@ denise rustig aan meis is moeilijk maar probeer ervan te genieten En doe lekker je dingetjes dan gaat de tijd ook wat sneller en je bent er niet heel de dag mee bezig je zorgen te maken Hier heb ik idd ook al een echo gehad en volgende week de 17e krijg ik weer echo en intake Het enige wat ik moet doen is echt stoppen met roken Rook teveel en baal daarvan dat ik met dat niet sterk in me schoenen sta Dus moet daar echt wel verandering in brengen @pleak wauw meis lief klein frummeltje hihihihi Heb ook een mooie echo gehad en zag idd ook het hartje razendsnel gaan En dan is het toch allemaal echt Lekker van genieten meis Volgende week weer echo en daarna hoor ik meer welke afspraken er komen Hoop zelf ook vaker een echo te krijgen hihihihi is gewoon mooi om te zien Kon het ook niet laten een echo bij te plaatsen bij dit bericht
Wauw Angels wat gaaf!! Kan niet wachten om dat zelf ook te zien... Hier is MvM net geweest, de test is niet zo donker als ik gehoopt had Is dat een slecht teken??
Denise, je bent 5 weken zwanger.. ik heb gehoord dat MvM testen heel veel HcG nodig heeft .. ik vind niet dat het er slecht uit ziet. Als je 6-7 weken was geweest zou het vast een knaller geweest zijn. =)
Deze met middagurine, nog geen 2 uur ertussen en ook nog thee gehad!!!!!!! Foto is na nog geen 5 minuten gemaakt!
@ Nono, Ik heb net heel eigenwijs weer een CB met indicator gedaan haha. Die gaf nu 2-3 aan en vorige week woensdag 1-2. Dus het loopt wel op.. Ben toch weer gerustgesteld! Heb inderdaad nu ook gelezen dat de testen van MvM meer hormoon nodig hebben.. Maar toch Het komt allemaal goed!
Top Denise.. ik weet dat het moeilijk is maar probeer wat vertrouwen in de situatie te hebben. Het ziet er voor nu gewoon goed uit.. Het komt inderdaad goed!!
Vanaf nu heb ik vertrouwen, moest even met eigen ogen zien dat het oploopt haha. Ik moet eerst 10x bevestiging hebben altijd...
Mijn vriend wil graag dat ik de clearblue doe , nu ben ik dus net naar de kruidvat gerend en heb daar de indicater gekocht (hadden alleen nog die) Wanneer zou ik die kunnen doen? Dankjewel voor de reacties dames ben zo blij! @ nono inderdaad jij had goed gependeld! WOW!!!
Die kun je nu al doen hoor! Die van CB zijn heel gevoelig dus hij zal het zeker doen! Plaats je gelijk ff een foto als je hem gedaan hebt?? Ik ben echt ZO blij voor je!!!
Ja, ik ga hem na het eten doen, en plaats ik even een leuk fototje DANKJEWEL DENISE, vind het zo onwerkelijk!!!!
Ja dat snap ik! Zeker omdat je het misschien niet meer verwacht had deze maand... En het is ook zo onwerkelijk! Ik herken het volledig haha
Mich, wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf gefeliciteerd!!!!!!!!! Zo leuk voor je!!! @ Denise, geeft niks van die mvm test joh, is toch duidelijk positief?!! Helemaal na je clearblue, lekker gaan genieten!! @ Angels, mooie echo! @ Nono, nu jij nog!!
Ja precies, nu ik nog...... zucht. Mijn geduld raakt op en ik wil NU mijn eisprong en morgen een positieve zwangerschapstest.. liefst vanavond nog. Zucht.. hahaha. Ei als goed is eind v/d week.