Hallo mensen! Ik ben me aan het vervelen en dacht mischien wil iemand een banner... Die wil ik dan wel maken! Als je doorgeeft wat je wil e.d Liefs
ja ik zou graag een nieuwe banner willen zou je dat voor mij willen doen? waar mag ik de foto's naar toe mailen?
JA het is zooo verslavend haha eerst moeilijk maar als je het 1maal onder de knie hebt! Je kan de foto mailen naar tamara_perk1989@hotmail.com Vertel ook even welke thema!
o, volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met mijn mailtje. (is trouwens via de mail van mijn vriend gegaan!) Laat maar weten als je er niet uitkomt!
Heej meiss, Wil je voor mij ook zo'n mooie banner maken? In het thema prinses met roze ruitjes achtergrond... Waar kan ik de foto naar toesturen, wat moet ik je mailen? Thnx!
Oh wat leuk! Zou je er voor mij ook één willen maken als de kleine geboren is? Ik mail je wel tegen die tijd oke? Kan nog even duren . Ik voeg je anders wel even toe als vriendje dan vergeet ik het niet en kan ik altijd je mail adres vragen als ik die niet meer kan vinden.