Aah lief van je pleak!! Maar hoeft niet hoor, ben al moe als ik het alleen al moet schrijven haha.. Hoe is het met je klachtjes? Die van mij lijken vandaag verdwenen.. Ben zo bang dat ik dan toch een laat ei heb gehad.. En ik dus niet geklust heb.. omdat ik gisteren wel echt klachtjes had..
Maar dan zou je ineens wel een erg lange cyclus hebben? Hopelijk is het iets anders! Klachtjes hier.. ik heb weer zo'n menstruatie achtig gevoel.. mijn borsten doen zeer maar dat heb ik steeds. Vorige keer was mijn lf-fase maar 10 dagen dus dan zou ik morgen al ongesteld kunnen worden, bedacht ik me ineens. Ben benieuwd, voel me echt niet zwanger, dus verwacht er niet veel van. Vind alleen het wachten zo irritant.
Mich, wanneer is je NOD? =) Pleak, goed om te weten! Ik had er eerder eigenlijk niet zo heel erg op gelet. Inderdaad op het wachtbankje! We hebben dus 2 x geklust en hoop dat het genoeg is. Vast wel. Spannend en ik hoop dat je niet ongi word!
hey meiden, mag ik jullie mening krijgen! Wegens embryo terugplaatsing ben ik op dag 12 begonnen met ovu testen, op dag 12 bleek deze positief te zijn! Wegens daarna een bloeding heb ik bloed moeten laten prikken en bleken mijn waardes te laag voor een eisprong of zwangerschap! Dus krijg geen embryo terug geplaatst omdat we nu niet weten wanneer ik dan wel een eisprong krijg! Maar heb 4 dagen een positieve digitale clear blue ovulatietest en op donderdag een positieve zwangerschaptest. en zojuist weer een positieve zwangerschapstest maar dan lichter dan de vorige keer. Zou die testen dan wel reageren op een eisprong? Heb in de middag getest. Mijn laatste test ik nu op! Dus heb niks meer in huis!
Wauw alweer een zwangere.. Gefeliciteerd sassie!! Wat gaat het snel ineens! Bar ik zou zeggen zwanger, alleen wel raar dat de tweede lichter is... Hoop voor je dat het snel duidelijk is! Mich wat jammer dat het zo gelopen is.... Hopelijk is het uitgepraat? Nono wat goed dat je je ei hebt gehad!! Nu op het wachtbankje, ik duim voor je!
ja pleak, dat klopt.. maar nu heb ik soms wel weer steekjes, snap er niks van voel me niet echt zwanger in ieder geval!! INEENS.. want had ik eerder deze week dus wel, een gevoel dat het raak zou zijn!! Nono, mijn nod is de 20ste! Bar, ik zou echt denken dat je zwanger bent.. maar weet niet hoe dat allemaal precies zit! Vind ze wel echt duidelijk.. dus vind het echt vreemd... kan je echt niet gewoon zwanger zijn????? Denise, klopt vond het zelf ook erg vervelend.. is wel uitgepraat hoor.. maar we hadden toch effies ruzie, mijn vriend verlangt altijd meer van mij. Hij wil dat ik hem meer aandacht geef dat ik meer in het huishoude doe etc.. maar hij ziet niet dat ik wel 5 dagen weg ben en als ik dan thuis ben gewoon tijd wil doorbrengen met mijn zoontje!
mich18; ja ik weet het ook niet! ik zou vorige week rond mijn eisprong moeten zitten. Stel dat ik zwanger zou zijn, dan zou dit betekenen dat ik dit al 2 maanden ben! Maar krijg wel gewoon mijn menstruatie! Nu kreeg ik 7 dagen na mijn menstruatie weer een menstruatie van 3 dagen! precies op dag 12 van mijn cyclus! ovu testen blijven positief! maar stel dat een zwangerschaptest ook LH meet zou het dan zo zijn dat die ene z-test vager wordt doordat LH minder wordt! Ik weet het ook niet meer! We willen nog een kindje! Maar hier wordt ik zo onzeker van dat ik niet meer weet wat mijn lichaam doet!
