Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Waah.... Ik ben vandaag echt een emotioneel wrak... En dan heb ik net ook nog een deuk in de nieuwe auto gereden!!:$

2. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    O jee zelf niks?
    Knuf!

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pleak, jammer dat de test negatief was, maar zolang er geen rode duivels zijn kan de volgende test anders zijn.

djennes, ik kan niks ontdekken hier, sorry.

Ik heb echt een ontzettend opgeblazen buik (ik lijk wel 4 maanden zwanger, ik heb ook een wijd shirt aangetrokken) en af en toe wat krampjes en met vlagen wat misselijk en ik kan wel blijven eten. Hmm. Maandag is mijn NOD, maar dan kan ik niet testen en zondag ook niet dus waarschijnlijk toch zaterdag al een test...

4. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Pleak, wat jammer! Knuf!

De kramp heeft plaatsgemaakt voor
    allerlei steken links en rechts in mn baarmoeder.

Het is 8 dpo vandaag.
    Dus moet sowieso nog 2 dagen wachten.
    Maar donderdag wordt lastig testen dus doe ik dat vrijdag.
    Ben benieuwd.....

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Lenthe: nog 3 daagjes :) :) wat duren de dagen zo toch lang he ;)

@ Sassie: nog 4 daagjes :) wat kan je buik toch opblazen he! Hier ook zo'n mega opgeblazen buik.

@ Denise: Dat is schrikken? Alles verder met jou goed?

@ Djennes: ik zie wel een streepje hoor.. maar is wel heel vroeg voor een streepje! Spannend hoor! Hoop dat het een goed teken is!!

@ over mijn negatieve test:
    't is een beetje een vreemd verhaal vind ik zelf. Had vanmorgen getest, hij liep niet echt lekker door dus extra druppeltje erbij, maar dacht niks te zien dus de test weg gelegd. Boodschappen gedaan en begin middag kwam ik de test weer tegen. Ik bleef maar twijfelen of ik iets zag en de test was (leek) nog niet lekker door gelopen. Dus ik herinnerde me een tip van het forum om er een druppeltje water in te druppelen. Zo gezegd zo gedaan.. water maakte de test witter.. en er bleef een heel licht roze streepje. Ik heb 'm op het forum bij de vage testen gezet en daar krijg ik alleen de reactie dat tie niet geldig is en dat ik opnieuw moet testen. maar dat weet ik natuurlijk zelf ook wel ;)
    Alleen nu zit ik toch steeds aan die test te denken en blijf ik maar denken... ja maar heeeeel misschien was het streepje er al maar heb ik'm niet gezien. Pfft. Wou dat ik die test gewoon niet had gedaan;)
    Zo dat ben ik even kwijt haha.. voor de belangstellende een foto (waarop het streepje eigenlijk nagenoeg niet te zien is ;) )
    vrijdag wil ik (proberen :p ) pas weer te testen, zo maak ik mezelf een beetje gek ;)

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik zie wel een streep!
    O wat spannend!

Volgens mijn ogen is de test in mijn fotoalbum duidelijker ;)
    Whaa.. Ik maak mijzelf gek!

7. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Met mij is er niks hoor! Het was heel stom, ik reed achteruit en er stond een paaltje.. :(
    Wat spannend al die testen hier!!
    Ik ben zelf een beetje zenuwachtig, vandaag heb ik heel veel slijm (sorry voor de details). Het is niet rekbaar maar wel heel plakkerig.. Dat heb ik echt nog nooit gehad! Af en toe zit er nog wat roze/beige tussen. Wat denken jullie?

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Denise: gelukkig dat alles goed met je is! Jammer van je auto :(
    Slijm zou een teken kunnen zijn van een eventuele zwangerschap, maar hoeft niet.
    Roze/beige zou kunnen zijn dat er een vruchtje aan het innestelen is en zou ook een naderende ongesteldheid kunnen zijn. Heb je nog niks aan dus.
    :( Lastig he dat wachten :(

@ Djennes: die in je album is iets duidelijker denk ik. Ik ben even zo vrij geweest om je foto een beetje te bewerken, ben photoshop aan het ontdekken. (hoop dat je het niet erg vind. Je ziet zo beter dat er een streepje is, alleen nog zo vaag dat hij niet helemaal omlijnd is.

9. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ja inderdaad vaag.
    Bedankt!

Nou ik probeer te wachten tot vrijdag en dan test ik weer.

10. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Vrijdag wordt een spannende dag voor ons :)

@ Denise, ik hoop zo voor je dat het innestelen is!

12. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Stiekem hoop ik dat ook, maar ergens durf ik het ook niet te hopen.. Het lijkt me sterk dat ik zo vroeg al klachten heb :)
    Ik hoop voor ons allemaal dat vrijdag een positieve dag is!

13. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Misschien doe ik morgenochtend wel een test.. Onder het mom van 'je weet het nooit'...

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    haha, moeilijk he wachten ;) :D

15. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ja echt! Vooral omdat ik ze thuis heb liggen... Maar het is dan 4 of 5 dagen voor NOD, zou het kunnen?

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Kan, maar dan is de test erg onbetrouwbaar he. Als het negatief is betekend dat nog niet dat je ook echt niet zwanger bent.
    Maar dat in huis hebben doet't'm idd. ;) dan is het zo moeilijk de verleiding te weerstaan!!

