Is een hangkast echt nodig? Ik wil een commode maken met veel lades en bergruimte Bij Daan hebben we een hangkast omdat ie pasten op zijn kamer nu hebben we alleen een comode kan bij daan in de kast hangen. Maar vond het wel erg makkelijk een hanggedeelte. - Als je een tummytub hebt, moet je dan ook een badje aanschaffen? En moet de tummytub op een standaard? soms vinden kinderen een tummytub helemaal niet fijn en willen liever in een gewoon badje. je kunt je tummy tib ook op tefel zetten en de standaards van de hema is voor beide bestemd - vloerbedekking (warm en behaaglijk) of laminaat (killer maar praktisch)? Laminaat of zeil erg makkelijk en geen stof wat erin kan zitten. ook makkelijk als ze in het begin in hun kamer in bad gaan en nu vind ik het o zo fijn ivm daan zijn allergie - moet het kamertje helemaal pikkedonker gemaakt kunnen worden? Daan zijn kamer kan pik donker maar dat is hier meer voor de zon dat het niet te warm word op zijn kamer dan voor het licht. hij slaapt met enkel zijn gordijnen dicht net zo goed als in een pik donkere kamer. - iedereen heeft een hemeltje boven het ledikantje.. ik vind 90% maar tuttig.. heeft zoiets ook nog een echte functie of is het meer voor de aankleding? Ik weet niet wat voor huis je hebt heb je een huis wat oud is en nog toch zou ik zeggen ja das wel makkelijk vind je het tuttig en is het voor de sier dan is het gewoon wat jij mooi vind.
Ik zou persoonlijk wel kiezen voor een kast erbij. Je moet bedenken dat je kindje ook ouder wordt en veel spullen verzameld. Het is dan ook wel handig als je jasjes, vestjes enzo kan hangen. Mijn commode was erg groot, maar zat toch wel vol hoor zonder kleertjes. Spuugdoekjes, hydrofiele luiers, gewone luiers, zalfjes, rompers, sokjes.... Er is zoveel dat je kwijt moet
wij hebben geen ruimte voor een hangkast en ik moet zeggen ik mis 'm niet. ik heb een commode met 3 lades en alles gaat er prima in. wij hadden een tummy en een bad en die konden beiden op de badstandaard. ik had de tummy geleend, gelukkig maar want hij wilde eerst alleen in de tummy. aan onze wieg zat een hemeltje en ik heb sinds kort een klamboe opgehangen bij zijn ledikant. het kamertje is erg warm (nu 26 graden) en ik doe de klamboe dicht en laat lekker alle ramen en deuren openstaan. het geeft ook een geborgen gevoel, vooral voor de kleintjes. het kamertje hoeft niet helemaal donker gemaakt te kunnen worden, dat brengt het dag en nachtritme van de baby in de war. ik moet zeggen dat ik er nu toch over twijfel, want met het felle licht beginnen de slaapjes korter te worden.. wij hebben laminaat, makkelijk schoon te maken en inderdaad met het badje in de kamer praktischer. succes!
- Is een hangkast echt nodig? Ik wil een commode maken met veel lades en bergruimte Voor een meisje is t misschien handig (jurkjes enzo), maar bij mij ligt de meeste kleding - Als je een tummytub hebt, moet je dan ook een badje aanschaffen? En moet de tummytub op een standaard? ik vind tummytub zelf helemaal niet handig (ivm het vasthouden van je kindje), maar als je hem gebruikt zou ik wel een standaard nemen. Ze zijn er volgens mij snel uitgegroeid (tenminste als je wil dat ie echt helemaal nat wordt en fatsoenlijk gewassen zonder dat t een waterballet wordt... - vloerbedekking (warm en behaaglijk) of laminaat (killer maar praktisch)? erg persoonlijk, maar ik ben absoluut voor laminaat; ivm huisstofmijt e.d., makkelijk schoon te houden en makkelijk dweilen bij toch evt waterballetten - moet het kamertje helemaal pikkedonker gemaakt kunnen worden? Dat vind ik wel erg handig, want dan wete mijn ukkie dat het slaaptijd is en valt ie makkelijker in slaap. Hoewel hij helemaal pikke en pikkedonker ook niet altijd prettig vind. Een nachtlampje biedt dan uitkomst! - iedereen heeft een hemeltje boven het ledikantje.. ik vind 90% maar tuttig.. heeft zoiets ook nog een echte functie of is het meer voor de aankleding? Ik heb er wel een, maar niet zo'n kastelen-ding zeg maar. Die vond ik ook erg tuutig. Heb mijne (voor een belachelijk bedrag) bij de Kidfactory gekocht. Maar volgens mij is t alleen voor de aankleding! Succes met de laatste drie maanden!
