Pleak&Sassie: Het kan inderdaad nog elke kant op.. Ik geef de moed uiteraard niet op.. maar de eerste ronde en gelijk raak? Dat is te mooi om waar te zijn!
Wat ik me afvroeg, vanaf wanneer kun je echt zwangerschapsklachten hebben?? Ik dacht dat dat pas verder in je zwangerschap was.. Weet iemand dat? Dan weet ik gelijk of ik mezelf voor de gek hou of niet
volgens mij kun je al voor je NOD klachten hebben.. Echter heb ik dit nooit gehad... TENMINSTE dat denk ik.... (weet niet meer precies wanneer ik positief testen met mijn zoontje) Had toen een onregelmatige cyclus en waren er niet zo mee bezig.. Dus testen pas toen ik het gevoel had dat ik zwanger was! Naar mijn berekening was dit toen ik 5 weken zwanger was.. Maar de gyn zat mij toen 2 weken terug... Maarja, mij leek het sterk met 3 weken positief testen! Terwijl toen ik een echoscopie kreeg, het bij het meten WEL mijn berekening was!
Hmm oke, schiet ik nog niks mee op dus haha! Ik kom net m'n bed uitrollen, was zo moe. Heerlijk anderhalf uur geslapen! Als dit m'n menstruatie betekend dan ben ik niet blij elke maand, dat weet ik wel!
Ik heb er nu dus ook voor gezorgd dat ik geen testen in huis heb. Dat werkt wel, voorgaande keren was ik al veel te vroeg aan het testen. Ga mezelf niet meer gek maken. Zit nu op dag 35 heb me voorgenomen na woensdag pas te testen! Een nadeel voor mij... ik werk in de apotheek, dus zou er zo eentje kunnen kopen. Maaaaaar heb me sterk gehouden vandaag, best wel beetje trots op mezelf haha
Ik weet het niet. Mijn cyclus is altijd 28 dagen. Dus daar ga ik nu in eerste instantie ook maar vanuit. Wordt ik donderdag niet ongi dan vrijdag testen (dag 29). Ik heb opgezette borsten, beetje kramp in baarmoeder, tandvlees wat snel bloedt, verminderde eetlust. Die opgette borsten waren HET teken van mn 2 vorige zwangerschappen. Dus ik ben heel erg benieuwd.....
Ik geef borstvoeding, maar al paar maanden niet echt dat opgezette gespannen gevoel gehad tussen de voedingen door. En nu dus wel. Tja, het is een niet uit te leggen gevoel whaha. Het lijntje van hoop en vrees ligt dicht bij elkaar. We zullen er wel achter komen of het wel of niet raak is.
ik ben benieuwd hoor meiden was het maar vrijdag/zaterdag! ik heb wel testen in huis, het is zo moeilijk om hier niets mee te doen @Lenthe, spannend.. vooral als je klachten herkend van je vorige zwangerschap! Ik probeer altijd niet te veel goede hoop te hebben omdat het anders zo'n teleurstelling is als je ongesteld wordt, maar dat is lastig. Dat dunne lijntje herken ik dus wel @ steenbokje, dat is een hoop verleiding op je werk dus maar zien je collega's dan niet dat je een test koopt? @ denise: ongesteld zijn is ook helemaal niet leuk! Maar hopelijk is dit iets 'anders' zwangerschapsklachten kunnen wel voor NOD maar de meeste lijken nogal op de klachten bij een naderende ongesteldheid, dus dat kan ook voor verwarring zorgen En ik werd bij mijn zoontje pas bij 6 weken misselijk, daarvoor niet. maar je hoort ook wel eens dat vrouwen al eerder misselijk zijn. Lekker verwarrend allemaal he @Mich, tjsa 1e ronde zou wel heel mooi zijn, maar wel mogelijk Ik blijf gewoon lekker heel positief
Pleak, mijn oudste is net 5 jaar geworden en de tweeling wordt bijna 4 jaar, ze schelen 16 maanden. We hebben dus best wel een drukke periode achter de rug (slecht slapen, ziektes e.d.) en hedden altijd wel 4 kinderen gewild, maar even geen fut voor gehad. Bij de oudste was ik de 1e ronde zwanger. Bij de tweeling was ik de 3e ronde (maar 1e rond met ovutesten) zwanger. Ik durf er alleen niet teveel op te hopen dat het nu weer snel raak zal zijn. Denise1605, volgens mij kun je klachtjes krijgen zodra je lichaam hcg gaat aanmaken. De een zegt dat dit vanaf de bevruchting is, de andere zegt vanaf de innesteling.
