beebje van 10 weken slaap/wakker ritme?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jane1972, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1972

Jane1972 Actief lid

16 aug 2006
    125
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,

Mijn beebje is nu 10 / 11 weken en ze is meer wakker dan voorheen. Eerst sliep ze meteen in na een voeding, nu moet er eerst nog gebrabbeld worden en gespeeld, soms een uurtje, soms 10 minuten en dan weer pitten.

Hoe zit dat met jullie beebjes?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Een uurtje lijkt me nog niet zo heel er lang na de voeding hoor. Ik heb altijd heel goed gekeken naar mijn baby. Gapen of handjes in de ogen, dan naar bed. Bij de eerste tekenen van vermoeidheid dus. Soms duurde dat wat langer, soms meteen na de voeding al.

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou ik kan er bij Lena echt geen pijl op trekken. Ik leg haar ook eigenlijk altijd bij de eerste gaapjes in bed maar ze heeft van die dagen...

Zoals gisteren, 's ochtends ging het lekker, daarna is ze van 13:00 tot 22:00 nagenoeg constant wakker geweest. Nu haalt ze dat lekker in gelukkig, ze slaapt alweer sinds half 9 nu.

Kijk gewoon naar of ze moe is of niet. En dat is de ene keer vijf minuten na een flesje en de andere keer dus na een uurtje of wat ;) Het werkt bij d'r want over het algemeen is ze supermakkelijk, blij en tevreden...
    Denk als ik haar in zo'n strak schema zou proberen te stoppen dat ik een soort tasmanian devil zou krijgen :D...

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Eigenlijk precies het zelfde als de bij de andere dames. Goed naar je kindje kijken. al het moe wordt lekker naar bed brengen.

5. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    Sem heeft een re-de-lijk ritme nu, hij slaapt ook meestal al door, dat helpt ook al. Maar het hele ritme kan zo een uur of twee opschuiven, als hij niet wil slapen, of eerder een fles wil.

Nouja, prima, ik zie wel als ie moe wordt, dan lekker pitten. Ben wel heel blij dat hij 's nachts zo goed als doorslaapt of anders na de fles zonder problemen weer inslaapt.

6. Jane1972

Jane1972 Actief lid

16 aug 2006
    125
    0
    0
    Noord-Holland
    hey allemaal, bedankt voor jullie antwoorden.

Niet dat ik me er druk om maak ofzo hoor, maar ik was even benieuwd naar het slaap/wakker van andere kindjes van 2,5 a 3 maanden.

Uiteraard: als de handjes in de oogjes gaan wrijven of als ik een gaapje zie: Hup, het nestje in! ha ha.

Deel Deze Pagina