1. Hoe oud bent u? 30 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 19w4d 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Gespannen borsten, misselijkheid, maagzuur 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Meeste tussen week 4 en week 12, maar nu ook nog steeds van m'n borsten en maagzuur 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja 1e kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? NVT 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Kunstmatig 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? ICSI 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 3 jaar...na 1 jaar begonnen met behandelingen....in totaal 3x IUI, 1x IVF en 5x ICSI gehad (en een miskraam na de 3e ICSI) 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Klinische bevalling met 2e lijns VK (staat net onder gyn) omdat ik geen risico wil nemen en liever in het ziekenhuis beval met de gyn binnen handbereik
1. Hoe oud bent u? 23 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 8w3d 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? moeheid en darmkrampen 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf het begin tot nu 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? / 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? / 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? september 08 gestopt met de pil, in december pas voor het eerst een eisprong en in februari zwanger 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? een poliklinische bevalling. ik kies daarvoor omdat ik bang ben dat als ik thuis beval er iets gebeurt en er dan niet de juiste hulpmiddelen aanwezig zijn, vandaar.
1. Hoe oud bent u? 25 (26 als ik beval) 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 28 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? bekkenpijn, brandend maagzuur 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? bekkenpijn vanaf week 9 brandend maagzuur vanaf 23 weken ongeveer 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? ja 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 2e maand 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? bedoel je hiermee thuis of in het ziekenhuis? Ik wil graag in een geboortekliniek bevallen, zit tegen het ziekenhuis aan. Maar ik weet het nog niet zeker
1. 27 (28 als ik beval) 2. 8 weken zwanger 3. Meeste klachten betreffen: enorm zere borsten, misselijkheid (2x per dag overgeven), moeheid 4. alle klachten had ik vanaf de 6e week last. 5. het is mijn eerste kind 6. nvt 7. natuurlijke manier zwanger geworden 8. nvt 9. 6e maand 10. Nog niet over nagedacht.
1. Hoe oud bent u? 29 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 25 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Moeheid, bekken 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? week 7 - heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Ja! 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Ja 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 1 maand 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ziekenhuis, veilig idee Succes!
1. 34 jaar 2. 32 weken, 3 dagen 3. Vermoeidheid 4. Vooral eerste drie maanden 5. Nee, derde kindje 6. veel hetzelfde, nu in laatste weken iets meer last van bekken en moe. O ja, nu ook last van rusteloze benen in bed (erg lastig met slapen) en af en toe bloedneus. Bij eerste twee niet gehad. 7. Ja. 8. nvt. 9. Tweede maand raak 10. Thuisbevalling. Andere twee ook thuis geboren en erg snel. Red het ziekenhuis ws. niet eens bij de derde. Is ook erg prettig om in eigen omgeving te zijn.
1. 25 jaar 2. 36 weken 3. Moeheid 4. Vooral in begin tot 14 weken ongeveer 5. 1e kindje 6. nvt 7. natuurlijk, echter wel na buikoperatie 8. Buikoperatie (verwijderen van verklevingen en doorspuiten eileiders). 9. 22 maanden 10. Ziekenhuis, onderbehandeling gyn ivm schildklieraandoening
1. Hoe oud bent u? 21 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 31 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Misselijkheid in de 1ste fase. Nu beginnen me banden op te spelen. 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? Misselijkheid al in het begin van me zwangerschap. Banden vanaf ong 24 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Jah ons 1ste kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? - 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Natuurlijke. 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? - 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? Bij de 2de ronde was het raak. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Wij kiezen voor een thuisbevalling...Omdat ik me hierbij prettiger voel. Huiselijke sferen. Etc
1. Hoe oud bent u? 30 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 12 weken, 4 dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Ernstige depressiviteit, misselijk, pijnlijke borsten, slecht slapen, veel plassen, vergeetachtig. 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf week 5 tot heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 1ste 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijk 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? half jaar (zonder op vruchtbare dagen te letten) 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ziekenhuis, woon in buitenland en is hier eigenlijk standaard
1. Hoe oud bent u? 20 Jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 23wk6dagen 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? erg misselijk en overgeven. 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? van week 3 tot ongeveer week 20 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? dit is mijn eerste kindje. 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? nvt 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? op de natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? nvt 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? ik was binnen 2 maanden stoppen met de pil zwanger geloof ik. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? ik hoop op de natuurlijke manier in het ziekenhuis word toch een keizersnede wil ik het liefst helemaal onder nacose omdat ik nog nooit geopereerd ben vind ik dat toch wel eng.
1. Hoe oud bent u? 30 jaa 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 15 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? tot mijn 14e week veel misselijk 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? van 7 tot 14 weken 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? 1e kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 2e maand zwanger 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? ziekenhuis
1. Hoe oud bent u? 36 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 38 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? in het begin tot week 20 ongeveer vermoeidheid en misselijk (nooit overgegeven) 18-24 weken bandenpijn door slen groeien van d ebaarmoeder met 26 weken kreeg ik bekkenklachten tot ik bij een goede fysiotherapheute kwam die mijn bekken recht heeft gezet vanaf week 30 slecht slapen (10 keer per nacht wakker) 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? ja, eerste kindje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? n.v.t 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? kunstmatig 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? eerst ovulatie inductie toen een operatie toen inseminatie en toen IVF 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 2 jaar natuurlijk, O.I 10 rondes, I.U.I, 8x, I.V.F 2x (het duurde 5 jaar voor ik zwanger was) 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ziekenhuis evt. een ruggeprik, werk zelf in de zorg en voel me erg thuis tussen de mensen die ook in de zorg werken, ik vind het een eng idee om thuis te zijn en er gebeurt iets en ik moet met spoed naar het ziekenhuis. Wil graag de ruggenprik als de bevalling te lang gaat duren of ondragelijk pijnlijk is.
