Mijn zoon is te groot geworden voor zijn loopauto bij opa en oma. Hij heeft 1 van Fisher price met muziek e.d. (little people) hij is erg blij met die auto. maar hij valt nu steeds met auto en al om vanmiddag zo achterover op zijn achterhoofd en de auto stond omhoog met de voorwielen. Dus ik heb deze loopauto maar weg gezet vond het te gevaarlijk worden. Nu zoek ik een opvolger... bij mij heeft hij nu een loopmotor die wat hoger is dan een loopauto, en dit gaat prima! hij sjeest maar raak op zijn Harley Maar ik zoek voor bij opa en oma wat anders dan een loopmotor zodat hij daar wat anders heeft... Iemand leuke suggesties? Het moet zowel binnen als buitenhuis kunnen. Mijn zoon is vrij lang dus het moet echt wat hoger zijn zodat hij met "gestrekte" beentjes kan rijden ipv beentjes helemaal dubbel (zoals nu op de loopauto)
Houten loopfiets anders? Hier wordt er op rond gereden door dochter van bijna 2, maar ook door oppaskindjes van 3,5 en 5,5.
Wij hebben net de Big bobby car op Mp gekocht, kan veel variatie mee gedaan worden, bijv aanhanger. En hij is redelijk zwaar (valt niet zomaar om) kan voor binnen en buiten
Een loopfiets!!! Hier rijdt mijn oudste er al 2 jaar op en het is echt een groot succes. Wij hebben er 1 van Puky, goed in hoogte te verstellen en echt ijzersterk!