Wie weet wat een normaal salaris is voor verkoopbinnendienst

Discussion in 'De lounge' started by lailae, Nov 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik krijg binnen ons bedrijf een functie aangeboden op de verkoop binnendienst het is bij een automatiseringsbedrijjf ( reseller). Nu ben ik receptioniste/adm. medewerkster en heb wel ervaring op verkoop binnendienst en inkoop dus daarom en omdat zij mij een geschikte meid vinden hebben zij mij gevraagd voor deze functie.
    Nu mag ik maandag een dag meedraaien of ik het wat vind en dan onderhandelen maar ik heb geen idee wat een normaal salaris is .

Wie kan mij adviseren?
    Ik werk 24 uur en verdien nu bruto € 1411,00

Alvast bedankt!

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ik doe ook verkoop binnendienst en ook dezelfde uren....ik heb 1483,11 bruto ;)

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Ow sorry, ik heb 25 uur!

4. Oh dan verdien ik nog niet eens zo weinig op het moment. Maar ik wil er wel beter op worden aangezien zij mij willen

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

werk je op basis van basisloon en provisie of alleen loon?

6. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Een vriendin van mij werkt ook op de binnendienst van een automatiseringsbedrijf en verdient (ongerekend naar 24 uur) €1533. Dat is wel in het noorden van het land en de lonen zijn bij jullie in de randstad wel een beetje hoger. Bovendien is je jonger dan jij. Denk dat je best €1600 kunt vragen.

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Wat een mooie bedragen voor een parttime functie. Voor Ana-Lucia geboren was, werkte ik als boekhoudkundig bediende, maar het grootste deel van de tijd deed ik verkoop binnendienst... kreeg toen voor een fulltime maar 1450 euro bruto :(

8. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Ik ben heel benieuwd wat je daarvan overhoudt, netto?! Ik vind het zelf niet echt heel hoog eerlijkgezegd.

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Vraag je dat aan mij Annerie? Of aan de ts?

10. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Oh eigenlijk aan allebei :D

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik had 1070 euro netto om 38u (zonder overuren) te werken en daarvoor was ik dan nog elke dag anderhalf tot twee uur onderweg. Gelukkig is dat voorbij, zou het ook nooit meer doen voor dat geld.

12. Ik hou nu € 1111,00 over maar daar is wel al pensioen afgegaan wat ik allemaal zelf moet betalen met inhaalslag is zo'n 100 bruto dus ik zou anders meer overhouden.

Tja, ik houd helemaal niets over per maand helaas. Dus zou lekker zijn als ik wat meer ga verdienen, Tja verdienen doe ik het wel maar nu nog op mijn bankrekening hahaha

13. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Op zich valt het nog wel mee voor het aantal uren, er gaat naar verhouding ook niet veel van je bruto bedrag af.

14. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Voor 38 uur werken is dat inderdaad niet veel nee :( !

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Kijk eens op www.loonwijzer.nl hier kan je een salarischeck doen!
    Ik denk dat je best 1600 kan vragen, vragen kan altijd.

16. eerst maar morgen afwachten, de proefdag als het wat is mogen zij eerst met een voorstel komen en ik daar dan tegenin gaan

17. Ze boden 1600,-- ik ben accoor gegaan. Volgens mij is dat redelijk zonder dat ik me bewezen heb.

Er kan een slotje op!

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn meid! Gefeliciteerd met de baan :)

Share This Page