- Is een hangkast echt nodig? Ik wil een commode maken met veel lades en bergruimte Ik vind het echt nodig! Alle jurkjes en mooie kleertjes hangen zo netjes. Ik hang mijn eigen kleren ook veel op, maar net wat je prettig vindt! - Als je een tummytub hebt, moet je dan ook een badje aanschaffen? En moet de tummytub op een standaard? de tummy moet op een standaard. Je kan altijd nog kijken of je de tummy prettig vindt en evt later een badje aanschaffen. Je hoeft niet allebei in huis te hebben hoor! - vloerbedekking (warm en behaaglijk) of laminaat (killer maar praktisch)? Laminaat! als je kindje een keer diaree heeft of plast kan jij boenen... - moet het kamertje helemaal pikkedonker gemaakt kunnen worden? Dat is bij ons niet zo en Ymke slaapt perfect! - iedereen heeft een hemeltje boven het ledikantje.. ik vind 90% maar tuttig.. heeft zoiets ook nog een echte functie of is het meer voor de aankleding? Wij gebruiken het nu ook wel als klamboe, maar het hangt er omdat wij het mooi vinden!
Ik gebruik geen hangkast. Wij hebben een hele grote commode. Ik mis het misschien voor twee blousjes, die hangen gewoon bij mij in de kast. De rest leg ik allemaal netjes neer. En dat is inderdaad een stuk minder werk dan alles ophangen Wij hebben een badje, een tummy tub en een standaard. Eigenlijk gebruiken we alleen de tummy en dan ook nog zonder de standaard. Alleen de oma's hebben het badje met standaard gebruikt omdat die de tummy nogal eng vonden. Laminaat op de vloer, een mooie teak kleur, en het ziet er erg warm uit hoor. 't Is maar net wat je smaak is. Je kindje zal het niet zoveel kunnen schelen. Leuk vloerkleed erop en klaar ben je. Het kamertje kan bij ons pikdonker, maar we doen het nooit. We willen graag dat hij ook in het licht kan slapen, daardoor slaapt hij ook bij andere mensen in huis erg makkelijk in als ze geen donkere kamer hebben. Hemeltje heb ik persoonlijk alleen boven de wieg gehad, inderdaad zeer tuttig, maar dat was de hele wieg (familiestuk). Achteraf vond ik het wel fijn, voor mij voelde het toch als een stukje geborgenheid, de kleine man zou het vast niet zoveel hebben uitgemaakt, die sliep ook prima in zijn ledikantje zonder hemel.
- Is een hangkast echt nodig? Ik wil een commode maken met veel lades en bergruimte Ik vind het wel makkelijk vooral als ze wat ouder zijn lijkt het mij handiger met de kleding. - Als je een tummytub hebt, moet je dan ook een badje aanschaffen? En moet de tummytub op een standaard? Wij hebben de tummy tub geleend en het badje gekocht. De tummy tub is ook handig om het badje te vullen en handig als wasmandje Wij zetten de tummy tub in het badje en dus niet op een standaard. - vloerbedekking (warm en behaaglijk) of laminaat (killer maar praktisch)? Maakt als ze klein zijn geen verschil. Het is net wat je zelf fijn vind. - moet het kamertje helemaal pikkedonker gemaakt kunnen worden? Nee hoor. Overdag slapen ze met de gordijnen los en 's nachts is het donker. Maakt dus niet uit. - iedereen heeft een hemeltje boven het ledikantje.. ik vind 90% maar tuttig.. heeft zoiets ook nog een echte functie of is het meer voor de aankleding? Puur voor decoratie volgens mij. Ze hangen aan de boven kant van het bedje maar zodra ze erbij kunnen moet het hemeltje weer weg. Ik heb zelf ook geen hemeltje.