Mich nee hoor ik klets niet bij de zwangeren mee... Af en toe.. Maar hang op dit moment gewoon moe op de bank
Hallo lieve meiden, Ben even weggeweest, en zie dat er al wat dames zwanger zijn! Fatimas en Denise, gefeliciteerd!! Voor alle andere meiden: de beste wensen! Ik heb denk ik net mijn ei gehad, en ga dus lekker op het bankje zitten...
hier nog steeds geen ongi te bekennen. Ben 6 dagen overtijd. Mijn buik voelt anders, mijn baarmoeder is gevoelig en ik ben nu ook in de ochtend misselijk. Zaterdag doe ik pas weer een test, dan ben ik 8 dagen overtijd (voor mij is dit de eerste keer dat ik overtijd ben). Wat een ellende dat wachten. wat zal het zijn: buik van slag of zwanger???? mama ikke: En al getest??? baby90 en suzann: Wat een spannende tijd, jammer dat het altijd zolang duurd voor je kan testen
he wat jammer zeg mama ikke, maar je bent over 2 dagen overtijd. Dus het kan nog steeds (wat ben ik toch een positieve muts af en toe). Ik heb bij mij 2 kids pas na week 8 getest, toen had ik echt een romelige cyclus en bij beide heb ik nooit een knal test gehad (wel een duidelijke lijn maar nooit een knaller). Volgens mijn cyclus ben ik 6 dagen overtijd en vrijdag zit ik op 28 dagen (normaal dus 21/22 dagen) Begin lichtelijk gek te worden. Hoop voor je dat je een NOD krijgt over 2 dagen en dan ook een leuke test.
Teigetje ik denk toch dat je buik van slag is.. Gisteren had je ook getest toch? Als je over tijd bent dan zou er toch iets te zien moeten zijn??
Idd gister getest en ik ben ook bang dat mijn buik van slag is. Maar waar blijft mijn ongi dan??? Als ik niet zwanger ben, dan laat die ongi mar snel komen want nu ben ik mijn cyclus echt kwijt
Geen idee, kan misschien ook daardoor komen?? Pleak, hoe was jouw test van MvM??? Ik heb echt ZO de neiging om nog door te gaan met testen haha. Moet ik niet doen he?
Ik ben ziekjes ik kom later weer veder kletsen.. test MvM was super mooi Denise, niet jezelf gek maken met testen hoor!Gewoon lekker genieten!
Foto van je MvM?? Balen dat je ziek bent.. Wat heb je?? Beterschap!! Gelukkig belt MvM mij ook deze week ergens dus dan mag ik nog 1 keer testen
teigetje, ik zit inmiddels ook alweer op dag 42, en dacht toch echt een posi ovu test te hebben op dag 14.. maarja, dus nog ook nog steeds wachtende! @ pleak, Beterschap! @ denise, jij moet gewoon lekker genieten meisje! @baby90, al getest?! @mamaikke, ik zou de moed niet opgeven, en gewoon door klussen.. wie weet is je eitje verlaat!
@Mich daar doe ik ook echt mijn best voor! Misschien komt het omdat het allemaal nog zo pril is enzo.. Tis nog zo kwetsbaar dat ik echt bang ben dat het elk moment zomaar weg kan zijn. Is dat stom?
Het is zeker niet stom om zo te denken. Van onze 2 kids vertelde we het pas iedereen na 12 weken. Puur voor mijn eigen idee dat het voor die 12 weken fout kon gaan en dat we dan iedereen blij hadden gemaakt om niets (zo dacht ik er toen over, en waarschijnlijk nu nog steeds ) Maar ondanks die gedachte, probeer ervan te genieten .
ja joh, maar het is zo'n kwetsbaar gevoel het zwanger zijn. Ik heb het nu iets minder als bij mijn zoontje, maar ik heb het nog steeds! Is helemaal niets stom om zo onzeker te zijn, maar wel belangrijk dat je ook probeert te genieten! Het is allemaal zo bijzonder! Mich.. al iets meer duidelijkheid bij jou? Zal de MvM test nog even showen, dan duik ik snel mijn bedje in. Zoontje ligt er ook in en ik voel me super beroerd
Wow, die is mooi!!! Beterschap meis!! Ik niet meer duidelijkheid, gister bij de huisarts geweest en die bleef eigenlijk ook wel stil.. Hij zei als je na een jaar niet zwanger bent, dat ik dan maar even moest terug komen.. Dus nog steeds aan het wachten op mijn ongesteldheid!
mich18; wat naar zeg van je schoonzusje! Kan me goed voorstellen dat je je er niet goed onder voelt! Vindt het altijd jammer als er ruzie of wat dan ook in de familie is! sterkte ermee! is bij jou nog steeds je menstruatie niet doorgekomen? Pff en bij mij 3x in 1 maand :x! Jij moet wel geduld hebben zeg! baby90; welkom Pleak; Beterschap! Iedereen die zwanger is en mee doet met MvM, super dat jullie dit doen, dikke duim hoor ! Heel raar idee dat je soms een medicijn nodig hebt wat van urine gemaakt is! Maar goed dankzij dat heb ik nu wel een zoontje van bijna 1! Als ik weer zwanger mag raken weet ik niet of ik het dit keer ga doen....bij ons komen ze het niet ophalen, en om nou met kratjes en een kleintje dit weg te brengen, lijkt me ook erg onhandig! Maar goed misschien denk ik er straks weer anders over als het zover is!
Rare lichamen hebben wij he Bar.. pfff.. Ik voel me zo moe, dus krijg wel een bloedonderzoek.. (met allemaal gekke dingen haha) Kan echt de hele dag door SLAPEN SLAPEN SLAPEN.. gaaaaaap. Zaterdag is het volgens mij weer een week geleden dat ik voor het laatst getest heb, hou het goed uit zo.. maar heb wel zoiets, hoe langer het duurt, hoe later ik zwanger kan worden! baal.
Wauw pleak die knalt!! Hoop dat die van mij net zo is haha. Hoe voel je je nu? Ik lig ook alweer in bed. Ben moe en heb last van mijn rug... Meer mensen die dat hebben?