Hoi, wij hebben gisteren alles besteld we gingen eigenlijk alleen voor kleertjes kijken... omdat we nou weten wat het word konden we dus flink shoppen...dit is dus een beetje anders gelopen dan verwacht. wat we bij hadden toen we thuis kwamen: 1 babypakje 1 tutje met papa is the best 1 starterset met 4 flesjes en een sterilisator van avant en een grote rekening met heel de kinderkamer van Orion (ledikant, kast, commode en wandrek) een aerosleepmatras met 3 dekentjes, 2 hoeslakentjes, 2 dekbedovertrekjes, een klamboe, een lamp, een waskussen met overtrek dit was het wel zon beetje de kinderkamer is dus volledig in orde en helemaal aangekleed (alleen nog gordijntjes) de box hebben we ook al helemaal aangekleed op papier laten zetten (box, boxkleed en hangmatje) dit alles voor 2077 euro ikzelf vind het wel een mooie koop alles word over 10 weken geleverd.. dus dit word begin augustus! kan niet meer wachten tot ik alles binnen heb staan. een 3-1 kinderwagen krijg ik van mijn moeder en alle badspulletjes krijg ik van een nichtje.... is er nog iets van grotere aankopen wat ik over het hoofd zie?
Waarschijnlijk t zelfde als ik heb vergeten.. Het wipstoeltje Tenminste als je dat een grote aankoop wil noemen. En n eetstoel maar die heb je toch nog niet nodig in het begin. Die wilde ik ook pas nadat de baby er n paar maandjes was kopen. Maar mn schoonzus dacht daar anders over en heeft er een besteld voor me (wel diegene die ik wilde) en krijgt hem vandaag al binnen. En n kleine opmerking: Ik zou voor 3 waskussenovertrekjes gegaan zijn. Dat heb ik bij de eerste ook gedaan...maar 1tje erbij gekocht. En al snel heb ik toch maar de 2 anderen er ook bij gehaald. Kan je eentje in de kast hebben voor als de tweede op t kussen vies is en de derde in de was hebben Oh en gefeliciteerd met t slagen voor al de aankopen!
Leuk! En inderdaad het wipstoeltje! Zelfde tip als Wilma, beddengoed en hydrofielluiers kun je niet genoeg van hebben! Slaapzakje is ook wel erg handig. Kruiken! Badje!
oh badspulletjes krijg je.... een pak mini luiers, kleertjes, hydrofieldoeken...mutsjes...pfff het word steeds langer geleden moet steeds dieper graven babyfoon?
gefeliciteerd met de aankopen.... weet niet of je de wagen die je heel lief krijgt ook al besteld hebt? maar daar zit namelijk meestal ook een grote levertijd op.... zelf zou ik nog een hoeslakentje en een overtrekje erbij nemen...1 op bed ,1 in de kast en 1 in de was...deze regel gaat echt op hoor veel plezier met het inrichten
Kan je na gaan bij mij...is voor mij 10 jaar geleden Eigenlijk 12 want bij de tweede had ik alles zo ongeveer nog van de eerste. Maar idd baby foon als je zoiets wil iig. En n regiment aan kleertjes... De drie in 1 kinderwagen is waarschijnlijk met autostoeltje? Zit nou zelf ook even te bedenken wat ik nog moet....eerst maar eens die doos van zolder halen en kijken wat ik nog aan luiers en beddegoed heb denk ik... is wel allemaal blauw...en waarschijnlijk krijg ik n meid en mn kamer is lime groen/beige/geel met n beeetje oranje...hmmz... Stiekem de blauwe dekentjes laten verdwijnen en tegen vriend lief zeggen dat ik nieuwe dekentjes moet hebben? 8-[
Hoi allen, mss idd nog maar een paar dekbedovertrekjes en overtrekje voor het waskussen bijhalen ja de 3-1 kinderwagen is idd al met autostoeltje. deze heb ik nog niet besteld want ik krijg hem van mijn moeder en wil hem dan ook pas bestellen als zij hem gezien heeft... maar heb al gevraagd en zit 8 weken levertijd op, dus dit komt mooi uit. badje krijg ik, en wipstoeltje moet ik nog halen want bij die winkel hadden ze niets naar mijn zin kledij ga ik zelf maar niet te veel kopen omdat ik wss wel heel veel zal krijgen ook. luiers enzo haal ik nu nog niet in huis. doe ik als ik het kamertje binnen heb. owja, en een voedingskussen moet ik ook nog kopen voor de rest allemaal kleine spulletjes zoals het nagelschaartje (maar heb begrepen dat je in het begin de nageltjes moet afbijten?) en zwitsalspullen enzo... maar dat komt allemaal als het kamertje er is
Die heb ik nog nooit gehoord! En lijkt me ook niet echt goed voor de kleine. Lijkt me dat je dan kans krijgt op inscheuren. Heb altijd zo'n speciaal krom baby schaartje gehad voor de nageltjes. Is in het begin ff eng met die kleine friemel vingertjes. Maar wordt namate je t vaker doet en de kleine groeit beter.
ja ik heb het ook altijd met schaartje gedaan. voedingskussen kan heel makkelijk door alleen de hoes te kopen en schuimpjes bij de praxis. Lekker makkelijk en goedkoop