Ik heb wel eens gehoord dat een ovulatie positief is als je zwanger bent, maar andersom niet... ik denk echt dat je zwanger bent hoor.. EN dat die lichter word, misschien omdat je met middagurine hebt getest de ene keer??? Of ja, is dat nu niet zo geconcentreerd? zeg ook maar wat!! ik zou het wel in de gaten houden, als die nu niet weer donkerder word... misschien een vmk? hoop het niet uiteraard! Wil in dit topic alleen maar dubbele streepjes zien deze maand!
Even snel, want mijn ouders zijn hier. Ik heb wel eens gelezen dat de Kruidvat 2v5 op een eisprong reageren.
Mitch18; Ik heb beide met middagurine getest! Het vervelende is dat je verschillende verhalen hoort! Dus ja probeer anders van de week nog eens te testen als die nog steeds positief is dan maar eens langs de dokter! sassie1980; misschien dat die daarom eerst donker was en nu die andere wat lichter :S!
nou wat sassie zegt geloof ik niet zo. Ik zou eens met ochtendurine testen. Als die positief is. denk ik dat je zwanger bent!
Mich18;maar met ochtendurine zou die dan sowieso positief zijn omdat dan je urine geconcentreerd is?!durf niet te hopen
Ja ochtend urine zou die sowieso positief moeten zijn! En met ochtendurine is je LH piek sowieso het laagst.. dus als je dan een positieve test hebt ben je gewoon zwanger.
Bar1983, ik heb net je andere berichtjes terug gelezen.. vind het heel raar dat de gyn en huisarts zo moeilijk doen om je meer duidelijkheid te geven. Meer doen dan even blijven testen kan je ook niet doen, maar leuk is natuurlijk anders. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en ben je gewoon lekker zwanger!! In elk geval duidelijkheid!
Mich18; de ovutesten heb ik altijd met ochtendurine gedaan! En deze hebben van woensdag t/m zaterdag een smiley laten zien! pleak; de gyn zegt dat de zwangerschapstest reageert op de LH! Dus vandaar dat ik pas terug mag komen zodra mijn menstruatie weer opnieuw begint! En de dokter weet dat ik daar onder behandeling bent en die heeft zoiets van als je zwanger bent is het alleen maar mooi meegenomen! Ik hoop ook maar snel duidelijkheid te krijgen en laten we hopen dat ik zwanger ben! Maar het is allemaal erg vreemd! Denk dat ik donderdag of vrijdag nog eens een z-test doe, dan ben ik een week verder van die andere z-test! Als die dan nog positief bent ga ik echt aan een zwangerschap denken, is deze negatief dan weet ik dat het toch met de eisprong te maken heeft gehad!
Sorry dat ik hier kom binnenvallen, maar wou toch even reageren. Bar, ik vind het zo onlogisch dat zwangerschapstesten reageren op een eisprong! Dat is niet de bedoeling van een zwangerschapstest! In principe mag een zwangerschapstest NIET reageren op LH! Het mag alleen reageren op HCG (bepaalde medicatie of bepaalde gezondheidsproblemen zouden zich ook kunnen vertalen in een posi zwangerschapstest, maar wat deze precies zijn, weet ik niet). Volgens mij ben je dus gewoon zwanger; zou dat kunnen volgens jou? Ga anders een Clearblue digital of zo halen in de apotheek. Of alleszins een andere test. Wat ik dan wel minder positief is dat je meest recente test iets lichter is, maar je weet dan niet hoe ver je precies bent? Anderzijds kunnen ovulatietesten wel reageren op HCG!
chachake; Het rare is dat wel het ziekenhuis zegt dat het wel kan! En hoe kan het dat ik steeds positieve ovu testen heb als mijn waardes laag zijn! en of ik zwanger ben, tsja..heb steeds mijn menstruatie gehad. Stel dat ik zwanger ben dan zou ik 10 weken zwanger moeten zijn, 2 weken die je extra krijgt meegerekend. Heb toen een terugplaatsing gehad! En het is inderdaad raar dat mijn test nu lichter is! Daarom durf ik niet te hopen op een zwangerschap! Ik zou inderdaad eens een andere test kunnen proberen! Maar waarom reageert een ovu test wel op Hcg maar kan of moet een zwangerschap test niet reageren op LH
Bar, ik zou een cb digitaal met ochtendurine doen (dan weet je waar je aan toe bent) Mich, hier gaat alles goed vandaag nog een test gedaan en het word al duidelijker denk toch echt dat ik zwanger ben! Hier is het met jou? En de rest natuurlijk