Hallo hallo, Vrijdag hebben we een best wel gekke echo gehad, ik wil even mijn verhaal kwijt om het te laten luchten. Ik ben voor de derde keer zwanger en dit keer van een tweeling. De vorige echo kregen we te horen dat er 2 wondertjes op ons zitten te wachten. Wat een vreugde en wat een blijdschap ons gezin word extra groot. Maar vrijdag kregen we een help en hoera verhaal te horen. Tijdens deze echo waren er geen 4 handjes en voetjes gezien, maar ineens 6. We krijgen een 3 ling. Wat? Een 3 ling? Het drong/dringt nog niet tot me door. Van een tweeling naar een drieling, we zijn heel erg geschrokken maar ook erg blij met het nieuws. Ik kan het nog niet beseffen dat het bij mij in mijn buik zit. Van 2 naar 3 mooie wondertjes. Het is tijdens de vorige echo over het hoofd gezien. Ik wilde mijn verhaal nogmaals even kwijt. Liefs
ooo woooow kom je daar nog even met een extra cadeautje aanzetten hahah wel ontzettend leuk, maar toch ook heel spannend gefeliciteerd met jullie 3 wondertjes
Wow, shocking! En HOERA natuurlijk. Zelf geen ervaring met meerlingen, maar er zijn hier wel wat vrouwen op het forum die daar veel vanaf weten. Natuurlijk is het schrikken, omdat je bij een meerling zwangerschap meer kans hebt op complicaties, maar ook omdat jullie straks ineens meer dan 2x zoveel kinderen hebben. Ik wens jullie alle geluk en gezondheid in deze bijzondere tijd.
Sorry, maar ik moest meteen aan die reclame van Interpolis denken. 😳 Maar wat een verrassing. Een drieling. Ik zou echt even sprakeloos zijn en met een mond vol tanden staan. Ik hoop op een hele voorspoedige zwangerschap. Geniet van dit wonder.
Wauw! Wat leuk maar ik zou ook even bleek worden denk ik! Wat spannend!! Gaat t goed met jou? En kunnen jullie in dit huis blijven wonen? Veel succes en onwijs gefeliciteerd!
Hah! Ik dus ook! Ik hoor al op de achtergrond "drie! drie!". Wauw, wat ontzettend bijzonder en toch ook even schrikken. Gefeliciteerd!
Of die van de radio: een drieling! Gefeliciteerd! Toch...? Ik kan me voorstellen dat het echt even wennen is. Hoe oud zijn jullie andere kids? Wel heel bijzonder hoor ❤️
Jeetje meid, wat een wonder, maar kan me Ook voorstellen dat het even schrikken is. Hopelijk krijgt het mooie nieuws snel een plekje en kan je van je zwangerschap genieten.
Driedubbel gefeliciteerd "hoera hoera hoera 👶🏼👶🏼👶🏼 Hihi
Jee wat bijzonder. Toen ik je berichtje snel las, dacht ik te lezen 3 handjes in plaats van 4. Daarna drong het pas door dat je een drieling verwacht. Kan me voorstellen dat het weer even een schok is, maar wil je er toch mee feliciteren!
Bijzonder! Doet mij idd ook meteen denken aan die reclame Hopelijk gaat alles goed en heb je een fijne zwangerschap! 3 is niet niks! Gefeliciteerd! (x3)
Woooow!! Gefeliciteerd en ook wel succes met je zwangerschap, zal vast wel eens moeilijke momenten met zich meebrengen. Maar vooral genieten dat jou'n lichaam 3 van zulke wondertjes tegelijk kan maken!! Wauw echt bijzonder!!
Wowow ik zou helemaal flippen! "Gelukkig" is het je derde zwangerschap, want ik zou bij een eerste echt helemaal hysterisch worden. Alles is al zo nieuw en onbekend en dan moet je er ook nog eens drie verzorgen Heel veel succes en geniet er van!