Ik begrijp er niets van. Vanaf het moment dat ik mijn ei heb gehad (17 okt.) heb ik een hoge temp. van 37.0 en soms hoger. ' Ik ben wel gewoon ongesteld geweest maar temp gaat niet omlaag, terwijl ik normaal rond de 36,6/7 zit na mijn ongi. Weet iemand hoe dit nu zou kunnen?
hij is zo te zien wel iets gezakt hoor... heb het deze ronde ook, normaal altijd voor ongi 36,1 en deze ronde 36,4 de hele tijd... als je twijfelt gooi er een test tegenaan, er zijn mensen die mestrueren tijdens zwangerschap succes rensie
Hallo Rensie, Had al een test gedaan maar negatief. Die uitschieter van 37,7 daar had ik verhoging, kreeg de dag ervoor nl. koorts. Mijn ongi is nogal eigenaardig verlopen zette maar niet door e.d. Ben beetje bang dat het niet goed zit. Zag dat jij een mk heb gehad, wat erg voor je. Hoe gaat het nu met je? Denk je dat het mogelijk dat je na een mk. een hoge temp. gaat aanhouden?
misschien heeft het iets te maken met de tijd die verzet is afgelopen weekend, dat scheelt een uur natuurlijk.
Bij mijn eerste kaartje lag mijn gemiddelde temperatuur rond de 36,4. Deze tweede ronde is mijn gemiddelde 36,2 of lager....dus scheelt ook wel iets. Ook mijn temperatuur naar de eisprong scheelt deze ronde best wel wat dan met de eerste. Heb geen idee waar dit door komt...