Lodger shelter of Koeka voetenzak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linn84, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Twijfel een beetje wat we voor in de mc zullen kopen.
    Voor onze dochter hadden we een voetenzak van Koeka.
    Voor ons mannetje moet er iets nieuws komen, de voetenzak is roze :) Ik vind een Lodger shelter denim erg leuk, maar is die net zo makkelijk als de voetenzak van Koeka?

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik heb ook een shelter.
    ideaal ding vind ik het.

had hem bij nm vorige 2 babys ook...en hem ook gebruikt met bv geven in een drukke openbare ruimte....

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik zou voor de Lodger Wrapper Motion gaan, die is speciaal voor in de maxi cosi. Lekker warm en veilig.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik had mijn Koeka voetenzak niet graag geruild voor iets anders, maar goed, heb geen ervaring met de Lodger

5. Linana

Linana Niet meer actief

Lodger!

6. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik vond de lodger shelter niet handig als draagdoek, maar als voetenzak in de maxi cosi wel oke. Maar om hem nou enkel als voetenzak in de maxi cosi te gebruiken zit je met die lange uit einden nee ik heb hem na 6 weken al verkocht. Ben wel zeer tevreden over de lodger bunker voetenzak, maar dat is bedoeld voor gebruik in buggy of wandelwagen, voor in maxi cosi is deze te groot. Met de koeka heb ik geen ervaring. maar ik zou persoonlijk liever de koeka kopen als het bedoeld is als voetenzak voor in mc.

7. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die van Lief! Die is ook super!

8. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Ik ben helemaal van de koeka.
    Wij hadden hem voor in de maxi cosi en heb later de grotere versie gekocht voor in de buggy. Heb voor in de buggy ook nog even getweifeld voor de lodger maar ben erg blij dat we toch weer voor de koeka hebben gekozen.

9. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Help! Heb een Maxi Cosi en onze uk wordt half juni verwacht.. Maar heb niks voor in de Maxi Cosi? Is dat nodig?
    Ik dacht met kleertjes en een jasje kan de kleine daar prima zo in? Of is een extra dekentje wel een must have, ook in de zomer?
    Graag jullie tips, kan 'm nu nog op mijn verlanglijstje zetten..
    Thanks!

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik zou wel zeker iets aanschaffen ja. Wij hadden toen onze dochter werd geboren een doek van de kruidvat. Daar zitten ook gaten in voor de gordels en hij was warm genoeg in de zomer.

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik heb via mp een Lodger shelter gekocht. Zie wel hoe die bevalt :)

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier voor aankomend winter(kleine word eind aug. verwacht) een koeka met teddy-voering voor de maxicosi. Vrienden van ons hebben 'm ook, beviel hun goed.
    Voor zomerkindjes: koeka had deze ook in zomeruitvoering.

13. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wij hebben de logder wrapper motion voor de maxi cosi. Vond ik ideaal. Niet te dik en makkelijk mee te nemen. Ook voor andere doeleinden fijn!

14. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik heb ze gewoon allebei ;) De koeka voetenzak kreeg ik bij een abonnement op de Fabulous mama, de lodger kocht ik met Koninginnedag.

De koekazak heb ik al uitgeprobeerd. Wat ik jammer vind is dat hij na het wassen veel minder zacht is. De droger zou waarschijnlijk wel helpen om de teddy weer zacht te krijgen maar daar mag hij volgens het wasvoorschrift niet in.

Deel Deze Pagina