ik heb vorig jaar al eens een testje van.haar hier geplaatst. dit liep helaas uit op een mk net stuurde ze me in alle staten deze foto van haar belachelijk vroeg getsye zwangerschapstest. ik zie wel iets maar wil haar niet blij maken met een streepje die haar haar zo gun! zien jullie (getrainede) tuur ogen iets? ze heeft deze yest woensdag gedaan, lijntje kwam meteen en foto is een half uurtje later gemaakt. ze heeft zondag pas haar nod. dus ik vond het ook nog wel heel vroeg! zien julie wat? ik ben benieuwd... xx sorry zet zo ff een foto neer met de.laptop.. telefoon werkt niet mee...
Ik ben ook benieuwd maar ben er bang voor als de foto 30min na het testen gemaakt is + dat ze nog ver voor nod zit... Ben benieuwd
Hihi ik ben er niet echt goed in..... Ik dacht wel iets te zien... Ik laat het turen maar aan jullie over.
Bij deze testen moet je een brede + zien. De | streep moet even breed zijn als de - streep. En dat zie ik op deze foto eerlijk gezegd helemaal niet. Ik zie geen dunne lijn,geen dikke lijn,helemaal geen lijn Ja de - maar geen + CB is niet zo gevoelig overigens.
Haha. Nu zie ik wel een foto. Zie vaag iets. Spannend voor je vriendin. Over een dag of 2 nog een testje. Dan zou ie duidelijker moeten zijn. Laat je het dan ff weten?
Hoop trouwens ook dat ze een mooie duidelijke + te zien gaat krijgen hoor! Gewoon pas testen op de dag van de NOD of beter bij minimaal 1 dag over tijd! Wens haar succes!
Zie ook wel iets , maar of die positief is... Over 2 dagen moet die toch duidelijker zijn!! Spannend...!