help erg onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door muissie27, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muissie27

muissie27 Nieuw lid

26 feb 2009
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie kan mij antwword geven op mijn vragen?

Ben op 28 januari ongi geworden. Ik gebruik de pil. Op 3 februari in de eerste week van mijn pil ben ik ziek geworden, overgeven en diarree.
    Wel de pil genomen. Op 9 februari seks gehad. Was op maandag. Op die vrijdag kwam ik er achter dat ik woensdag voor het laatst mijn pil had genomen. Niets voor mij, ben altijd heel trouw. Ben toen gestopt met die stip. Op zaterdag ongi geworden. Naja niet echt natuurlijk door pil. Daarna geen pil meer genomen omdat ik even wilde aankijken. Gewone menstruatie en dan weer beginnen met de pil. Nu 2 maart. Nog niet ongi. Als ik tel vanaf de 28e dan ben ik 5 of 6 dagen overtijd. ALs ik tel vanaf die zaterdag ben ik nog niet overtijd.

Ik heb wel last van gevoelige en wat hardere borstem. Tepels zijn niet echt donkerder geworden nog, maar wel een blauwe ader erdoor heen en tepels super gevoelig terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Verder een raar gevoel ik mijn buik./liezen. Net of ik ongi moet worden..... Ben ook wel wat misselijk.

Heb na die ongi van zaterdag op de vrijdag erna een teste gedaan negatief afgelopen zaterdag ook eentje. ook negatief (volgens mij. ik en mijn man dachten wel wat te zien maar was zo licht dat het bijna niet zichtbaar was) Volgens de site babbybrabbel waar ik datumcalculator heb gedaan zou 16e innesteldag zijn had de 18e ineens wel wat donkerrood vocht. Leek wel op laatste dagen menstruatie zeg maar.....

Bij mijn dochter had ik ook 3 keer negatieve test.... Ik weet het even niet meer....

2. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Misschien moet je die bloeding die je tussendoor had maar zien als menstruatie. Ik was ook halverwege de strip gestopt met de pil en ben toen na een paar dagen ongesteld worden. Was ook niet veel, maar wel een menstruatie. Dan is je cyclus verplaatst.

Succes!

Deel Deze Pagina