Ik ben woensdag 14 augustus gecuretteerd en ik bloed al sinds zondag 25 augustus niet meer, nu wil ik graag de controle over mijn lichaam houden en ben dus zwangerschapstesten aan het doen om het hcg te volgen en nu heb ik afgelopen dinsdag getest en ik moest echt turen dus naar mijn idee dus bijna uit mijn lichaam. Nu heb ik (vraag me niet waarom mijn gevoel zei dat) gisteravond (na de hele avond niks te hebben gedronken) een ovulatietest gedaan, nu is hij niet positief maar wel heel duidelijk. Iemand enig idee hoe dit kan? is dit mijn eisprong die er over een paar dagen weer aan komt of toch nog hcg? (maar dan zou mijn zw test ook duidelijker moeten zijn)
Ik denk dat dit gewoon je eisprong is die er aankomt! Zelf had ik nog een streepje op de zw. Test, een paar dagen later knallende ovulatietest (eisprong was ca. 3 weken na curettage).
Bedankt voor je antwoord. Ik hoop ook dat mijn eisprong eraan komt ben wel heel bang dat het nog komt door mijn hcg en nu mijn cyclus in de war is.
Houd er rekening mee dat het ook nog op hcg kan reageren. . Er zijn veel verhalen dat deccyclus gelijk weer op gang komt, maar het komt OOK vaak voor dat het wat langer duurt. . Ik had zelf ook het gevoel weer op tijd een eisprong te krijgen, maar werd na mijn curretage pas na 47 dagen ongesteld. Sindsdien is het nog steeds 'rocky' zoals je kan zien. Ik ben nu even 2 weken aan de pil gegaan, omdat we in september op vakantie gaan en gaan duiken. Bovendien hoop ik ook dat mijn cyclus hierdoor weer een oppepper krijgt. Maar het kan ook best je eisprong zijn. Het enige wat je kan doen, is nu dagelijks een ovulatie test doen om te kijken of hij duidelijker wordt of niet.. Dan weet je het! Succes!