Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Veel plezier!! Tot na he weekend!

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Veel plezier denise!

Ik heb negatief getest, maar de duivels zijn nog steeds niet te bekennen....

Naar mijn mening zag ik wel een hele lichte waas van een streepje, maar vriendlief zei dat ik het me inbeelden... en dat zou ook erg goed kunnen haha.

3. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    Ja is nu heel moeilijk
    Hij heeft een ex die is heel erg obsessief bezig
    En wil maar niet zich erbij neerleggen dat
    Hij gelukkig is met mij en wij een kindje
    Samen krijgen
    Is echt ongelovelijk zwaar nu
    Vooral omdat je de stress moet vermijden

4. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( ben ik een heel bericht aan het typen vlieg ik van de site af grrrr, nou maar hopen dat ik alles nog weet....daar komt ie

pleak; Nu stop je met testen hoor :D je bent overduidelijk zwanger:)!! Je zou inderdaad zeggen dat je met ochtendurine een veel duidelijkere test zou hebben ipv in de avond, maar bij jou is het omgedraaid :)!
    Ik ga na de kerst nog eens testen, hoop op een negatieve test, anders zit mijn lichaam wel heel erg raar in elkaar! Stom he dat je een negatieve test hoopt, terwijl je toch zwanger wilt zijn :)! maar goed mijn menstruatie moet gewoon komen, anders kunnen wij niet verder!

Mijn zoontje kon met 8 maanden staan en paar weken later liep hij langs de tafel! Nu loopt hij overal langs en loopt achter een zo'n loopwagentje of aan 2 handen bij ons! Maar nog niet los hoor, van de week toevallig los 1 stapje gezet, maar gaat ook nog niet uit zijn eigen los staan! Als wij hem los laten staan, dan blijft hij paar seconden stil staan :)

angels1980; sterkte hoor met alles! Echt vervelend dat je dit nu moet meemaken nu je zwanger bent en hoort te genieten van dit moois! Laat er niet teveel druk op leggen hoor, hoe moeilijk het ook is! Ik heb zelf ook niet een hele fijne zwangerschap gehad, wegens wat problemen in de familie! Was ook erg zwaar en was bangig dat ik ook teveel stress zou hebben, gelukkig was elke controle goed! Maar toch het zet toch een domper op je zwangerschap! Ik hoop dat als jullie met z'n 2en zijn (weet even niet of dit je 1ste kindje is), maar geniet dan juist extra van het zwanger zijn, en probeer dan even de problemen om je heen te vergeten! Nogmaals sterkte....

Denise1605; fijn weekend en veel plezier!!!

Mich18; nu maar hopen dat je toch een vaag streepje zag en als het niet zo is, dan maar hopen dat je menstruatie komt zodat je weer door kunt na de volgende ronde

5. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    @bar ja doe me best me er zo weinig van aan te trekken
    T is echt ff door de zure appel heen bijten
    Vind dit echt zow onmenselijk
    Ze moeten dr opbergen in een gesticht
    Dit is echt niet normaal
    Nee dit is me 3e kindje (5e als je mk meetelt)
    Maar wel ons 1e kindje samen
    We hopen snel samen ervan te kunnen genieten
    Hoop ook dat de 27e alles goed is
    Dat maakt me op het moment t bangst en onzeker
    Door deze hele situatie

@pleak hahahaha test test test is nu klaar he
    Je bent echt hartstikke zwanger
    Ga lekker genieten nu ;)

