Alcohol of toch maar niet? Verwarrend!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Charles, Mar 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Charles

Charles Nieuw lid

Mar 2, 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb de hoop dat iemand mij kan helpen! Ik ben nu in mijn cyclus aanbeland op dag 44 en nog steeds in geen velden of wegen een menstruatie te bekennen. Alle testen tot nu toe negatief. Ik verlies veel witte afscheiding, ook bij het plassen en sinds gisteren doen mijn borsten erg zeer. Daarbij ben ik al 2 weken 2 kilo zwaarder in vocht, opgezette buik, rommeldarmen blablabla. Ik ben in oktober gestopt met de pil en heb twee regelmatige menstruaties gehad. Ik ben al bij de huisarts geweest en volgens hem kon het vriezen of dooien en het advies was: blijven doen wat je altijd al deed en afwachten. Nu vind ik het alle kanten op prima, maaaarrr ik ga dit weekend een weekendje weg en ik zou het wel leuk vinden om ook eens weer een alcoholische versnapering te nuttigen. Wat zouden jullie doen? Het kan natuurlijk zijn dag mijn cyclus in de war is ofzo (door negatieve testen enzo).

Alvast bedankt! Liefs!

2. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Ik zou zeggen gewoon een drankje nemen.. je testen zijn negatief dus je cyclus lijkt in de war te zijn. gewoon genieten van je weekendje weg zoals je altijd doet. Veel plezier

3. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Alcohol en Zwangerschap - Hoe beïnvloedt alcohol de zwangerschap?

Ik drink zelf sowieso al nooit eigenlijk. Ja heel af en toe 1 wijntje als we uit eten gaan, dat is sporadisch. Aangezien het effect heft op de vruchtbaarheid van man en vrouw en ook op de rijping van eicel drink ik de laatste maanden nauwelijks meer.
    Maargoed wij zijn 1,5 jaar bezig met 1 miskraam dus ben misschien wat paranoia

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,896
    5,153
    113
    Ik zou gewoon een drankje nemen. Hier pas gestopt met alcohol toen ik een positieve test in mijn handen had.

5. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

Sep 2, 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Gewoon lekker van blijven genieten totdat je een positieve test in handen hebt, veel plezier!

6. Linda468

Linda468 Lid

Nov 20, 2016
    68
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gewoon lekker doen. Geniet ervan!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja hoor lekker drankje nemen! Veel plezier!

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Doen! En pas stoppen als je een positieve test in handen hebt.

9. Vino

Vino Lid

Jan 23, 2017
    68
    0
    6
    Koos-werkloos
    Enschede
    Ik zeg gewoon doen!

10. Roodwang83

Roodwang83 Actief lid

Oct 12, 2015
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben gestopt met alcohol drinken enz. toen ik een positieve test had. Onder het mom van: Je weet nooit of het lukt en hoe lang het duurt en als je dan bij voorbaat al allerlei dingen laat (rood vlees, alcohol enz) dan wordt het helemaal zo'n dingetje.

11. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

May 28, 2015
    328
    97
    28
    Female
    #11 Lizzy1985, Mar 2, 2017
    Last edited: Mar 2, 2017
    ik zou ook erg twijfelen in jouw geval. Toch denk ik dat je wel alcohol kan drinken. De eerste weken is er namelijk nog geen bloedband tussen jou en je kindje. Voor m'n eigen gevoel zou ik wel rustig aan doen met de hoeveelheden.

Edit: na wat googlen zie ik dat de meningen toch nogal verdeeld zijn over alcohol in de eerste weken. Ik durf je daarom ook geen advies te geven. Ook geen idee wat ik zou doen, sorry

12. Miesjella

Miesjella Bekend lid

Jan 18, 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook gewoon doen!

13. Charles

Charles Nieuw lid

Mar 2, 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Bedankt voor alle reacties! Heeft wel veel geholpen! 😊 Ik ga denk ik maar een lekker wijntje drinken, maar houd het vooral bij een of twee! 😄

14. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Sterker nog mijn gynaecoloog zei me dat t helemaal niet verkeerd was om vanaf de eisprong elke avond een wijntje te drinken. Hier ontspan je van en wordt je bloed iets dunner waardoor innesteling beter zou moeten lukken ;) Gewoon lekker genieten van je weekendje weg!

Share This Page