Help elkaar van de test drang af!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MICH18, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar1983

bar1983 Actief lid

May 14, 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sassie1980; Aan de ene kant toch leuk dat je alles weer opnieuw kan aanschaffen :)! Maar helaas wel een dure grap! Wat dat betreft zijn kindjes best duur :)!

Nou ik heb mij dus niet kunnen bedwingen en mijn man uit zijn werk naar de kruidvat gestuurd!
    En eigenlijk hoopte ik dit keer maar een negatieve test te hebben, zodat ik weet waar ik aan toe ben! Maar wat blijkt weer positief! Dit kan toch niks meer met mijn vruchtbare dagen te maken hebben! Als ik voorheen mijn ovu testen deed en ik begon op dag 10 had ik meestal op dag 12-13-14 of 15 een vruchtbare dag! maar nu alle testen positief en 3 positieve zwangerschaptesten! En ik zit al op dag 18!
    Even een vraagje een zwangerschapstest kan die ook reageren op hormonale problemen? Of kan alleen een ovu test dat?
    DSC05663.jpg

2. bar1983

bar1983 Actief lid

May 14, 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    oja en alle testen zijn met middagurine, maar neem aan dat dat niet moet uitmaken!

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Het beste kun je met ochtendurine testen, dan is je urine geconcentreerder. Dat je met middagurine een lichte streep dan zal hij 's ochtends nog duidelijker moeten zijn? Heb je nog een test liggen? Zoja dan zou ik hem morgen of overmorgen met ochtendurine doen.

Ik zie de tweede best goed. Ik vind het alleen vreemd dat hij lichter is dan de 13e, maar niet lichter dan de 16e, maar ook niet duidelijker.

4. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Bar, wat vreemd zeg! Aan de streepjes zou je zeggen dat je zwanger bent, maar het is inderdaad wat Sassie ook zegt wel vreemd dat ze niet donkerder worden!

5. bar1983

bar1983 Actief lid

May 14, 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    die ik nu heb gedaan lijkt ietsje donkerder dan die daarvoor! pff wordt hier zo onzeker van! Ik heb nog 1 liggen! Denk dat ik morgenmiddag maar eens naar het telefonisch spreeuur bel en vraag voor een bloedtest! Snap er niks meer van!

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Nee dat snap ik! Wat vervelend zeg, ik hoop dat je morgen inderdaad een bloedtest kunt laten doen en dat je snel duidelijkheid krijgt! En ik hoop heel erg hard dat je inderdaad zwanger bent!

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Mich, wat jammer!!! Maar je weet het niet he, de moed nog niet opgeven!! Hopelijk blijft je ongi weg en ben je wel zwanger *knuffel*

@ Angels! HEy leuk dat je er weer bent! Haha een vreetzakje in je buik ;) en wel prettig dat je nog niet te veel kwaaltjes hebt! Meestal zijn de kwaaltjes het eerste trimester niet zo leuk ;)
    Spannend zo hoor straks bij de verloskundige, zeker met jouw geschiedenis! Je kan je zo machteloos voelen he, je hebt er totaal geen invloed op, het is loslaten en zien wat er komt. Soms best moeilijk! Wanneer is je afspraak? GA ik voor je duimen!

@ Denise.. verwarrend zo hoor!! IK voelde na mijn ei mijn bmm echt duidelijk harder worden. Helemaal gesloten is hij bij mij nooit (heb al een kindje, dan sluit hij niet helemaal meer) dus dat vind ik moeilijk te voelen. Maar ik vond'm wel echt duidelijk harder en lager na mijn ei. Als je zondag en vandaag geklust heb is dat vast wel genoeg toch? Om de dag schijnt perfect te zijn.
    (gezeur is niet erg.. daar zijn we toch voor :D)

@ Sassie, dat is wel een bijzonder momentje! Toch fijn als je als bevestiging dan niet ongesteld wordt!
    Ben benieuwd naar je test morgen!
    Dat je alles opnieuw moet kopen :$ haha ook wel leuk (financieel alleen iets minder ;)) Hoe vond/vind je man het trouwens dat je zwanger bent??

@ bar1983.. dat is idd nog steeds een positieve test! Zo heb je nog meer onduidelijkheid.. Ik kan ook echt niet geloven dat dit is omdat je een eisprong had!! Alleen vind ik'm idd wat lichter dan de 13e, dat is dan wel weer vreemd. Morgen ochtend (als je er nog 1 over hebt met ochtend urine testen zoals Sassie al zei, dan vergelijken, is die nog donkerder dan zal ik als ik jouw was toch nog maar idd eens gaan bellen met huisarts/gyn.. je hebt nu toch wel duidelijkheid nodig!! Je niet af laten schepen., je hebt nu echt wel genoeg reden voor een bloedtest!
    Ik weet niet precies op wat voor hormonale problemen je doelt.. zover ik weet reageert een zwangerschapstest alleen op hcg (maar blijkbaar volgens je gyn soms ook op lh) en verder niks.

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Oja, haha wou nog zeggen hoe het hier gaat ;)
    Vanmorgen weer een testje gedaan.. eigenlijk het zelfde streepje als de tweede van gister, misschien een tikkie donkerder.. maar hcg verdubbelde om de dag he. Ik werd vannacht ontzettend misselijk wakker.. weer verder gaan slapen en vanmorgen kon ik niet geloven dat ik echt zwanger was. Dus de test gedaan. Haha heerlijk om weer een streepje te zien verschijnen ;)
    Vandaag ben ik de hele dag al misselijk en mijn borsten doen goed zeer en heb de hele dag die irritante buikpijn die ik bij mijn zoontje ook had. Kwaaltjes komen ineens goed los dus. Pfft... dat misselijke is wat minder, bij mijn zoontje ben ik tot de 16e week zooooo beroerd geweest..

