Dag, ik zoek een leuke naam voor een zusje voor Eva. Wat denken jullie van Zara? Of Lois? Of een ietwat uniekere combinatie? Heeft iemand nog een leuke suggestie?
Alleen Hannah vind ik persoonlijk he-le-maal niks. Zara los mooi, maar voor mij te jut en jul met Eva. Loïs prachtig tijdloos, maar Eva icm. Loïs maakt het wel meteen héél bijbels (overige namen net iets minder). Lise (of Lisa) vind ik niet zo mooi. Als Lize wèl. Heb daarop gestemd. Ook leuk dat zowel Eva als Lize dan een letter hebben die minder vaak voorkomt (de v en de z) In jouw straatje.. Eva en... Zare Channah/ Channa Rhodé Thirza Salomé Maria Mirthe Tamar Of totaal iets anders maar wel zoals je vraagt een ietwat uniekere combinatie: Eva en... Lola Loua Fiona Esra Roxy Ziva Britte Guda Milou Daphne Irene Jinthe
Ik vind Loïs en Hannah er het mooist bij. Ik heb op Loïs gestemd, omdat ik dat nog net iets leuker vind dan twee namen die op een a-klank eindigen, maar ik vind Hannah net zo mooi.
Lois Veerle Linde Lieke Jolijn Jasmijn Manon Anouk Laurie Merle Stella Sterre Sanne Lieve Jalou Nanou Rosie Ilse Aniek Maeve Gwen Silke Claire Vieve Lotte Isolde Lilou Myrte Janne Esmee Mirre Marit Millie Merel Mare Maren Kirsten
Loïs maar dan alleen als het wordt uitgesproken als Loo-is. Anders misschien nog; Romée Jill Julie Jule Flore Sanne Mara Mila/Milla Vieve Nina Nica Suze Novi Laure Laura Thirza
Welkom terug! Dacht dat je er misschien al wel uit zou zijn. Eva & Lotte is ook een leuke combi. Succes met kiezen.
Ik vind Vera leuk bij Eva Maar ken dan ook 2 zusjes die zo heten dus dat klopt helemaal in mijn hoofd