wat te doen?

Discussion in 'Voeding' started by jinx, Oct 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    als ik tara aan het voeden ben geeft ze keurig aan wanneer ze genoeg heeft,meestal valt ze dan ook in slaap.
    vervolgens leg ik haar op dr bedje,maar na ong 10 min begint ze soms weer te huilen.
    zou ze dan toh nog honger hebben?{ze heeft dan wel wat laten staan}
    moet ik haar dan toch weer geven?lijkt me toch dat ik dat niet elke x kan gaan doen,als ze eerst in slaap valt en en dan weer na 10 min komt.

alvast bedankt

2. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Bram viel ook regelmatig in slaap tijdens het voeden.
    Ik verwisselde dan tussendoor zijn luier, zodat hij weer enigszins wakker werd en ging daarna verder. Dat werkte hier prima.
    Zo kreeg hij toch genoeg binnen om weer even vooruit te kunnen.

3. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    ja dat is ook wel een goede oplossing,vind het af en toe zo moeilijk wat nou te doen.ik neem ook aan dat als ze echt honger hebben dat ze het speentje er ook uit gooien toch?

4. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    En heeft ze dan al geboerd? Misschien zit dat wel dwars. Geef je borstvoeding? Ik had namelijk ook altijd 'het probleem'. Dan wist ik niet of hij genoeg had gedronken. Ik werd daar onzeker van en ben toen gaan afkolven. Zo wist ik precies wat hij dronk. Overigens ging het borstvoeden bij mij nooit geweldig. Het aanhappen was altijd lastig, dus het was voor mij een verademing toen ik ging kolven.
    Tja, ik kan je niet vertellen of ze nog honger heeft, maar die kans zit er wel in ja. In het begin deed ik ook 'het trucje' met de luier. Dan werd ie weer een beetje wakker en dronk tie weer verder....
    Succes ermee.
    X Linda

5. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    heej naamgenootje :)
    de truc met de luier werkt goed,alhoewel ze soms wel het flesje in 1x leeg drinkt en ik dan alsnog de luier daarna moet verschonen en word ze vaak weer een beetje wakker maar ja :( in principe gaat het wel goed zo.

Share This Page