Hey dames, sinds afgelopen weekend voelde ik de baby al eigenlijk niet bewegen en reageerde ook niet als ik aan de zijkanten duwde. Dus vanochtend naar de gyn en was niks mis. De baby was alleen van positie veranderd, de hoofd onder mn ribben en dan kaarsrecht naar beneden. Dus ik was gerust gesteld. Wel een vreemde positie maar komt wel goed denk ik. MAAR toen in de auto, kreeg ik het eerst heel erg warm en toen misselijk en toen voelde ik alsof ik ging flauwvallen (ook al was ik aan het zitten) en het werd helemaal zwart voor mn ogen en toen wit en het hield aan voor 3minuten ofzo mijn man ging mn nek masseren en mn armen en raam open doen. Maar ben nu best wel geschrokken! en toen trok het weg, voel me nu prima behalve heel warm. Kan dit ijzertekort zijn of zwangerschapsvergiftiging? Mn bloeddruk was normaal. Ik zal morgen de gyn bellen natuurlijk maar wilde even kijken of ik hier wat kon vinden? Sorry voor mn lange verhaal!
combinatie spanning ( ivm niet voelen van de baby) en de warmte denk ik maar laat voor de zekerheid ff je hb prikken
Heb het ook 1 dag gehad. Kreeg er ook hartkloppingen bij. Maar ik heb schildklier medicijnen en daar moest ik mee omhoog. Die dag dus enorm hoeveelheid (gezien normaal) genomen. Ga er vanuit dat dit de oorzaak was bij mij. Doe maar wel rustig aan en zeker laten weten als je weer naar een vk gaat. Succes!