Hallo, Heb tot nu toe altijd kv 2 voor5 testen gebruikt omdat die lekker goedkoop waren, maar zag van de week bij Action zwangerschapstesten voor nog goedkoper, dus die heb ik gekocht. Wat zijn jullie ervaringen mee? Vanaf hoeveel dpo kunnen zepositief testen? Ik weet het kan het beste wachten tot na nod, maar weet niet hoe lang ik me kan inhouden...
Bij mij sloegen ze echt heel goed uit! Ideale testen,nog donkerder dan die van kv. Gelijk op mn nod getest
Mijn ervaringen zijn positief! Ik testte 1 dag na NOD positief. Let wel op, want in eerste instantie lijkt de test omo-wit. Je moet echt even wachten en dan verschijnt het streepje. Op NOD zelf testte ik negatief met de CB digitaal, een dag later dus positief met die van de Action. Ik heb vaker voor NOD getest, echt zonde van de testen... gewoon wachten tot NOD is mijn advies. En met de testen van de Action is niets mis, 1,59 euro voor 2 testen was voor mij een verademing. Ik had al zoveel geld uitgegeven aan dure testen.
Bedankt alvast voor de reacties! Oh zitten er twee in een doosje dan? Ik heb twee doosjes gekocht, omdat ik een test zo weinig vond. Haha, nu heb ik er dus vier... Heb ik niet eens gezien, heb ze snel onderin mn mandje gedaan, want er lopen altijd bekenden in die winkel. En daarna direct achterin mijn kas gelegd! Ik wil ook proberen te wachten tot nod, maar ik ken mezelf. En mijn cyclus was altijd rond 25 dagen, soms 24 soms 26, al bijna een jaar, en laatste ronde ineens 29 dagen, dus ik hoop dat ie deze ronde weer 25 dagen is. Dan zou woensdag een testje kunnen wagen.... Lastig...maar eerst afwachten of mijn ongi weg blijft natuurlijk! Maar zijn er nog dames die wel al positief hadden voor nod? En op hoeveel dpo?
Hier ook posi over action testen! Op nod posi getest, maar idd, bij mij deden ze er wat langer over. Wel binnen afleestijd, maar langer dan kv. Succes! Hoop op een posi test!