1. Hoe oud bent u? Ik ben 20 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 7 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? Heel erg moe,moeilijk kunnen eten omdat ik zo misseluk ben. 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? 5 tot nu toe 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? dit is onse 2 wondertje 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? Ja ik heb nu puisjes,ben nu moe,en ik krijg niks naar binnen 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? op een natuurlijke manier 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)?een thuis bevalling.lijkt me me gewoon het fijnst.
1. 28 2. 25.6 weken 3. Misselijkheid en overgeven 4. van ongeveer week 6 tot week 18 5. Het is ons tweede kindje 6. Weinig tot geen verschil 7. Op een natuurlijke manier 8. n.v.t 9. 5 maanden 10. Ik kies voor een thuisbevalling, tenzij ik uiteraard medisch geindiceerd wordt. Ik ben de vorige keer ook thuis bevallen en dat vond dat heel fijn. Lekker in mijn eigen omgeving en bed.
1. 30 jaar 2. 33, 3 weken 3. Moe, misselijk, nierstuwing en beurs schaambeen. 4. tot 17 weken erg misselijk en moe. Van week 10 t/m week 28 flinke nierstuwing. vanaf week 30 beurs schaambeen ivm indaling. 5. Ja eerste kindje 6. nvt 7. Kunstmatig 8. ICSI (deze is mislukt). Maar er zijn embryo's ingevroren (cryo) en teruggeplaatst. Dus zwanger van ICSI door Cryo terugplaatsing. 9. 2 jaar. 1 icsi behandeling ondergaan --> mislukt, maar 3 maanden later een cryo van dezelfde poging teruggeplaatst. 10. Ziekenhuis. Heb medische indicatie ivm streptokokken B bacterie en moet met antibiotica infuus bevallen. groeten Jille
1. Hoe oud bent u? 25 jaar 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 20 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? bekkenklachten 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf 16 weken to en met nu 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? eerste kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? nvt 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 1 cyclus 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? een badbevalling thuis, omdat dat de meest ontspannen manier is voor mij denk ik.
1. Hoe oud bent u? 34 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 29 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? maagzuur, rugpijn, hoge bloeddruk 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf week 15 tot nu. 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? Dit is mn derde kindje, mn tweeling zijn vorig jaar overleden na vroeggeboorte. 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? ik ben nu zwanger van een kindje, en het verschil met een tweeling dragen of 1 kindje merk je wel degelijk. Het is nu minder zwaar. 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? Kunstmatig 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat? Via icsi 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? 4,5 jaar, het was mn 5e icsi behandeling, vorige jaar ben ik zwanger geworden van de tweeling na mn 4e icsi behandeling. 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? Ziekenhuis bevalling, ik sta onder medische controle vanwege de vroeggeboorte.
Hallo allemaal, Ik ben Amber, 20 jaar, en ik doe mijn vwo profiel/examenwerkstuk over zwangerschap, en zou het heel fijn vinden als jullie deze enquête in zouden willen vullen. Als er een vraag tussen zit die je om persoonlijke reden niet wilt beantwoorden kun je die natuurlijk altijd overslaan. Alvast heel erg bedankt, hier help je me geweldig mee! 1. Hoe oud bent u? 26 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 8 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? moeheid en obstipatie,pijnlijke borsten 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf 6 wk tot heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? ja 1ste kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 1ste zwangerschap was een miskraam, toen had ik allemaal pukkeltjes 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat?- 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? meteen 1ste cyclus 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? ziekenhuis,veiliger gevoel[/b]
1. Hoe oud bent u? 26 2. Hoeveel weken bent u op dit moment zwanger? 8 weken 3. Van welke klachten hebt u het meeste last gehad? moeheid en obstipatie,pijnlijke borsten 4. Tussen welke weken had u last van deze klachten? vanaf 6 wk tot heden 5. Is dit uw eerste kind? Zo nee, hoeveelste is dit kind dan? ja 1ste kind 6. Als dit niet uw eerste zwangerschap is: Merkt u verschillen tussen uw zwangerschappen en zo ja, welke? 1ste zwangerschap was een miskraam, toen had ik allemaal pukkeltjes 7. Bent u op natuurlijke of een kunstmatige manier zwanger geraakt? natuurlijk 8. Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, via welke methode was dat?- 9. Hoe lang heeft het geduurd voordat u zwanger was? Als u op kunstmatige manier zwanger geraakt bent, hoeveel poging hebt u gedaan voordat u zwanger was? meteen 1ste cyclus 10. Voor wat voor soort bevalling kiest u (en waarom)? ziekenhuis,veiliger gevoel