1. Hoe oud bent u? 24 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 17 weken en 1 dag 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Hoofdpijn 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf week 6 tot heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? nee, 2de kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? Ja, bij de eerste zwangerschap had ik meer last van kwalen, zoals bekkenklachten, vermoeidheid, misselijkheid 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 5 maanden 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? natuurlijke poliklinische bevalling, dit omdat dit me de vorige keer goed bevallen is
1. Hoe oud bent u? 24 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 6 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? darmen 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? rond de 4e 5e week, zwakt nu af 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? nee, tweede 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? Ja, nu geen hoofdpijn erbij 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijke 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? ----- 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? Bij de 1e na 5 maanden, bij de 2e direct de eerste keer 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Thuisbevalling, lekker in eigen omgeving en je kunt doen en laten wat je wilt
1. Hoe oud bent u? 28 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 11 weken en 1 dag 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Moeheid, prikkelbaarheid en zere boobies 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf week 7 tot en met nu 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 1e beeb 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 3 rondes 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ziekenhuisbevalling. Omdat ik geen zin heb om halverwege de bevalling het risico te lopen alsnog naar het ziekenhuis te moeten. Het lijkt me al hectisch genoeg.
1. 27 2. 33 weken 3. bekkeninstabiliteit, maagzuur en harde buiken 4. vanaf maand 4 tot nu 5. ja eerste ) 7. natuurlijke manier 9. binnen 4 maanden was het raak, 10. ziekenhuisbevalling, lekker veilig en alles bij de hand, mocht er iets niet goed gaan succes met je studie groetjes muis
1. Hoe oud bent u? 19 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 15 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? last van borsten, geen eetlust 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? 9 weken tot 14 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? eerste kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? nvt 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? nvt 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? ongeveer een halfjaar 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? thuisbevalling, omdat dat mijn eigen veilige omgeving is
1. 28 2. 38 3. harde buiken 4. 22-26 weken 5. 1e 6. - 7. natuurlijk 8. - 9. 2 keer 10. ziekenhuis. Mocht er iets misgaan dan zijn er meteen doktoren.
1. Hoe oud bent u? 27 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 23 weken en 2 dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Een naar gevoel in mijn maag 's morgens. Ging wel over na een kop thee. Verder alleen vermoeidheid, verder helemaal niets! 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Vanaf week 6 tot ongeveer 12 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja, eerste kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? n.v.t. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Op de natuurlijke wijze 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? n.v.t. 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? Drie maanden nadat ik gestopt was met de pil, was het raak! 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Het liefst wil ik thuis bevallen. In mijn eigen omgeving voel ik me toch het prettigst. Succes met je werkstuk!
1. Hoe oud bent u? 22 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 25 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? duizeligheid, bekkenklachten een tijd gehad en nu veel maagzuur. 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? in die volgorde; 5 tot 16 weken, 9 tot 21 weken, 19 weken tot nu.. 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? mijn 1e kind, vriend zijn 2e. 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? n.v.t. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? n.v.t. 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 13 maanden. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? ziekenhuis bevalling, als er toch iets mis gaat dan wil ik niet in de ambulance verder puffen haha
*** Zeg maar je tegen mij *** 1. Hoe oud bent je? 23 jaar. 2. Hoeveel weken ben je op dit moment zwanger? Morgen 39 weken zwanger. 3. Van welke klachten heb je het meeste last gehad? Bloedverlies, misselijkheid, moeheid, blaasontsteking, schimmelinfecties, verder nergens last van ! 4. Tussen welke weken had je last van deze klachten? Vanaf ongeveer 12-13 weken zwangerschap, en al die dingen tot nu toe behalve het bloedverlies, dat is een aantal weken gestopt, maar nu weer gekomen sinds een week ongeveer... 5. Is dit je eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Derde kindje, tweede zwangerschap. 6. Als dit niet je eerste zwangerschap is: Merk je verschillen tussen de zwangerschappen en zo ja, welke? Vorige zwangerschap verliep veel vlotter, minder klachten dus eigenlijk. Wel misselijkheid maar enkel vanaf ong 11 weken tot ong 24-25 weken. Die zwangerschap zo een beetje doorgehuppelt. 7. Ben je op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Via de natuurlijke weg zwanger geraakt. 8. Als je op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? Niet van toepassing. 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat je zwanger was? Als je op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt je gedaan voordat je zwanger was? Beide keren in een keer zwanger. Eerste zwangerschap werkte de anticonceptiepil blijkbaar niet voldoende, tweede zwangerschap 1x geen anticonceptie gebruikt. 10. Voor wat voor soort bevalling kies je (en waarom)?[/quote] Vaginale bevalling in het ziekenhuis. Eerste zwangerschap verplichte ziekenhuisbevalling ivm tweelingzwangerschap/bevalling. Is ook bij het tweede kindje een stuitligging/bevalling geworden. Deze zwangerschap wederom een verplichte ziekenhuis bevalling rede laat ik even in het midden, evt per pb. Verder vind mijn vriend het ook veiliger om in het ziekenhuis te bevallen, dus waarschijnlijk had ik toch wel naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen, al lijkt mij thuis bevallen veel fijner en rustiger. Hoop dat je er iets mee kunt! Succes met je opleiding/werkstuk! Groetjes Hanneke!
