Hoe komen we weer in de tablet?

Discussion in 'De lounge' started by In your eyes, Aug 11, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Mijn dochter had het geniale plan om een app te installeren voor een vrolijke toegangscode, maar nu voeren we de toegangscode in waarvan zij beweert te hebben ingesteld en we krijgen de melding 'passcode niet overeen'. :mad:

Ik heb geen idee hoe de app heet, laat staan hoe ik die moet omzeilen om hem er af te gooien. Iemand enig idee hoe we dit gaan oplossen?

20180811_191743.jpg

2. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Je kan hem een hard reset geven? Maar dan ben je wel alles kwijt.....

3. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

Sep 13, 2013
    1,100
    197
    63
    Female
    Weet niet precies hoe het bij een Samsung werkt.. maar kun je online in een soort ruimte waarin je alles kunt vinden wat erop staat? Zoals Itunes bij Apple? Of gewoon aansluiten op dr pc en dan via Windows verkenner de app verwijderen? Misschien werkt dat, of ik denk te simpel haha

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Meestal kom je daar niet in als je je code nog niet hebt ingevoerd.

5. Picolientje

Picolientje Actief lid

Mar 14, 2017
    301
    261
    63
    Ik weet niet of het met een tablet werkt, maar toen mijn laptop het niet meer deed heb ik alles op een externe harde schijf laten opslaan bij zo'n hardware winkel. Was ook met wachtwoord beveiligd en hij ging niet meer aan. Toch hebben ze het eraf kunnen halen.

Je zou dat kunnen proberen en het daarna een hard reset kunnen geven.

6. In your eyes

Het is gelukt!! :D

Met een soft reset kon ik de tablet opnieuw opstarten, en het Android systeem reageerde een paar seconden sneller dan de app. Na een paar pogingen om binnen die seconden te leren hoe ik zo snel mogelijk in applicatie-beheer kon komen had ik hem verslagen en verwijdert voordat hij kon opstarten!

Dochter is flink geschrokken en heeft haar lesje wel geleerd. :thumup:

@Beheer deze mag dicht!

Vulpen, Marchella, bosi333 and 3 others like this.
  7. iMoeder

iMoeder VIP lid

Oct 30, 2015
    5,943
    6,290
    113
    Jeetje wat slecht zeg. Zo kan iedere dief er dus zo inkomen.

Maar goed, dat is nu een geluk bij een ongeluk! Ben blij dat je er weer in kan. :D

In your eyes likes this.
  8. In your eyes

Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan! :oops:
    Maar volgens mij is dat bij het standaard Android lockscreen geen optie, maar goed, die werkt ook gewoon ;)

Share This Page