Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :( :( nee toch :(

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hmm, niet echt ongesteldheidspijn hoor.. meer steekjes heel gek!

Maarja, aangezien mijn lichaam nu niet meer te vertrouwen is.... haha

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ben benieuwd wat morgen je gaat brengen :) Hopelijk alleen steekjes verder niks. :D er is nog hoop zolang je maar niet ongesteld wordt.

4. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hee meiden,

Even een ego vraagje van mij! Ik hou het nu al twee weken in de gaten qua bmm en slijm enzo. En nu blijft mijn bmm dus open staan, al deze hele week. Het vruchtbare slijm is weg en heb het gevoel dat mijn eisprong dus allang geweest is, maar mijn bmm gaat niet dicht.. Moet ik me hier zorgen om maken of wat heeft dit te betekenen????

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    ohh, denise dat durf ik je niet te zzeggen,. heb daar totaal geen verstand van sorry!

Hier nog geen duivels te bekennen.

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Denise.. poeh ik heb ook geen idee? Misschien hier op het forum aan de verloskundige vragen? Ik zou het ook niet weten. Kan het misschien een naderende menstruatie zijn? (wat ik natuurlijk niet voor je hoop!)
    Hoe voelt 'het openstaan'? Voelde je daarvoor hem echt duidelijk dicht?

@ Mich.. nog niks :D spannend!!! ben benieuwd!!

@ Hier:
    Wat zijn die eerste weken toch spannend. Doordat ik zo vroeg ben begonnen met testen, blijf ik nu maar testen om het lijntje donkerder te krijgen. En ondanks dat het lijntje wel wat donkerder wordt, wordt hij niet zo snel donkerder als ik had gedacht/gewild en dan zit ik me daar weer druk over te maken.
    Komt (zonder het enigszins rot te bedoelen!!) doordat er altijd wordt gezegd, over een paar daagjes nog een keer testen, hopelijk knalt hij dan. Nou hij knalt nog niet. Bij mijn zoontje had ik gewoon getest, bij een streepje dacht ik yes.. zwanger, nog een tweede ter controle en dacht toen niet eens na over donker wordende streepjes. Maar hier op het forum wordt dat regelmatig genoemd en dan trek ik het mijzelf weer veel te erg aan.
    Maar niet ongesteld (vandaag nod) dus dat is een mijlpaal :D :D

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Denise1605, bij sommigen staat de baarmoedermond altijd wat open (meestal na een bevalling) dus misschien hoort dat gewoon standaard bij jou?

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    oja, zomaar even iets heel anders ;) :p
    Mijn zoontje zei gister voor het eerst MAMA :D
    (oke hij zei het wel tegen mijn man maar toch :p)

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pleak, in principe verdubbelt hcg elke 2-3 dagen. In het begin is er nog weinig hcg, dus dan merk je een verdubbeling minder snel op. Je zat nog voor NOD toch?

10. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    @ Pleak waar moet ik dat vragen dan? Ik hou het een beetje bij natuurlijk en merkte duidelijk verschil van dat hij eerst hard en dicht was, en nu zachter en open. Alleen hij wordt dus niet meer hard en dicht :)

@ Sassie, ik ben nog nooit bevallen haha dus daar zal het niet door komen. En het is dus niet altijd zo geweest, wat ik net tegen Pleak zei. Dus vandaar dat ik er niet zo goed raad mee weet!

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Nou ik denk vandaag, eventueel morgen.. weet niet exact wanneer mijn ei is geweest. :( blijf me er toch zorgen over maken. Vind het gewoon een erg licht streepje nog, voor op nod of 1 dag daarvoor

@ Denise: Stel je vraag aan de verloskundige - Zwangerschapspagina misschien weet zij er antw op?

12. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Dankje! Heb het gelijk gedaan.. Word hier onzeker van!

13. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    What the.... Nu ga ik net naar de wc en heb ik weer een hele klodder doorzichtig en rekbaar slijm! Ik snap er nu officieel geen moer meer van haha. Dit is echt al de derde keer dat ik zoveel rekbaar slijm heb in twee weken tijd. Heb ik drie eisprongen ofzo?

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    misschien dat je ei steeds net niet door komt? Dat wordt toch maar weer klussen :p

15. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Kan dat? Dat hij niet doorkomt? Kan ik dat testen op 1 of andere manier ofzo?? Ik zit nu al op dag 25 van mijn cyclus.. Mag toch hopen dat ik inmiddels een ei heb gehad anders word het wel een heel lang verhaal deze ronde!

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    pleak, ik zal me niet te ongerust maken! een streep is een streep, had ik die ook maar! hihi Ben nu nog maar aan het afwachten..
    Heb niet meer getest... Misschien morgen nog maar doen, als ik niet ongesteld ben? Wilde liever gewoon ongesteld worden, dan dat ik straks over een week ongesteld word. Want dan kun je tenminste door naar de volgende ronde...

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    toch maar een digitale gedaan :D en dat bij zo'n licht streepje.. geeft toch een beetje geruststelling!

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Mich, begrijp dat je liever hebt dat je ongesteld wordt dan dat je zo in onzekerheid zit! Maar de moed nog niet opgeven hoor! Heb je nog een test in huis voor morgen? Ik ga voor goed nieuws voor je duimen :)

@ Denise, wordt zo wel een hele lange cyclus, maar ik heb er wel eens van gehoord, dat je ei dan niet goed door komt. Maar je was ook nog niet zolang gestopt met de pil he.. dan moet je lichaam even
    'opstarten'. Maar ik heb ook wel eens rekbaarslijm NA mijn ei, alleen niet in combinatie met bmm die open staat. Succes :(
    (heb je al antw van een vd verloskundigen?)

19. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Pleak wauw die test!! Wat fijn! Officieel gefeliciteerd meis!
    Nee nog niks gehoord van de verloskundige hier.. Ik ga nu zitten twijfelen, omdat ik ook zo'n rare korte menstruatie had en nu al de hele week zere borsten en buikpijn enz, van ben ik dan toch niet zwanger? Maar dat kan toch niet met dat slijm enzo??

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    waaaaauw pleak!! GEFELICITEERD nogmaals!
    Heerlijk, gun het je zo!!

Ik ga straks nog even een test halen voor morgen..
    Ik wil de moed niet opgeven, en hoop nog steeds op een SUPER MOOI DANKBAAR kerstcadeau!

Deel Deze Pagina