1. 23 jaar 2. 37.3 weken 3. misselijkheid, bekkeninstabiliteit, vermoeidheid. 4. Misselijkheid (5 t/m 13) Bekkeninstabiliteit (22 t/m eind) Vermoeidheid (8 t/m 14 en 35 tot nu toe) 5. eerste 6. Heb miskraam gehad met 8 weken.. 7.Natuurlijke 8. - 9. Feb voor de eerste keer zonder anti conceptie, in April zwanger geraakt.. Toen eind mei een miskraam en eind juni weer 1 keer onsteld geweest en toen eind juli een positieve test... nu dus ruim 8 maan den zwanger! 10. Natuurlijke bevalling in het ziekenhuis.. Persoonlijk vind ik het een prettig idee om aslle middelen in de buurt te hebben voor het geval het mis gaat.. Zie ook niets romantisch in het thuisbevallen! Hoop dat je er iets aan hebt!
1. Hoe oud bent u? 25 jaar. 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 39 weken zwanger 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Vocht vasthouden, vermoeidheid, pijn aan bekken, blaasontsteking, (heb tevens een longontsteking gehad, dit is vermoedelijk kunnen gebeuren door minder weerstand tijdens zwangerschap, maar is niet echt een "zwangerschapskwaal. 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Vocht: Ongeveer vanaf week 20 tot heden. Vermoeidheid de eerste 3 maanden, lingontsteking met 22 weken, duurde erg lang voordat dat beter ging. Blaasontsteking met ca 25 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja dit is mijn eerste kindje. 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? nvt 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Op een natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? Na 8 maanden zwanger. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ik krijg een bevalling onder begeleiding van de Gyn. Ik heb dus zelf niet zo veel te kiezen. Dit komt omdat het de bedoeling is dat ik niet mee mag/kan gaan persen. Wordt dus met ruggenprik die ook tijdens de persweeen aan blijft staan, knip en naar alle waarschijnlijkheid met de vacuumpomp.
1. Hoe oud bent u? 32 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 21 weken en 4 dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? iets misselijkheid, rugklachten, zere borsten 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf begin tot ongeveer 18 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja dit word de eerste 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? was meteen raak 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ik heb gekozen voor thuis bevalling, maar dat schijnt niet te mogen vanwege verhoogd BMI.. Dan blijft de hoop op een natuurlijke bevalling, in t ziekenhuis..
1. Hoe oud bent u? Bijna 33 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 12 weken 4 dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Misselijkheid (+ overgeven), brandend maagzuur, moeheid, hoofdpijn 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Vanaf ongeveer 5 weken tot nu 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Nee, dit worden de 2e en de 3e! 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? Ja, ik ben nu veel misselijker en ook vermoeider, en het duurt allemaal langer, bij de vorige zwangerschap was 't ergste nu allang voorbij... 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? nvt 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? De tweede ronde was 't raak. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Vanwege het feit dat het een tweeling is ga ik in het ziekenhuis bevallen. Mijn vorige bevalling was ook in 't ziekenhuis en is goed bevallen. Dus ook als het geen tweeling was geweest was ik weer naar het ziekenhuis gegaan. Heel veel succes met je werkstuk!
1. Hoe oud bent u? 25 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 30 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? misselijk moe 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? misselijk 6-15wk moe de hele tijd 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? misselijkheid duurde langer, minder weerstand. Wel duurd het langer voor ik een buik heb. dus ben behoorlijk flexibel minder last van bekken 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Natuurlijke thuisbevalling .. Hoop ik. Lijkt me fijner.. de eerste is een zh bevalling geworden.. helaas viel dit heel erg tegen. Liefs Jazzie
1. Hoe oud bent u? 22 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 5 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? weeig gevoel, slecht slapen, veel plassen 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? week 4 tot 5 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? ja, eerste 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? ongeveer een half jaar (ronde 7) 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? ziekenhuisbevalling omdat alle medische hulp die evt nodig kan zijn aanwezig is. hoop dat je er wat mee kunt! succes!
1. Hoe oud bent u? 24 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 26 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? misselijkheid 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? 5-12 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 1e 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 2e ronde raak 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? voor een thuisbevalling[/b]
1. Hoe oud bent u? 20 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 24 weken en 2 dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? vermoeidheid 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? In het begin heel erg, en nu de laatste 2 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: had precies de zelfde klachten eerste zwangerschap.Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 7 maanden. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Thuisbevalling, omdat je dan alles bij de hand hebt. En je zit in een vertrouwlijke omgeving.
1. Hoe oud bent u? 28 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 23 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? banden/spieren. niet zo heel erg hoor, goed te doen... weinig klachten dus hier! 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf ongeveer 16 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? tweede kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? heel weinig verschillen. wat minder bandenpijn, wat meer last van mijn bekken. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? nvt 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 3 maanden 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? het liefst thuis, mocht ik weer rugweeen krijgen die te heftig zijn dan naar het ziekenhuis voor pijnstilling. Succes!
1. Hoe oud bent u? 30 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger?12 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? misselijk, scherpe reuk 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? tussen 6 en nu 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 2e 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? nu meer afgunste van geurtjes. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijk 8. / 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? 2x 2mndn 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? thuis, prettig. was bij de1e ook, en waarschijnlijk snelle bevalling. Voel weinig om met persweeen in de auto te stappen naar het zkh. succes!