Hier gaat het ook goed en mijn buikje tja al goed zichtbaar Ook de kwaaltjes komen en gaan ook lust ik geen koffie meer terwijl ik bekent stond als de grote koffie leut Maar een jaar geleden heb ik idd ook een knobbeltje ontdekt maar uit de echo bleek dat een klier ontstoken was. Gelukkig is het bij jou ook niets ernstigs!
Ik ben alleen heel moe, maar daar klaagde ik langer over.. hihi Verder heb ik alleen wat steekjes en af en toe spierpijn in de bovenbenen. xxxx
Pleak; gelukkig is het bij jou niks ernstig van het knobbeltje! Kan me wel voorstellen dat je dan erg ongerust kan zijn! Ik heb dinsdag en vandaag een echo gehad om te kijken wanneer ongeveer mijn eisprong zal zijn! Het zag er goed uit! Vanavond heeft mijn man pregnyl bij mij geprikt! En als alles meezit heb ik volgende week dinsdag een terugplaatsing Verder druk weekje, gisteren is mijn zoontje 1 jaar geworden! Van het weekend nog druk met zijn verjaardag vieren
Hi dames, ik breek even in! Ik heb ook weer voor het eerst sinds tijden een ontzettende testdrang, maar gelukkig heb ik geen testen in huis! Mag ik mijn vage kwaaltjes en dingen en jullie voorleggen, misschien herkent iemand dit: Pos. ovulatietest gehad op oudejaarsavond 31/12, geklust op 29/12, 31/12, 01/01, 02/01 en 03/01. Sindsdien eigenlijk geen symptomen. Op 8 dpo dikke klodder bruine afscheiding 's ochtends, daarna rest van de dag alleen nog heel lichtbruin slijm bij afvegen. 9 dpo (vandaag) bij opstaan nog heeeel licht bruin bij afvegen, maar daarna niks meer. En nu een beetje last van mijn onderrug. Ben sinds dinsdag 's avond vrij snel moe en gistermiddag echt heel erg. Ik zit er weer vreselijk (!) op te letten .... hoop dat jullie me van mijn testdrang af kunnen helpen Bedankt! xxx
Welkom! Al hoor ik hier niet meer thuis eigenlijk haha Bruine afscheiding kan een innestelingsbloeding betekenen. Maar het hoeft niet! Ik had vorige maand bruine afscheiding en toen was ik ook gelijk zenuwachtig, maar bleek later dat het niks was. En nu deze maand had ik juist helemaal niks en bleek ik zwanger! Last van mijn onderrug was bij mij wel een teken dat ik zwanger was.. Het kan dus alle kanten op!
Hi Denise, bedankt voor je reactie! Super dat jij zo snel zwanger bent geworden, geniet ervan, jaloers hoor . Ik ben altijd wel wat bruine afscheiding (hoeveelheid per keer verschilt heel erg), maar niet met zo'n klodder en meestal houdt het een paar dagen aan. Dus tja, stressss! Haha. Die vermoeidheid ken ik niet, vandaar dat ik nu toch wel zenuwachtiger word.
Dat kan ik me voorstellen dan ja.. Ik hoop voor je dat het positief is!! Ik zie dat jij al wat langer bezig bent, moeilijk lijkt me dat! Ik besef me ook heel goed dat wij enorm geluk hebben dat het zo snel gaat allemaal. Had dat absoluut niet verwacht! Voel me dan haast schuldig tegenover de mensen waarbij het allemaal niet zo makkelijk gaat...
Ja klopt, toen we net gestopt waren met de pil was ik ook binnen 3 maanden zwanger. Helaas eindigde dat in een bbz. Sindsdien lukt het niet en ben ik de laatste 2 maanden bezig met wat natuurgeneeskundige dingen want ik zie het niet zitten om naar het ziekenhuis te gaan, althans, nog niet. Het is soms echt moeilijk, maar we slaan ons er gewoon door! Je moet je niet schuldig voelen hoor
MPO, je hebt al testen in huis? Geen testen in huis halen maakt het makkelijker! De vorige keer heb ik op 12 DPO getest (wow, dat ik het zolang vol kon houden. ) en ik had meteen duidelijkheid, hij gaf aan niet zwanger en ik was niet zwanger. Beste kan je natuurlijk gewoon op je NOD testen. Zo, dames! Mijn ei is nu helemaal in zicht.. nog geen posi ovutest (ga straks weer testen) gehad maar wel te merken aan m'n slijm. Eergister en vannacht geklust.. morgen dan nog maar een keer weer. =) Ben zo ontzettend benieuwd!
Hi nono, Nee ik heb gelukkig geen testen in huis! Ik wacht deze week nog gewoon af, maar ben wel reuze nieuwsgierig! Ik heb al zo vaak onnodig getest dat ik daar toch best van genezen ben (zeg ik nu)
Hahaha! Ja, ik wil graag mee komen kletsen maar eerst moet m'n ei springen voor dat te kunnen he. Mijn ei staat dus op springen, ik denk dat als ik vandaag een ovu test had gedaan hij positief was geweest (heb niks meer ) Gister de laatste gedaan en hij was nog net niet positief. We klussen vrolijk verder! Hahaha. Hopelijk kan ik mij snel melden bij de mama's 2013.
Hoihoi, Ik mag eind deze week ook gaan testen! Merk dat ik toch wel kriebels krijg bij het idee. Ik hoop zo dat het nu eens raak zal zijn. Ik heb besloten om pas na het volgende weekend een test te gaan halen. Nu hopen dat ik bij mijn besluit kan blijven. Zijn er hier meer die eind deze week begin volgende week mogen testen?
Hoi, maandag is mijn NOD. En ik heb mega-gevoelige borsten. Op zich een goed teken. Ware het niet dat ik dat elke maand heb. Ik heb een predictor early gekocht. Morgen ben ik jarig. T zou zo'n mooi cadeau zijn... ik mag niet te hard hopen van mezelf. Al veel te veel teleurstellingen moeten verwerken. Dus ik maak mezelf wijs dat ik die test alleen maar doe om te weten of ik op mijn verjaardag mag drinken. duimen jullie mee voor een alcoholvrije verjaardag?
Oh kijk! Dit topic, was 't nog niet vergeten. Fietwordtmama ik heb over Predictor testen niet veel goeds gehoord.. ze zouden valse streepjes geven. Zo, hier heb ik gister een CB digital besteld via internet die ik morgen krijg, waardoor ik mijn testdrang dus uitstel. Ik heb wel écht een zwanger gevoel. Ben misselijk en nog meer dingetjes. Vandaag 9dpo. Yuk..