@Denise.. maar als je zwanger bent staat je bmm niet open en is 'tie heel hard. Zere borsten en buikpijn kan toch ook wel weer met je ei te maken hebben. Balen hoor dat je lichaam zo onduidelijk doet! Laat maar weten als je verloskundige nog reageert. Ben heel erg benieuwd! @Mich en.... test gehaald? Spannend hoor, heb je die van de kruidvat gehaald? Gelijk laten weten he? Ik ga voor je duimen hoor!
@ Pleak ja vind het echt balen! Heb voor de zekerheid een test gedaan maar was uiteraard negatief.. We klussen maar vrolijk door en zien het wel Deze ronde is nog niet verloren denk ik!
die vrouwenlichamen ook he om gek van te worden.. ach lekker klussen idd... mocht je ei dan ineens nu besluiten om te komen, dan kan het nog wel eens een mooie ronde worden
Omdat ik me er niks bij voor kan stellen kan ik me ook niet voorstellen dat ik het ooit zal zijn haha... Ken je dat?
Kan ik me helemaal voorstellen hoor! (en je zal het vast wel mee gaan maken hoor! Voor nu moet je alleen nog geduld hebben helaas.)
Pleak; Je hebt toch een positieve test, zou me niet al teveel zorgen maken hoor....een streep is een streep, alleen ben ik een uitzondering ! Ow zie nu net je foto van die test , nouuuuu Gefeliciteerd hoor hihi! Nu heb je toch wel voldoende bewijs! Leuk zeg dat je zoontje Mama zei , ik moet er nog steeds op wachten, het enigste wat mijn zoontje zegt is jammie jammie, jamjam, dada en blabla Mich18; spannend hoor, hoop dat je morgen een positieve test mag hebben
Hihi jammie jammie haha leuk he die eerste woordjes/geluidjes MIjn zoontjes eerste woordje was "au" haha.. we waren op vakantie loopt mijn man, met zoontje in zijn armen, zo met mijn zoontje tegen een deur op. Zegt mijn zoontje heel zielig AU.. (heel erg maar ik lag helemaal in een deuk.. het ging gelukkig maar zachtjes) voor de rest zegt hij tegen alles "die" en tegen de spullen van de katten "bah"
Pleak; inderdaad erg leuk die eerste woordjes....mijn zoontje is nu al druk bezig met leren lopen,vandaar dat hij nog niet zo wilt praten volgens de cb
klinkt heel herkenbaar, mijn zoontje lijkt zich ook altijd op 1 gebied te focussen. Nu is hij even niet meer bezig met de motoriek en dan komt ineens de spraak ontwikkeling veel meer opgang. Grappig he! Ze kunnen ook niet alles tegelijk natuurlijk
Ik heb testjes gehaald hoor dames! EN nog niet zwanger... hopelijk is mijn eitje gewoon 2 dagen later geweest en is morgen mijn nod
Hey dames Moest weer flink lezen via tel Laptop is denk overleden loopt steeds vast Pleak gefeli meis ook lekker genieten nu Moet 27 december naar vk 10 ove 10 zijn Situatie hier is ff erg hectisch en moet proberen aan mezelf te denken Doe t liever niet zo maar prive Dus op t moment genieten we niet zo van de zwangerschap zoals t iig hoort Denise t kan ook zijn dat je bevruchting later plaats vind dus er is nog een klein beetje hoop Ik heb dat nm met me jongste dochter gehad zou voor 12 weken echo gaan maar was 10 weken Dames ik ga t proberen bij te houden op me BB maar is niet altijd fijn Soms Meiden op t wachtbankje hoop jullie snel posi test in handen hebben En de meiden die posi getest hebben gefeli en geniet ervan
Pleak; ze kunnen inderdaad niet alles tegelijk ! Angels1980; wil je even sterkte wensen,begrijp dat het niet zo goed gaat.
Hey meiden Ik ben echt test verslaaft... MAAAAAARRR.. ik snapte gewoon niet dat mijn kruidvat testen zo super vaag zijn en dat de clearblue 2-3 weken zei. DUS hahaha ik heb nog een testje gedaan. Ongeveer een uurtje niks gedronken en 2 uurtjes niet naar de wc, dus redelijk verdunde urine.. Ik wou niet op mijn test kijken, pas echt na de 5 minuten. Zegt mijn man: Zooo die is duidelijk. Nou kijk maar op de foto. Bijna onnodig te vermelden, die bijna niet zichtbare is van vanmorgen en die duidelijke is van vanavond Ik ben zooooo raaaaaar. Ik test dus gewoon heel slecht met ochtend urine Maar ohw wat een heeeeeerlijk gevoel deze test!! Echt mijn zorgen zijn HUP weg.. (nou ja gezonde spanning is er natuurlijk nog, maar niet zoals vanmorgen ) Mijn man zei: Misschien is je urine 's ochtends wel TE geconcentreerd, maar dat zou toch raar zijn. Overal staat dat je het best met ochtend urine kan testen @ Mich? niet zwanger, bedoel je dat je al een testje had gewaagd? Ik hoop zoooooo op een positieve test voor je! @ Denise: En al aan de klus @ Nono, hoe is het op het wachtbankje? @ Angels! Leuk dat je er weer even bent!! Jammer dat je nu niet zo kan genieten * knuffel!* @ Bar, kan je zoontje dan al een beetje lopen trouwens? Die van mij kan al vanaf 9 maanden staan, al snel daarna langs de meubels en daarna heeft hij gedacht, prima zo de rest kruip ik wel Ach komt allemaal vanzelf.
Haha mijn zin klopt niet zie ik nu net! Ik bedoelde nog niet ongesteld! Ga morgen testen! Waaaa daar is je knaller toch!