Ik ben er verder tot nu toe nog erg nuchter onder. Ik ben er zelf verbaast over. Anderzijds ben ik te misselijk om me druk te maken :p en ik heb er toch geen invloed op. Als ik iets tijdens mijn vorige zwangerschap heb geleerd is het loslaten anders duurt het zwanger zijn zooooooo lang. ;) Als alles goed gaat dan wil ik er zoveel mogelijk van gaan genieten, maar voor nu dringt het ook nog niet echt door. Het is nog zo vroeg, ik kan het nog niet geloven.

Tot van het weekend sowieso nog even geen banner of iets in mijn onderschrift dus... even aan kijken hoe deze week verder gaat ;)

9. bar1983

bar1983 Actief lid

May 14, 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    pleak; ga sowieso morgen de dokter bellen! Ben het nu wel beetje beu! Ik accepteer het wel als ik niet zwanger ben! Maar wil het gewoon zeker weten! Ik zit nu al een week in spanning! Zou het of zou het niet! Ik kan me het haast ook niet voorstellen! vanavond met die test had ik zoiets van hopen dat die negatief is, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Nu weet ik gewoon niks, mag ik blij zijn of juist niet!
    Ik dacht dat een positieve ovu test ook op bijv stress reageerde! vroeg me af of dat met een zwangerschaptest ook zo is!

enne geniet van je zwangerschap hoor, ook al is het nog heel pril :)!

10. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    lijkt toch wel erg positief bar.. Ik zou gewoon clearblue doen weet je het tenminste zeker..
    Ik ga vanavond uitgebreider reageren..

Liefs

11. bar1983

bar1983 Actief lid

May 14, 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mich18; die z-testen zijn alleen zo duur van clearblue:(! Zal weleens kijken, morgen eerst eens de huisarts bellen! maar zou die van clearblue niet zomaar een vals positieve test geven?

12. chachake

chachake Actief lid

Feb 12, 2008
    333
    0
    0
    Bar, eis gewoon een bloedtest. Ik vind dat maar meer dan normaal. Ik vind het anderzijds niet normaal dat je een positieve zwangerschapstest zou hebben als je niet zwanger bent.

13. bar1983

bar1983 Actief lid

May 14, 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    chachake; ja ik ga het zeker eisen! Ik vraag me nu wel af, hoelang kan een trage eisprong duren....waar kan een z-test nog meer op reageren dan alleen hcg!
    Mijn man wordt er ook gek van, hij begrijpt het ook niet meer!
    Ik wil gewoon zekerheid!

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Pleak, klopt.. ik weet het ook niet, kan goed dat ie nog positief word.. of toch een latere eisprong.. hoop alleen niet dat mijn eisprong later is geweest dan de 11de 12de.. want heb voor de 10de het laatst geklust.. en ga vanavond denk ik toch maar weer aan de klus.. want hebben die PIEP ovutesten van kruidvat niet geholpen en heb ik weer een cyclus net als de vorige maand dan zou ik nu mijn eisprong pas kunnen verwachten.. maar mijn gevoel zegt.. dat deze maand verkeken is...

en bar.. die van clearblue digitale staat gewoon zwanger en 1/2 etc erop.. dus die is duidelijk zat.. verder een bloedtest doen.. ben je van alle onzekerheid af.

15. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Mich heb je mijn berichtje gezien van die ovulatietesten van kruidvat?
    Bij mijn man testen ze nog positiever dan bij mij! Dus ik koop die dingen niet meer.. Heb nu besloten sowieso geen ovu testen meer te gebruiken want ik merk dat ik er alleen maar onzeker van word. Maar ik hoop inderdaad voor je dat je ei wel geweest is toen! En anders nu voor de zekerheid nog maar klussen.. Dan zitten we ongeveer gelijk als je hem nu zou hebben! Heb je verder ergens last van ofzo?

Pleak hoe bizar is het he dat je zwanger bent, een paar dagen geleden stuurde je nog een gefrustreerd berichtje dat je het zooo graag wilde en je rot voelde omdat het maar niet lukte.. En nu.. Wauw! Heb je een foto van je test van vandaag??? Ben zo benieuwd!

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Denise, die had ik inderdaad al gelezen.. erg he... Haha.. Naja, had wel een mooi oplopend en toen weer aflopend rijtje..
    Weet niet echt wat ik voel, zeg ik wel al dagen maarja... weet het even niet meer... Ben er veel te veel mee bezig.. en ben bang als ik nu later zwanger raak dat mijn opleiding dan gevaar loop.. drama drama.. had het ook iet verwacht al in ronde 2.. maar wel gehoopt! :(

17. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Snap ik.. En ik ken het gevoel hoor! Ik loop nu ook al dagen te roepen dat ik me zo raar voel en dat ik denk dat mijn ei er aan komt. Ondertussen word ik gek van mezelf en manlief ook, dus het helpt allemaal niet echt! Logisch dat je het toch hoopt, je hebt niet voor niks de stap gezet voor een kindje toch? Hier is dat net zo.. Toch maar proberen je gedachten te verzetten! De feestdagen komen eraan, allemaal leuke dingen voor de deur, moet goedkomen!

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Hey meiden, even snel tussendoor, kom zo uitgebreid op jullie reageren, wou even een fotootje delen :D
    Het streepje wordt donkerder... zou het dan toch.... (kan het gewoon echt niet geloven!)

19. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    @ Pleak, ja het zou toch!! Wauw! Gefeliciteerd je bent hartstikke zwanger!

20. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Pleak, het streepje wordt inderdaad wat duidelijker, nu hopelijk dat je niet ongesteld gaat worden, spannend!

Share This Page