ok?? Er schrijf dus iets anders in mijn berichtje hier boven, wil hij niet laten zien.. raar.. herkansing ik wist wel dat je je niet in kon houden
Haha ja voorspelbaar he.. Ik zat echt op de wc van wel niet wel niet wel niet... Oke wel Het streepje was lichter dan vanmorgen, maar t was een kv test en vanmorgen testpoint, en vanmorgen was mn urine veel donkerder dan nu. Dat speelt mee toch?
Denise, spannend meid! Heb je ook afsscheiding? Of beetje bruinverlies? Ik zou morgen ochtend gewoon afwachten en dan daarna weer 2 dagen wachten. Als t morgen nog niet duidelijk is. Ik zie ook n streep hoor! Ikcheb nog nooit een streep gehad , altijd omo wit! Dus ik heb wel hoop voor je!
Heb af en toe wat wit/geel afscheiding ja. En het ruikt allemaal wat sterker lijkt het. Bah.. Wat ik vooral voel is een soort zeurende pijn onderin mijn rug/heup en in mijn lies. Hoort dat erbij??
zeurende pijn onderrug en lies heb ik ook (vooral had, dat is nu minder) Met wittige afscheiding hoort er ook bij hoor.. Juist. Maakt het zo irritant, dan denk je steeds dat je bloed voelt lopen Spannend!! Wat je omschrijft betekend dat je urine vanmorgen geconcentreerder is dus logisch dat je test dan iets lichter is.
nee dat was ik al, het maakt het wel nog erger, bijna klaar gelukkig Mijn man maakt straks de rest ; dan vlucht ik naar boven
Manlief zag ook het tweede streepje op de test van vanmiddag! Vieren jullie oud en nieuw nog met anderen ofzo? Wij gaan naar vrienden, hoop dat ik het volhou want lig nu nog in bed haha.
Wij gaan naar mijn schoonzusje. Zoontje leggen we daar op bed, alleen heb ik nu al zin om er naast te gaan slapen Maar wordt vast wel gezellig. Mijn man is helemaal zenuwachtig omdat hij vanavond gaat vertellen aan zijn zus dat ik zwanger ben... hihi.. Leuk dat je vriend het ook zag Denise! Mannen zijn vaak wat kritischer in streepjes beoordelen dus dat is een goed teken
Meiden ik ga er zo vandoor, op naar een SUPER 2013 met hele lieve babietjes, voor diegene die nog geen positieve test vast hebben mogen houden hoop ik dat er in 2013 heeeeeeeel snel eentje zal volgen!!!! Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!
Wil even iedereen een fijne jaarwisseling wensen en een heel goed 2013, waarin iedereen een positieve test mag vast houden en diegene die nu zwanger zijn een wolk van een baby !!
Goede morgen En een gelukkig nieuwjaar! Wij hebben gister een vermoeiende maar leuke avond gehad. Mijn zoontje heeft zijn neefje voor het eerst ontmoet (super schattig) en mijn man heeft verteld dat er nog een kleintje op komst is; vonden ze helemaal leuk. Mijn zoontje heeft daar heerlijk geslapen, en vanmorgen tot 9 uur (thuis) door geslapen.. heerlijk. Alleen ben ik zo MISSELIJK.. bah.. Zal ook wel komen doordat ik nu ook nog eens moe ben. Heb je nog getest Denise? Of morgen weer? Verder nog meiden nieuws op deze nieuwjaarsmorgen?
Haha pleak ik wilde het morgen pas doen maar om zeker te weten dat ik niet droom heb ik net getest. Was niet mijn eerste urine maar nog wel geconsentreerd, en het streepje is iets donkerder dan gisteren! Mijn man zit er nu naar te kijken dus zal even zijn conclusie horen...... *..wacht..*...... Ja hij vind hem ook donkerder! Dus langzaam begin ik het te geloven... Morgen ga ik nog een keer testen en als hij dan nog donkerder is doe ik ook de cb met indicator, dat kan toch al voordat het een knaller is? En als daar dan zwanger staat stop ik denk ik met testen.. Verstandig toch?
Vraagje, beetje genant misschien.. Maar k heb best wat afscheiding en het ruikt ook echt sterk, is dat normaal als je net zwanger bent?
woeHOE, Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar Je bent zwanger CB kan al voordat je een knaltest hebt hoor! Bij een duidelijk zichtbaar streepje kan je al een cb met indicator doen! Die zijn ook heel gevoelig! afscheiding, hmm weet ik niet eigenlijk.. ik heb het wel veel meer nu ik zwanger ben, geur is me nog niet opgevallen eigenlijk. Foto!!!! (wil wel mee genieten van je reeks testen hoor )