Hallo dames, Al een keer eerder een topic gestart over steken down under maar vind het nu echt niet meer te doen het maakt me ook behoorlijk angstig (nog angstiger dan ik al was) voor de bevalling Ik heb namelijk al sinds ik een week of 30 zwanger ben last van behoorlijk pijnlijke steken in mijn vagina. Ik zit op dit moment op de wc zodat ik even rust heb want zodra ik weer in bed ga liggen, komen ze zo hevig en zijn ze zo pijnlijk dat ik ze niet weg gepuft krijg.. laatst kreeg ik dit ook in de winkel, super ik kon geen stap meer verzetten en wist niet waar ik het zoeken moest.. en weet nu dus ook niet waar ik het zoeken moet.. vind ze de laatste tijd echt steeds pijnlijker worden en ben nu op een punt dat ik me af begin te vragen of dit nog normaal is en hoe ga ik straks weeën opvangen tijdens de bevalling iemand hier ervaring mee of herkend iemand dit ok zo heftig? Had het bij mijn 1e zwangerschap niet zo heftig als nu
Hoi, Wat super lastig en vervelend dat je hier zo’n last van hebt. Het lijkt mij niet helemaal normaal eigenlijk. Is het gezien je termijn niet mogelijk dat de bevalling in zicht is? Zou voor de zekerheid eens contact opnemen met je vk. Misschien dat zij mee willen kijken/denken? Succes!!
He, Dankjewel voor je reactie, inderdaad heel vervelend. Ik ben net overgedragen aan het ziekenhuis en heb nu wekelijks controles. Dinsdag dit ook aangegeven maar toen had ik dus een vrouw die zei dat het allemaal normaal was en er wordt veel afgeschoven op mijn endometriose en dat een 2e zwangerschap nou eenmaal anders is. Daardoor twijfel ik steeds of ik niet gewoon een zeur ben Al deed het vannacht echt goed zeer en kom net mijn dochtertje uit het zwembad en heb het daar ook zo slim gehad.. ik hoop stiekem wel dat de bevalling in zicht is zodat ik niet als de vorige keer ingeleid moet worden en het bijvoorbeeld weer eindigt met spoedkeizersnede. Ik hoop zo zo zo dat ie uit zichzelf komt en dat die steken nu dan in ieder geval een hoop voorwerk doen dan en ik niet alsnog potdicht zit
Graag gedaan! Nou zeg dat is ook niet leuk. Ja een 2e zwangerschap is wel zwaarder. Maar dit is niet ‘normaal’. Rottige ervaring heb je, ik hoop van harte dat het deze keer beter zal verlopen. Anders de avond dienst van de gyn bellen die zijn vaak echt wel heel lief!