Hmm oke, lastig.. Merk wel dat het nu met de dag meer wordt, op dit moment vooral veel pijn onderin mijn buik wat lijkt op spierpijn. Alsof ik enorm mijn buikspieren heb getraind haha! Iemand daar ervaring mee?
Die misselijkheid is nog niet heel erg aanwezig, merk het af en toe een beetje met vlagen. Ongesteld zijn is inderdaad niet leuk, maar als dit voortekenen zijn dan hoop ik toch dat het vandaag of morgen doorbreekt! Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
@sassie: Gezellige drukke boel is dat bij jullie! Zijn toch 3 kindjes in nog geen 1.5 jaar tijd. Leuk dat jullie nu toch nog voor een vierde gaan. Als er nog 1tje bij komt zitten de anderen al op school, dat is misschien ook wel lekker toch? Hopelijk gaat het nu ook zo snel! Hebben jullie deze ronde ook ovulatie testen gebruikt? Je ging dit weekend naar je ouders toch? Hopelijk geen ongesteldheidsvrij weekend en maandag een positieve test. Lopen jullie er ook heel de dag mee in jullie hoofd? Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Dat ken ik Pleak! Elke keer denk ik, ik ga er vandaag niet aan denken! Maar het zit echt de hele dag in mijn hoofd.. Is ook wel gevaarlijk he, want daardoor kun je ook dingen voelen die er niet zijn Nu komt er ook bij dat ik op een kinderdagverblijf werk, probeer dan maar eens een dag niet aan baby's te denken!
Dames, Begrijp er niks meer van.. Heb de hele maand ovu testen gedaan van zwanger en kids.. En dacht mijn ei gezien te hebben! Maar.. uhm... had gister een negatieve ovulatie test en vandaag een VETTE POSITIEVE:O
@Denise: spierpijn achtig gevoel onder in je buik zou een goed teken kunnen zijn.. had ik (maar dan wat later in de zwangerschap) ook bij mijn zoontje. Maar ja, niet TE veel hopen he want wat je lichaam kan je echt voor de gek houden... (maar duim natuurlijk wel voor het eerste )
@ Denise: Ik heb ook op een kinderdagverblijf gewerkt (nu niet meer, baan kwijt door te weinig kinderen op mijn groep) dat maakt het idd wel heeeeeel moeilijk om er dan niet aan te denken @Mich18; dat is raar? heb je al je oude testen nog bewaard? Misschien kunnen we mee kijken? (als je zwanger bent kunnen ze ook positief zijn he.. maar je had negatief getest toch?)
Gister getest wel met middag urine.. En die was negatief.. (van zwanger en kids zwangerschapstest) HEY kan helemaal niet ik bedoel ZATERDAG!! gister was ik op de elfde van de elfde... dus of ik vergis me nu.. naja een van die dagen in iedergeval! Deed ik zwangerschapstest van zk en die was negatief.. ovu test van clearblue was zichtbaar maar niet zo erg als nu.. ik heb sowieso een foto van deze testen.. ik zal van die andere strakjes eentje maken... de batterij zit in de oplader (hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is)
Ik hoop nog helemaal niks haha, ga nergens vanuit... Maar waar komt dat spierpijnachtig gevoel vandaan dan? Ik wist niet dat dat bij een zwangerschap zou kunnen horen?
Wat vreemd! Maar inderdaad je kunt ook positief testen als je zwanger bent heb ik gehoord.. Weet je zeker dat dit niet zo is?