en die van vandaag moet nog opdrogen.. dan wordt hij vaak nog iets donkerder.. Ziet er goed uit.. Je tante (of wie was het ook al weer??) had het goed gezien
Gelukkig nieuwjaar !!!! Denise1605; Gefeliciteerd!!!!! Ik ga volgende week dinsdag naar het ziekenhuis voor de eerste follikelmeting....ben benieuwd, hoop dat ik het weekend daarop een terugplaatsing mag krijgen! Zou een mooi verjaardagkadootje zijn als ik eind januari een positieve test mag hebben!
Gefeliciteerd Denise. Mooi begin van het jaar. Spannend Bar. Ik duim met je mee voor een mooie verjaardag. Ik heb me nog in kunnen houden met testen.
Wowwww super Denise! Het is je gegunt meis! Ben hier 2 dagen ongi geweest en nu niks meer. Ben ook ziek dus tempraturen zit er nu niet in.. doe het wel, maar het is niet correct. Hopelijk snel weer beter.. zal ff nieuwe banner maken.
Dankje wat lief allemaal!! Morgenochtend nog een keer een test point test en cb doen en dan stop ik hoor. Even de laatste bevestiging haha. Dus ik ga nu snel slapen, des te eerder is het morgen!!
hihi Slaap lekker Denise!, ben benieuwd naar je testen morgen! Bij mij komt MvM morgen langs, wordt mijn laatste test.. ik vind het gewoon weer spannend erg he
Ik was weer vroeg wakker haha! Pleak wanneer ben jij gestopt met testen? Nu de cb dit aangeeft kan ik stoppen toch?
jeeeeeeee gaaf hoor, je kan stoppen hoor! Je bent zwanger, niet te druk maken over donker wordende streepjes, vertrouwen hebben in je lichaam. GEFELICITEERD!!!
Ik kom hier niet zo heel vaak en ben dus afgelopen vrijdag vergeten te reageren, maar voor degene die het nog weten, ik had afgelopen vrijdag een test gedaan en die was negatief. maar ik heb altijd een cyclus van 21/22 dagen (vrijdag of zaterdag ochtend had ik dus mijn NOD) en tot op heden nog geen ongi te bekennen. Ben zo ziek als een hond het nieuwe jaar ingegaan (stevige buikkrampen rond mijn baarmoeder en tussen mijn navel en borstbeen), misselijk, diarree en een grommende buik alsof er een leeuw in zit. Nu heb ik nog steeds lichte buikkrampen en ben ik nog steeds wat misselijk. Ga zo toch maar een test halen, want hier wordt ik gek van. Een ongi die ik eigenlijk al 2 jaar nooit mis en die gekke kwaaltjes. Wat denken jullie, zwanger of toch een buik die van streek was/is?
Hoi teigetje, Zou allebei kunnen! Zoals je ziet ben ik er net achter dat ik zwanger ben en ik heb ook al een aantal dagen een rommelende buik. Constant een zeurend gevoel onderin mijn buik, bij verkeerde bewegingen heb ik steken in mijn lies en rug. Ook heb ik last van verstopping (erg fijn haha). Dus het zou kunnen.. Maar het kan ook gewoon een virus zijn, want half Nederland is ziek!
Aan een virus zat ik dus ook te denken. Het enige rare wat ik dus vind is, dat ik mijn ongi voor het eerst sinds 2 jaar mis (sinds eerste cyclus na geboorte jongste). Dit is mijn nog nooit overkomen . Nu is niet alleen mijn cyclus van slag (mocht het idd een virusje zijn) maar ik ook .
Pfff, weer een baal momentje hoor. Zoals ik al vaker heb geschreven heb ik totaal geen goede band met mijn schoonzus. Met kerst zou ze niet komen, en hebben we er later na toch op willen gaan halen, omdat we wisten dat ze alleen zat. Ondanks wat ze ons allemaal heeft aangedaan. Echter deed ze de deur gewoon niet open, en verzon daarna een smoes dat ze aan het strijken was met een koptelefoon op, terwijl de kaarsen onder brandde, en we er NIKS van geloofde omdat het boven heel donker was.. Maarja, met nieuwjaar belden ze dus om gelukkig nieuwjaar te wensen( ze was duidelijk dronken, daarom belde ze denk ik ook.) Nu moeten we dus volgende week op haar verjaardag komen, maar ik moet dan alweer naar school.. en zij nodigde familie uit voor s´middags.. dus ik zei dat ik niet kon gaan alleen s´avonds, en toen zei ze van ja, anders komt (mijn vriend) en zoon dan s´middags en jij s´avonds, maar we hebben JUIST altijd ruzie omdat ze ons nooit als gezin ziet.. Ik erger me daar zo erg aan en denk soms dat ik helemaal gek word.. en het allemaal verkeerd zie.. Maar die kan gewoon niks goed meer bij mij doen.. (mijn vriend geeft gelukkig ook al toe, dat zij ons niet ziet als GEZIN)
Heb net een test gedaan, maar helaas. Ik heb een topic geopend want misschien zijn er dames met magische ogen die er meer kijk op hebben dan ik Wordt gek hier