Ik ging net naar de wc, zit er een heel klein beetje bloed bij het afvegen, en een beetje rozig slijm. Meestal betekend dat bij mij het begin van ongesteld worden. Maar ik zou het zaterdag pas moeten worden?? :( Ik snap er niks meer van. Ik vind deze ronde officieel niet leuk meer :x :p

Laat maar weten of je morgen nog heb getest. Zo ja ben ik natuurlijk heel benieuwd :D

17. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Dat roze slijm herken ik, bij mij is het een beetje lichtbruin ofzo.. Geen idee waar dat van komt! Als het van menstruatie is dan hoop ik dat het snel doorbreekt, dan is het tenminste duidelijk :)
    Heb net getest, omo wit..!

18. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Testen jullie samen met manlief of ook wel eens als hij bijvoorbeeld op werk is?
    Misschien dat ik dan zondag gewoon ga testen als ik bij mijn ouders ben. Ik slaap altijd in een gastenverblijf/tuinhuis en de kids bij mijn ouders in huis, dus ik kan dan wel op mijn gemak testen. Misschien neem ik gewoon een test mee. Ik zit dan een dag voor NOD (13 dpo) en als ik zwanger ben dan zou er toch wel wat te zien moeten zijn.

Mijn klachtjes op dit moment: opgeblazen buik, obstipatie, boertjes laten, koffie smaakt raar, hele dag door kunnen eten, moe, af en toe wat misselijk of maagzuur.

Normaal krijg ik pas 1 of 2 dagen voor ik ongesteld moet worden last van obstipatie, normaal kan ik wel elke dag gaan eigenlijk.
    Ook krijg ik 1 a 2 dagen voor ik ongesteld moet worden een dikke pukkel op mijn kin, dus ik hoop dat hij dit weekend wegblijft ;)

djennes, in je foto-album zie ik inderdaad heel ver weg een licht streepje staan. Spannend.

Denise1605, ik heb ook last van slijm, een beetje roomwit van kleur. Ik kan me alleen even niet herinneren of ik dat ook heb als ik ongesteld moet worden.

Pleak, ik kan me even niet herinneren of je ovutesten hebt gebruikt? Hoe heb jij jouw NOD berekend? Kan je geen langere cyclus hebben?

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Denise, ik kwam al kijken of je nog getest had, balen dat hij negatief is, maar het kan nog he!! ;) Bloedverlies bij mij is nu weer weg, waren echt een paar helder rode druppels en nu niks meer. Maar denk nog steeds dat ik eind van de dag waarschijnlijk ongesteld wordt. (zelfbescherming dit ;) )

@ Sassie, is test meestal als mijn man er bij is, maar niet altijd. Hij is 's ochtends al heel vroeg weg en ik ben vaak te slaperig op dan een test te willen doen. Maar als ik denk jaaaaa dit gaat'm worden probeer ik hem er wel bij te laten zijn.
    Maar zou als ik jou was gewoon een test mee nemen hoor, dan kan je altijd nog besluiten 'm niet te doen.
    spannend hoor je klachten!! zou toch zomaar kunnen!!
    Over mijn cyclus, als ik nu ongesteld wordt dan is dat 10-11 dagen na mijn eisprong (heb idd ovulatietesten gebruikt deze keer) En mijn ei was ook al vroeg voor mijn doen en dan zo'n korte periode na mijn eisprong? Echt zo raar want hoe onregelmatig mijn cyclus ook is, ik wordt altijd precies 14 dagen na mijn eisprong ongesteld. Heel soms een daagje later, maar nog nooit zoveel dagen eerder. Raar zo'n lichaam ;) Elke keer als ik denk dat ik begrijp hoe het werkt gaat het weer anders.

@ Lenthe87, hoe is het bij jou, nog kwaaltjes bij gekomen?? gister nog testen gehaald?

@ Djennes, hoe is het bij jou, nog veranderingen? Nog een beetje kunnen slapen na je test ;)

@ steenbokje: bij jouw?

20. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Sassie ik had nu getest zonder mijn man erbij, maar de volgende keer zou ik het wel doen waar hij bij is!

Djennes heb je nog opnieuw getest of toch niet??

Mich18 hoe is het met jou na die verwarrende ovu test??!

Pleak het stomme is dat als ik die test in het licht hield ik dacht een heeeel licht streepje te zien. Maar dat is ook net wat je wilt wensen haha. Dus ik heb hem maar snel weggegooid! Het is nu vermoedelijk 5 dagen voor nod, en 5 dagen nadat ik af en toe dus wat verlies van dat bruine slijm heb. Zou het dan nog te vroeg zijn of moet ik toch echt er vanuit gaan dat ik ongesteld word? Uit zelfbescherming praat ik mezelf nu dat laatste aan, maar een blijft een stemmetjein mijn hoofd zitten dat roept dat ik zwanger ben. Hoezo ik word hier psychotisch van haha! Sinds gister voel ik me wel wat beter, het enige dat duidelijk aanwezig is zijn van die plopjes en spierpijn onderin mijn buik.. Wat moet ik hier nou mee???

Deel Deze Pagina