ik ben vandaag vanwege bloedverlies naar de vk gegaan,,ze maakte een echo en mn baarmoeder is leeg,,ze had 3 opties 1 miskraam 2 vroege zs en het kleintje is nog niet aangekomen 3 buitenbaarmederlijke zs ik heb wel gestest gister en er stond 1-2 weken het bloed is nu bruin
Spannend voor je...Hoop voor je dat het nog te vroeg is om iets te zien, er is dus nog hoop. Moet je binnenkort er weer heen? of moet je zelf blijven testen?
Jeetje balen meis... Hoe ver dacht je dat je was dan? Of wist je niet dat je zwanger was.... Ik heb pas ook meegemaakt dat de verloskundige niets kon zien, en bij mij is het waarschijnlijk een bbz. Ik moest al 8,5 week zijn. Tot op heden zit ik nog in de onzekerheid was ik ben nog steeds niet gaan vloeien. Maandag moet ik weer bloedprikken om te kijken wat mijn hcg waarde is gedaald. Sterkte.. hoop dat je snel meer zekerheid heb.
helaas ik ben het verloren! ben erg verdrietig,maar alles heeft een reden , ik begon vanmorgen weer te bloeden, nt als bij mn ongi,,en net heel veel ! en heel rood! ik ben het kwijt zucht"
sterkte! ben je nog wel bij de gyn geweest?? (was het echt veel bloed ineens?? maandverbandje vol ofzo??)
nee ik heb eerst de vk gebeld en verteld dat ik echt veel bloede,,zoals een zware menstruatie,,, en het onderin mn rug had,,ze zei gelijk,jah meid dit is foute boel.. daarna heb ik zelf de gyn gebeld en de afspraak afgezegt..ik vroeg nog of ik langs moest komen,maar ze zei heel lief ""meid wij kunnen eigenlijk niks meer voor je doen, je was kort zwanger volgens je berekening en het is er nu uit aan het komen"" zodra ik heel veel buikpijn kreeg en echt heel veel ging vloeien mocht ik gelijk bellen,,,,