pfff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamamarcella, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

17 jan 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik zijn al langere tijd bezig om zwanger te worden, helaas zonder resultaat. inmiddels onder behandeling bij de fertiliteitspoli. Daar bleek na de eerste onderzoeken dat bij mijn vriend alles in orde is gelukkig maar dat de waardes van mijn eisprong niet hoog genoeg waren. Dat was ook wel te zien aan de temperatuurslijst. Maand erna (inmiddels maand geleden) weer moeten bloed prikken om de waardes te bepalen en daar krijgen we 19 september de uitslag van. Nu had ik twee dagen geleden de o zo bekende migraine aanval die ik altijd heb een dag voor mijn menstruatie, dus ik dacht nou morgen ongesteld, weer niet gelukt wat een ****zooi. Nu alleen nog steeds niet ongesteld geworden. Mijn menstruatie komt de laatste tijd tussen de 21e en 24e dag, ja ik weet het een erg korte cyclus. Nu heb ik dus verder ook geen tekenen van een aankomende menstruatie dus ben een beetje in de war. Zou ik zwanger kunnen zijn, ik ga nog niet testen want het is zo vroeg nog en ik denk dat die testen het dan toch niet oppikken maar ik vind het zo vreemd allemaal. Weet iemand ook wat er gedaan gaat worden als de waardes weer niet goed zouden zijn, krijg je dan iets om de eisprong op te wekken, want zolang er geen goede eisprong is kun je heeeel erg je best doen maar komt er nooit een zwangerschap natuurlijk.

Deel Deze Pagina