porkie; zou inderdaad nog te vroeg zijn! Hoogstens zaterdag ofzo? Mich18; Hoe oud is je kindje als ik mag vragen? Mijn zoontje was nog maar paar maanden oud en toen had ik het al niet erg gevonden als de 2de onderweg zou zijn , maar we zijn pas echt weer begonnen toen mijn zoontje 7 maanden was! Had gehoopt dat hij anderhalf zou zijn, dat we dan weer een kleintje zouden krijgen, maar helaas hebben wij dat niet voor het zeggen! Pleak; ow ben blij dat de kruidvat voor mij niet zo dichtbij is hoor, dan zou ik al snel blut zijn! Dus je man is net zo erg als jij haha !? Op de dag dat ik dacht mijn eisprong te krijgen, had ik een positieve test, ik kreeg daarna een bloeding en had voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld! Ik moest toen bloedprikken, en aan de hand van dat bleken mijn waardes te laag voor een eisprong :S ! Dus ja waarom die testen dan van woensdag t/m zaterdag positief zijn! Misschien een traag eitje...ik weet het niet! Ik hoop ook niet teveel....ik zou alleen meer gerust gesteld zijn als ik weet of ik nou wel of niet zwanger ben! Nu weet ik niet eens meer wanneer ik mijn menstruatie eventueel zou moeten krijgen!
Ik weet niet wanneer mijn nod was omdat ik nogal schommelende cyclussen had. Heb bij de zwangerschapsbanner ook het gemiddelde genomen. Dames mijn duimen draaien.voor een positieve test!
@ bar1983.. maar dat maakt de kans toch ietsje groter dat de positieve testen reageerden op hcg ipv lh (want die waarden waren laag volgens de bloedtest) haha ik begin het nog spannender te vinden. Ik las net wat je naar Mich schreef; wij hadden ook gehoopt op max 1.5 jaar verschil, maar je hebt het idd niet voor het zeggen he. Ik denk dat dat het nog lastiger maakt als je voor een tweede gaat. @ Mich, ben benieuwd naar jou test Ik heb het je vast niet makkelijk gemaakt nu, haha.. nog een paar daagjes dan is jouw nod.. zou zo leuk zijn als we samen zwanger zijn! @ Denise, raar voelen is goed! Op naar over een paar weken een mooi tweede streepje @ Djennes, dan is het wel fijn als je een termijnecho krijgt he.. ik wist bij mijn zoontje ook echt niet wanneer mijn ei precies was geweest. Nu weet ik dat wel, scheelt een beetje. Op naar allemaal positieve testen meiden
@ pleak, klopt... hihi.. morgenochtend ga ik testen! Dan zit ik ALS mijn ovulatietesten kloppen (Volgens mij was dit een vraag van sassie) dan is het dus 1 dag voor nod? TOCH? 20ste is nog hihi
dan zit je 2 dagen voor nod.. maar je zou al positief kunnen testen.. spannend hoor!! Snel laten weten he?!
Ja ik laat het snel weten hihi... Al heb ik er niet zo'n geweldig gevoel over.... zal wel niet.. ik zal wel te graag willen deze maand!
Ja maar ik voelde me juist deze ronde echt niet zwanger.. en vooralsnog ziet het er nu goed uit Dus het zegt nog niks. Het kwam zo goed uit met school he? Maakt het wel extra spannend..
Ja klopt kwam ideaal uit!! voor zover dat kan natuurlijk hihi Ja is ook, vind het deze maand helemaal spannend!!
Het enige wat ik trouwens merk is HOOFDPIJN en af en toe wat duizelig.. Maar hoofdpijn vind ik het duidelijk's .. 1 dag had ik veel steekjes in de buik.. maar daarna was dit zichtbaar minder.. dit was rond 8 dpo.. Die dag dacht ik ook echt dat ik zwanger was..Maar daarna eigenlijk niet meer!! AAH PLEAK door jou ben ik nu ook nerveus haha
Pleak; doe donderdag/vrijag een testje als die nog positief is ga ik wat meer hoop krijgen! Maar denk dat die dan negatief aangeeft, zomaar voor gevoel! Mich18, dan vindt ik het niet te vroeg hoor ! Hihi zijn zoveel die een kleintje erbij krijgen als ander kindje 1 jaar en 5a 6 maanden oud is ! Voor jou is het ook spannend ! Weet je wat nou zo vervelend is, soms kun je je gewoon zwanger voelen terwijl het niet zo is! Omdat wij het zo graag willen! Hebben jullie dat ook?
