Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pleak, de fase tussen je eisprong en de dag dat je ongesteld wordt behoort ook elke ronde ongeveer hetzelfde te zijn. Het kan dus wel kloppen dat je altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt. Meestal is dan de aanloop naar je eisprong wisselend, vandaar dat je onregelmatige cyclus. Dat beetje bloedverlies zal dan hopelijk iets anders zijn.

2. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Toch even een foto bijgevoegd, bewerkt in contrast zodat de kleuren duidelijker zijn.. Benieuwd of jullie iets zien :)

Bijgevoegde bestanden:

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik zie wel wat, maar vaak is het zo dat als je het contrast aanpast dat ook indroogstreepjes duidelijker worden, dat kan het dus ook zijn.

4. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Hmmm Denise, ik zie iets grijs.
    Ik durf er niets van te zeggen!

Pleak, ik heb gistermiddag de 2v5 gehaald.
    Had gisterochtend een cb digital gedaan, 2 jaar overtijd....:p
    Niet zwanger.
    Maar goed dat was 8 dpo, onmogelijk om al wat te zien.

Eten smaakt anders. Van sommige luchtjes kan ik wel kokken...
    ;)
    Het blijft allemaal vreemd.

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hmm.. Heb ik dus nog niks aan :p

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Maar stel dat dit dus wel een streepje is, dan zou hij vrijdag duidelijker moeten zijn toch?

7. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ja sowieso.
    Elke 2 dagen verdubbeld het hcg.;)

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Oke dan ga ik vrijdag maar weer opnieuw testen, als ik hem dan niet duidelijk zie is het dus niks!

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Denise.. 5 dagen voor NOD is gewoon heel vroeg. Ik denk er wel iets op te zien(!), is het ook echt iets dan heb je vrijdag echt wel een duidelijke test! Die vage streepjes begin ik zo irritant te vinden. Al doe ik het natuurlijk wel zelf met te vroeg testen ;) Ik heb me voor genomen vanaf nu na 5 minuten mijn test echt in de prullenbak te stoppen ;) en vage streepjes proberen te negeren tot er echt een duidelijk streepje staat ;)
    Blijft zo wel heel spannend he! Over dat bruine verlies, ik heb dat vaak 1 dag uiterlijk 2 dagen voor NOD. langer niet. Jij hebt dat wel dus dat is al een beetje 'vreemd' Zou innestelen kunnen zijn, maar ik weet het niet :( hoe meer kwaaltjes hoe meer je er mee bezig bent he! Mijn man is net naar zijn werk vertrokken, die denkt er waarschijnlijk vanavond pas weer aan als hij weer thuis komt, maar voor mij is het anders. Elke keer naar de wc is toch weer spannend, elk krampje zeg je aan het denken. :) Op naar een moooie test op vrijdag voor je! (en hopelijk mijzelf ;) )

@ Sassie, ja zoiets dacht ik mij ook te herinneren, dus eigenlijk kan ik nu nog niet ongesteld worden.. toevallig weet ik nu mijn eisprong door de test zeker. nou ja we zullen zien wat er vandaag nog komt ;)

10. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik vind die vage streepjes ook irritant.. En heb nu ook het idee dat ik mezelf een streepje zit aan te praten op die test, ik had hem gewoon na vijf minuten in de prullenbank moeten laten liggen en niet er naar blijven kijken! Maarja, toch doe je dat.. Nu durf ik ook eigenlijk vrijdag niet te testen, bang dat er niks tevoorschijn komt :)
    Dat bruine verlies vind ik ook heel apart, want ik had verwacht dat ik dan nu toch inmiddels wel ongesteld zou zijn! Maar het breekt dus niet door. Vorige week donderdag kreeg ik een beetje last van steken in mijn zij en helemaal onder in mijn buik, maar daar gaf ik niet veel aandacht aan. Omdat ik die dag ook wat onrustige darmen had dacht ik dat ik een buikgriepje had opgelopen ofzo. Vrijdag aan het einde van de dag had ik dus opeens wat van dat bruine afscheiding, toen zat het ook echt in mijn broekje (sorryyy haha) en aan mijn wc papier. Zaterdag was daar niks meer van te zien, zondag alleen bij het afvegen, maandag ook, gisteren dus ineens dat ik het echt voelde en dat het een soort klodder was. En vandaag weer helemaal niks.. Hoezo verwarrend? Ondertussen voel ik me gisteren en vandaag wel beter! Gisteren was ik af en toe niet helemaal lekker, maar dat is het benoemen niet waard. Het enige wat wel duidelijk aanwezig is, is dus dat gevoel onder in mijn buik. Echt een beetje stekende/zeurende pijn wat aanvoelt als spierpijn en soms van die plopjes lijkt het. Dus misschien toch last van mijn darmen dan? Dat heb ik dus al vanaf donderdag en dat is geen dag weggeweest :)
    Dus laat die ongesteldheid nu maar doorkomen, bijna een week later! ;)
    Inderdaad wat jij zegt, hoe meer je voelt hoe meer je er mee bezig bent.. Daarom ben ik blij dat ik me vandaag zo lekker voel! En mijn man is net zo hoor, die denkt er niet aan behalve als ik weer eens roep waar ik last van heb. Gisteravond na het klussen had ik ook echt pijn onder in mijn buik ( trouwens ook de eerste keer dat ik dat had..) en toen riep hij vrolijk: Nou schat, misschien ben je wel zwanger!
    Maar verder hoor je hem er niet over hoor ;)
    Ik hoop dat jij een positieve test in handen mag hebben! Laat je het gelijk weten vrijdag???

11. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik heb net een kruidvat test gedaan hierop staat een vaag streepje alleen krijg ik hem niet op de foto :( was niet met ochtendurine.

Baal er zo van dat ik niet heb gewacht tot vrijdag!

12. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Dat gevoel heb ik dus nu ook.. Heb je mijn foto gezien hier? Manlief keek net: Nee joh daar staat niks!
    Maar op die foto zie ik echt wat!
    Hoe frustrerend.. Ik hoop voor je dat het vrijdag knalt!

13. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Op de foto lijk ik wel wat te zien, hij is alleen een beetje onduidelijk

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Leuk dat (een van jullie kan even niet zien wie, doe een bericht schrijven via de tel) vroegen hoe het met mij ging na het gedoe met de ovutesten.. Met mij gaat het goed.. Voel me vreemd.. Kan niet echt beschrijven hoe.. Heb wat ongesteldheidsgevoel.. Maarja, weet niet of dit ook bij een aankomend eitje hoort? Eigenlijk wilde ik vandaag nog een ovutest kopen, zodat ik kon kijken of die weer positief is.. Want na 2 dagen een positieve test moet deze nu wel minder zijn.. Hihi

15. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    MICH18, ik heb ongeveer een week voor mijn aankomende ei al een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik. Dan rondom mijn eisprong even krampjes/steekjes. Daarna nog 1 of 2 dagen een zeurend/branderig gevoel. Dan meestal niks meer tot ik weer bijna ongesteld moet worden, meestal pas de dag zelf dat ik weer last van mijn buik krijg.

Wel spannend als die vage lijntjes. Dat is ook een van de redenen dat ik toch probeer om minimaal 2 dagen voor NOD (dat is dan 12 dagen dpo) te wachten voor een test. Dan zou ik als ik zwanger ben toch zeker een lichte streep moeten zien en geen vaag lijntje. Of gewoon een omowitte test als ik ongesteld ga worden.

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Denise: ja erg he, je blijft maar op die testjes kijken terwijl je weet dat ze dan niet meer geldig/betrouwbaar zijn! En toch, ik gooi ze eigenlijk nooit weg na 5 minuten!
    En die pijn na het klussen komt mij trouwens ook bekend voor! hihi ik dacht gelijk het zelfde.
    Ik heb vanmorgen en begin middag nog een klein beetje bloed verloren, nu eigenlijk niks meer. Soms een beetje krampen, maar die heb al ruim een week. Zodra ik meer weet laat ik het gelijk weten hoor! Ik hoop dat ik dan nog niet ongesteld ben (vrijdag) anders hoef ik niet te testen. Ik wacht in elkgeval tot dan, als ik dan nog niet ongesteld ben, met testen :)

@ Djennes: Spannend!! heb je een foto kunnen we mee kijken? Vaak zijn die vage streepjes zo moeilijk op een foto te krijgen he! Terwijl je ze zo wel ziet.

@Mich18: Balen dat je zoveel onduidelijkheid heb hoor!! Heb je nog een test gehaald? ben ook ben nieuwsgierig geworden hoor! Zou wel heel raar zijn als hij nu nog knalt.

@Sassie: Heel verstandig advies, haha wachten met testen is zo verstandig (en zo moeilijk).. meestal heb je niks aan het vroege testen helaas.

17. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Pleak,
    Ik heb vandaag toch nog ovutestje gehaald..
    Alleen die van clearblue was nergens meer te krijgen..
    Dus heb ik ze van kruidvat gekocht..
    (kan het dus niet goed vergelijken.. Maar vond de streep nog heel duidelijk!!) en had ook nog gewoon gedronken etc van te voren!

18. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Pfff, ben steeds zo misselijk.
    Het overvalt me gewoon.
    Vind veel stinken.
    Ook mn zweet stinkt ineens heel vies.
    Ik herken dat goed van mn andere zwangerschappen!

Ik durf gewoon niet te testen....!
    Morgen afleiding, moet de hele dag werken.
    Vrijdagochtend testje wagen.

19. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Lenthe, toch niet benieuwd om te testen??
    hihi

20. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik was er even benieuwd naar! Omdat ik die berichtjes toen gevolgd had van je.. Wat verwarrend zeg! Ik lees net dat je een nieuwe ovu test gehaald had en dat ie ook weer positief was? Wat apart! Kan me voorstellen dat je er wel van in de war raakt op deze manier..

Deel Deze Pagina