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Mich.. ja maaaaaaar.. haha mannen zien vagew streepjes niet! Mijn allereerste test die ik als negatief weg had gegooid dacht ik ook een streepje op te zien en mijn man lachte me nog net niet uit. haha. Nu uiteindelijk had ik waarschijnlijk lekker wel gelijk :p hihi, Dus ik hoop heeeeel erg voor net zo'n verhaal bij jou ;)
    En anders je menstruatie, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! (maar zwanger zijn is leuker ;))
    @ Angels, wat vervelend van de ex van je vriend :( zeker nu. Altijd moeilijk als mensen elkaar niet los kunnen laten. levert vaak alleen maar verdriet op en niemand heeft er baat bij.
    Hopelijk stop het snel of komt er een oplossing en kunnen jullie genieten van jullie eerste kindje samen!
    Succes de 27e.. je moet je niet te druk maken over stress hoor.. Tijdens mijn vorige zewangerschap super veel stress hegad, daar kreeg ik weer stress van omdat ik bang was mijn kindje te schaden, maar uiteindelijk heeft hij er volgens mij niks aan over gehouden ;) Als je stress hebt is het natuurlijk niet leuk en goed, maar het is niet anders.
    Kunnen jij en je vriend er goed over praten trouwens of leverd dit ook tussen jullie spanningen op?
    *knuffel!*
    @Bar... jaja ik stop met testen, en JA ik ga genieten. Ik ben gewoon zwanger, jeeeeeeeeeeeeee.. haha ik begin eindelijk op mijn roze wolkje te klimmen :D
    Ik ben erg benieuwd hoe het verder met je gaat met testen!! Het is zooooo raar dat je zolang positief hebt getest maar dat er op de echo niets te zien was! Heb je nu niet steeds de kriebels om te gaan testen??

7. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    @pleak thnx meid ja wij kunnen er over praten en trekken mekaar er doorheen
    Wij willen gewoon een gelukkig gezinnetje zijn en genieten
    Dat is de strop die we nu hebben dat we er niet van kunnen genieten
    Maar die tijd komt wel
    Verder alles rustig en lekker blijven eten
    En we kijken er super naar uit de 27e :)

8. bar1983

bar1983 Actief lid

14 mei 2012
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    angels1980; Ik hoop ook dat het de 27ste allemaal goed is! En fijn dat je wel goed met je vriend erover kan praten! Ik hoop voor jullie dat je ondanks alles lekker mag genieten en ook fijne feestdagen mag hebben!

pleak; eindelijk heb je het door dat je zwanger bent he he :D:p!!!
    Geniet ze hoor!!!
    Nee ik heb geen kriebels om te testen, omdat ik toch weet dat er niks zit! maar ga wel na de kerst testen, want ben wel benieuwd of die test nog positief is, en moet dan contact opnemen met mij huisarts!

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ben zo gefrustreerd he van mijn eigen lichaam.... Waarom moet ik zulke lange cyclussen hebben dan lijkt alles veel langer te duren vind dat heel erg vervelend worden zoooooo lang wachten telkens!!!!! Sorry moest er even uit.....

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nog niks :(? klaag maar even lekker hoor!

11. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Nou weet je wat ik nu heb? Vocht uit beide tepels het is nu al meer als 2 maanden geleden dat ik gestopt ben met de borstvoeding die gaf ik tot 3/4 maanden volledig en toen nog maar af en toe tot 5,5 maand.... Daarna nog geprobeerd of k melk had maar dit was niet zo...... Klaaag klaaag klaaaaaaaag

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hmmm ik had een paar maanden terug ook dat er weer melkachtig vocht uit mijn borsten kwam maar dat trok toen weer grotendeels weg. Nu is het weer veel erger. (en ik ben nu al zo'n 7/8 maanden gestopt) toen ik dat ging uitzoekn vond ik ergens dat je tot 6 maanden na stoppen vocht kan verliezen uit je borsten.
    Het hoeft dus niks te beteken, het kan wel ;) sorry aan mij heb je ook niks zo.
    Hoe voel je je verder? Verder nog kwaaltjes?

13. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    @mich klaag maar lekker hoor lucht
    Zeker op
    Ik ken dat niet kon me meiden maar 2 weken bv
    Geven toen begon het mega zeer te doen
    Kan dr hellaas niet over meepraten

@pleak he he en nu lekker genieten he
    Dat probeer ik ook ondanks de omstandigheden ;)

Kerst ppfftt mag van mij nu wel overgeslagen
    Worden heb op het moment daar geen zin in
    Maar dat komt meer door de situatie
    Maar daar komen we ook wel over heen
    Ik ga proberen te slapen net ff lekker
    Gedoucht dus nog ff ontspannen
    In bed tv kijken
    Wens jullie een goede nacht