Zo dames Aller eerst goedemorgen Heb net ruim 10 pagina's zitten lezen want ik liep achter zag ik hahahaha Er is zo te zien al heel wat veranderd bij sommige Gefeliciteerd met de posi testen en hoop voor jullie ook een plakbeeb En lekker te genieten De andere heel veel s6 met wachten op t bankje en hoop voor jullie ook snel posi test te hebben Hier gaat alles zijn gangetje Heb superveel honger begint al bij t opstaan om 6 uur echt zo'n vreetzakje die in me groeit net als de vader hahahaha Klinkt wel stom zo als je t zo leest Gelukkig nietveel last van symptomen Alleen ontiegelijk last van me borsten en zo nu en dan wat misselijk Gisteravond een beetje geschrokken Na de seks licht roze verlies gehad (alleen bij afvegen) en vanochtend weer Dus mijn vriend beetje bezorgt en heeft gezegt vandaag met de benen op de bank te gaan hihihihi Dacht bij mezelf ja vandaag rustig aan doen maar hh gaat ook door en boodschappen lopen ook niet vanzelf naar binnen dus dat gaan we in etapes vandaag doen In de ochtend veel moe en uurtje slapen doet dan goed Nog even en mag naar vk ben zo benieuwd maar ook beetje bang aangezzien de laatste keer geen hartslag te horen was en week later een vmk is geworden. Maar we gaan van het positieve uit en heb ook gezegt hij mee moet want ik durf niet alleen en vind dit ook echt een moment van ons samen de 1e keer Nou dames ik hou t weer een beetje bij want anderrs loop ik zo weer een eind achter
Mich18, wat jammer zeg! Sterkte hoor, altijd weer een tegenvaller! angels1980; gefeliciteerd! Ik ben ook eigenlijk zomaar dit topic binnen gewandeld! Dat hongergevoel kende ik ook wel van mijn zwangerschap ! Ik moest juist wat eten als ik uit bed kwam anders werd ik misselijk omdat ik niks at ! Omgekeerde wereld sommige kunnen juist niet eten van de misselijkheid! En als ik mijn zoontje nu ziet, die eet wat weg hoor hahaha
@mich, wat jammer! Maar je weet niet, misschien komt het nog? Hier een en al frustratie en onzekerheid.. Vruchtbaar slijm is verdwenen, bmm is nog wel open (volgens mij, weet niet hoe dat moet voelen) en voelt in ieder geval anders dan anders. Maar de testen blijven negatief, dus weet het nu even niet. Gisteren begon ik met geplop en gerommel in mijn buik en zere borsten, dat is vandaag ook nog zo. Ik snap er helemaal niks van Ik dacht echt dat het gisteren zover was, en ineens had manlief geen zin om te klussen omdat hij moe was! Dus ik was zeer gefrustreerd haha. Zondag wel geklust, zou dat ook genoeg zijn? Eventueel vanavond weer?
Gisterenavond niet ongesteld geworden (normaal mijn NOD) dus het begint nu een beetje tot me door te dringen. Morgen ga ik nog een testje doen en dan hopelijk een duidelijkere streep! Pleak, ik zie op beide foto's op de onderste test een lichte streep en op de bovenste test ook als ik heel lang ga duren, spannend zeg! (Wij moeten ook heel veel gaan regelen. Manlief wilde eerst geen vierde meer, dus ik heb alle babyspullen -kinderwagen, maxicosi, ledikantje, box- een jaar geleden verkocht, nu weer alles opnieuw aanschaffen, haha) fatimas, als je na middernacht gaat klussen dan zou ik het nog wel bij de 17e tellen. bar1983, ik ben benieuwd wat je testen doen aan het eind van de week. MICH18, balen van de witte test. angels1980, fijn om te horen dat alles goed gaat. Denise1605, zaadcellen kunnen volgens mij gemiddeld 2 a 3 dagen overleven dus dat zou op zich wel prima moeten zijn. Ik had dat de eerste ronde ook, manlief was niet fit en ik wist (door de ovulatietesten) dat mijn eisprong eraan zat te komen, erg frustrerend dan.