt steeds: dan ga je niet, maar dan voel ik me zo bezwaard. Zo ik heb weer even lekker geklaagd @Nono, weet niet of je nog mee leest? Ben wel benieuwd hoe het nu bij jou is! @ Mich: Al test stress?? @ Yuna: Al extra kwaaltjes? Nog geen test-stress? @ Djennes: Hoe is het bij jou??
Pleak, ik weet het niet.. Op dit moment voelt mijn bmm nog steeds iets open maar heb wel het idee dat ie wat lager zit. Maar ik zie het wel, blijf die testjes nog wel even op maken om te checken maar heb er weinig vertrouwen in! We hebben wel gewoon geklust, sowieso om de dag en gister en eergister allebei de dagen. Dus lijkt me sterk als ik hem gemist heb. Maar voor het zelfde geld moet ie nog komen! Geen idee.. Gedoe Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in dat feestje vanavond! Ik ken het hoor, van die mensen die dan via via beweren dat je zwanger bent en weet ik wat allemaal. Heb zo'n hekel aan dat geroddel! Ik zou je vooral niet bezwaard voelen als je niet gaat.. Sterker nog ik geef je groot gelijk!
Ff snel uitgerekend wanneer mijn nod is en kan samen met pleak testen Spannend maar heb totaal geen symptomen. Ga vanavond of morgen uitgebreider reageren typt niet zo fijn op de telefoon
pleak, nog geen testdrang eigenlijk.. gek he? Herken ik totaal niet van mezelf... Af en toe steekjes in buik en borsten maar meer merk ik niet... Misschien dat he took daaraan ligt hihi
Die kruidvattestjes zijn echt niks naar mijn mening.. maar hopelijk heb je je ei nu wel gevonden.. MICH kan me voorstellen! Hier.. uhm... ik voel niks maar ik stress hem wel voor morgen maar gezien de geen kwaaltjes hebben.vrees ik het ergste...morgen spannend wat temp gaat doen...