hallo, ik zit met een vervelende kwestie, ik zelf geraak zeer slecht in slaap doordat gan mn lichaam tintelt, mn benen kunnen gewoon niet stil liggen. als ik dan al in slaap val en mn vriend komt slapen geraakt die niet meer in slaap want lig te snurken zoals een zwijn zegt ie, bevestigd door vrienden als ik lag te slapen in de zetel . Door deze kwestie gaat mn vriend dan maar in de zetel slapen, wat ik zo jammer vind. is dit bij jullie ook zo of ben ik de enige? voor de zwangerschap sliep ik wel altijd op de buik
Als je op je buik slaapt dan snurk je geloof ik wel minder. Maar dat gaat op het moment nu eenmaal niet. Dus snurk maar lekker door, nog even een paar maandjes volhouden Meeuw
Het is zeker vervelend, ik heb alleen het snurken gedeelte, je kan eventueel met de verloskundige overleggen of er oplossingen voor zijn.
Ik snurk ook vreselijk veel. Maar dat schijnt heel normaal te zijn. Als je een verstopte neus hebt kun je die 's avonds leeg halen met wat zout water. Dat scheelt al wel wat. En voor de rest ben je na de bevalling waarschijnlijk wel van het snurken af!
tip, oordopjes voor je vriend tegen de rusteloze benen zou je magnesiumtabletten kunnen halen bij de apotheek.