Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Denise.. maar als je zwanger bent staat je bmm niet open en is 'tie heel hard. Zere borsten en buikpijn kan toch ook wel weer met je ei te maken hebben. Balen hoor dat je lichaam zo onduidelijk doet! Laat maar weten als je verloskundige nog reageert. Ben heel erg benieuwd!
    @Mich en.... test gehaald? Spannend hoor, heb je die van de kruidvat gehaald? Gelijk laten weten he? Ik ga voor je duimen hoor!

2. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    @ Pleak ja vind het echt balen! Heb voor de zekerheid een test gedaan maar was uiteraard negatief.. We klussen maar vrolijk door en zien het wel ;) Deze ronde is nog niet verloren denk ik!

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    die vrouwenlichamen ook he ;) :p om gek van te worden..
    ach lekker klussen idd... mocht je ei dan ineens nu besluiten om te komen, dan kan het nog wel eens een mooie ronde worden :D

4. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Precies.. Ooooh ik ben zo blij voor jou! Je banner.. Joepie!

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Lief van je :) ik voel me ook erg dankbaar, tIs zo'n bijzonder iets!

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Dat geloof ik.. Kan me er helemaal geen voorstelling bij maken, het lijkt me zo onwerkelijk....

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    IK heb dat gevoel mijn hele zwangerschap gehad en heb dat nu weer.. het blijft onwerkelijk ;)

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Omdat ik me er niks bij voor kan stellen kan ik me ook niet voorstellen dat ik het ooit zal zijn haha... Ken je dat?

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Kan ik me helemaal voorstellen hoor! (en je zal het vast wel mee gaan maken hoor! Voor nu moet je alleen nog geduld hebben helaas.)

10. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pleak; Je hebt toch een positieve test, zou me niet al teveel zorgen maken hoor....een streep is een streep, alleen ben ik een uitzondering ;)!

Ow zie nu net je foto van die test :D, nouuuuu Gefeliciteerd hoor hihi! Nu heb je toch wel voldoende bewijs!

Leuk zeg dat je zoontje Mama zei :), ik moet er nog steeds op wachten, het enigste wat mijn zoontje zegt is jammie jammie, jamjam, dada en blabla:D

Mich18; spannend hoor, hoop dat je morgen een positieve test mag hebben

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hihi jammie jammie haha leuk he die eerste woordjes/geluidjes
    MIjn zoontjes eerste woordje was "au" haha.. we waren op vakantie loopt mijn man, met zoontje in zijn armen, zo met mijn zoontje tegen een deur op. Zegt mijn zoontje heel zielig AU.. (heel erg maar ik lag helemaal in een deuk.. het ging gelukkig maar zachtjes)
    voor de rest zegt hij tegen alles "die" en tegen de spullen van de katten "bah" ;)

12. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pleak; inderdaad erg leuk die eerste woordjes....mijn zoontje is nu al druk bezig met leren lopen,vandaar dat hij nog niet zo wilt praten volgens de cb

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    klinkt heel herkenbaar, mijn zoontje lijkt zich ook altijd op 1 gebied te focussen. Nu is hij even niet meer bezig met de motoriek en dan komt ineens de spraak ontwikkeling veel meer opgang.
    Grappig he! Ze kunnen ook niet alles tegelijk natuurlijk ;)

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik heb testjes gehaald hoor dames!
    EN nog niet zwanger... hopelijk is mijn eitje gewoon 2 dagen later geweest en is morgen mijn nod :p

15. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    Hey dames
    Moest weer flink lezen via tel
    Laptop is denk overleden loopt steeds vast

Pleak gefeli meis ook lekker genieten nu
    Moet 27 december naar vk 10 ove 10 zijn
    Situatie hier is ff erg hectisch en moet proberen aan mezelf te denken
    Doe t liever niet zo maar prive ;)
    Dus op t moment genieten we niet zo van de zwangerschap zoals t iig hoort

Denise t kan ook zijn dat je bevruchting later plaats vind dus er is nog een klein beetje hoop
    Ik heb dat nm met me jongste dochter gehad zou voor 12 weken echo gaan maar was 10 weken

Dames ik ga t proberen bij te houden op me BB maar is niet altijd fijn
    Soms

Meiden op t wachtbankje hoop jullie snel posi test in handen hebben
    En de meiden die posi getest hebben gefeli en geniet ervan

16. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pleak; ze kunnen inderdaad niet alles tegelijk :)!

Angels1980; wil je even sterkte wensen,begrijp dat het niet zo goed gaat.

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hey meiden :):):):):):):):):):):)
    Ik ben echt test verslaaft...
    MAAAAAARRR.. ik snapte gewoon niet dat mijn kruidvat testen zo super vaag zijn en dat de clearblue 2-3 weken zei.
    DUS hahaha ik heb nog een testje gedaan. Ongeveer een uurtje niks gedronken en 2 uurtjes niet naar de wc, dus redelijk verdunde urine..
    Ik wou niet op mijn test kijken, pas echt na de 5 minuten. Zegt mijn man: Zooo die is duidelijk.
    Nou kijk maar op de foto.
    Bijna onnodig te vermelden, die bijna niet zichtbare is van vanmorgen en die duidelijke is van vanavond :$
    Ik ben zooooo raaaaaar. Ik test dus gewoon heel slecht met ochtend urine :(
    Maar ohw wat een heeeeeerlijk gevoel deze test!! Echt mijn zorgen zijn HUP weg.. (nou ja gezonde spanning is er natuurlijk nog, maar niet zoals vanmorgen ;))
    Mijn man zei: Misschien is je urine 's ochtends wel TE geconcentreerd, maar dat zou toch raar zijn. Overal staat dat je het best met ochtend urine kan testen :(

@ Mich? niet zwanger, bedoel je dat je al een testje had gewaagd? Ik hoop zoooooo op een positieve test voor je!

@ Denise: En al aan de klus :p

@ Nono, hoe is het op het wachtbankje?

@ Angels! Leuk dat je er weer even bent!! Jammer dat je nu niet zo kan genieten :( * knuffel!*

@ Bar, kan je zoontje dan al een beetje lopen trouwens? Die van mij kan al vanaf 9 maanden staan, al snel daarna langs de meubels en daarna heeft hij gedacht, prima zo de rest kruip ik wel :p Ach komt allemaal vanzelf.

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Haha mijn zin klopt niet zie ik nu net! Ik bedoelde nog niet ongesteld! Ga morgen testen! Waaaa daar is je knaller toch!

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ohw haha.. enne jeeeee eindelijk, :) op naar een positieve test voor morgen ochtend voor je!

20. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Heeeeerlijk aan de klus ja! We gaan nu lekker een weekendje weg, dus ik ben ff stil hier!

Deel Deze Pagina