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Nee geen kwaaltjes voel me totaal niet zwanger maarja dat zeggen de testen ook! Wat zijn die ovulatietesten van de kruidvat toch klote echt waar koop je die dingen en voor niks dacht daarmee wat rust te krijgen maar alles behalve dat... Thja ze hadden me wel al gewaarschuwd maar je gaat er toch van uit dat het wel werkt.. Sorry voor mijn geklaag zeker voor jullie zwangeren jullie moeten lekker gaan genieten! Kan niet wachten om samen een nieuw topic te openen testdrang is voorbij want wij zijn zwanger!!!! Hahahahaha slaaplekker voor iedereen! Die borsten zullen er dus wel gewoon bij horen hihi... Al blijven we hoen op een kerstwondertje! Met vriendlief kan ik er niet over praten dat het zo frustreert.. Hij zegt gewoon ach het komt toch wanneer het komt! Dat kunnen we toch niet beïnvloeden! Mannen ook.........

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Klagen is helemaal niet erg joh.
    en mannen poeh pfft..
    sorry ben boos op die van mij. Mijn onderrug doet zo'n zeer. Liggen we net in bed, vraag ik of hij even wil wrijven waar het zeer doet. Maar mijn man is zo iemand, zodra hij ligt slaapt hij. Dus valt hij steeds inslaap. Zeg ik, he hallo, gaat hij ook nog in discussie dat hij niet sliep. Hormoontjes zijn er ook al flink dus nu heb ik'm naar de bank gestuurd :) mijn rug doet zo'n zeer, wil dan gewoon dat hij heel even moeite voor me doet ipv gelijk gaan slapen.. ach ja. Hij is verder wel lief hoor, maar ik wordt gewoon erg kribbig van de rugpijn. Ik ben moe en wil slapen, maar het lukt zo niet.

Mich gewoon lekker hier je hart uit blijven storten hoor.
    Hopelijk is je lichaam snel wat duidelijker!

Angels hopelijk krijg je heerlijke feestdagen en worden de problemen met die vervelende ex snel minder.. :(

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Dat is vervelend pleak dat kan ik ook niet uitstaan... Maar straks als je weer wat verder zwNger bent draagt die je op handen en voeten dat deed die van mij ook hahaha... Moet eigenlijk poetsen,,. Maar heb er echt geen zin in bah hahah erg he? Nog steeds niet ongesteld trouwens.. Hmmm

17. nono

nono Niet meer actief

Knuffels voor jullie allen!

8DPO vandaag. :D Ik ga écht pas na m'n NOD testen.. blijf dat volhouden!

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihihiuhhihih succes nono

19. nono

nono Niet meer actief

Haha dankje Mich!

Vannacht tot 4 keer toe ineens enorme nare steken in m'n onderbuik gehad.. waarbij m'n lichaam uit zichzelf al ineen dook.
    Foi! Dat was niet grappig.. verder zijn m'n borsten wat voller maar goed, dat had ik de vorige keer ook wel.
    Ik ga nergens vooruit en ik ga vooral niet denken ; Ik kan met 10dpo proberen te testen. =D Hoe gaat het hier verder met iedereen vandaag? Kerst inkopen al gedaan?

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Mich, nog niks?? Je houdt het wel spannend zo he :p haha, arme jij.. maar ze roepen niet voor niks altijd, geen bloed geeft moed.. dus kom op meid... wie weet...
    (en ik vind me man weer lief hoor.. ;) kan nooit zo lang boos op'm zijn.. hij is ook erg lief, maar gister denk ik een beetje last van m'n hormoontjes)

@ Nono: Hey :D knap van je hoor om nog steeds pas op NOD te willen testen! Ik heb nu mee gemaakt hoe stressvol het kan zijn zo ver voor NOD positief te testen! Ik weet niet wat rottiger is.. afwachten of je beginnende beeb wel blijft plakken de eerste week, of nog in spanning zitten of je zwanger bent.. Dus wacht maar lekker, en dan hopelijk over 6 daagjes een super test!!
    (en die steken? innesteling?:p haha om het maar even extra spannend te maken )

@ Angels, hoe is het bij jou??

@ Hier krijg ik al een beetje een buikje.. oke het zijn maar darmen, maar het ziet er zo leuk uit :D Ik vind zwangere buiken ZOOOO mooi, hebben jullie dat ook? Altijd al gehad, blijft leuk!

Deel Deze Pagina