Ik zit nu 1 a 2 dagen na ei. En heb de hele tijd een soort drukkend gevoel op mn blaas/ onderbuik. Hebben jullie dat ook wel is. Misschien had ik het vorige maand ook. Ik weet het niet meer haha
Een week later (nu dus ) bruin/roze verlies (niet veel, meer bij afvegen).. En wachten op wat komen gaat NOD is 18e.. maar kan nu ook prima 22e zijn als dit een innesteling zou zijn..
Had ik ook heel erg. Ook bij mij een teken dat ik zwanger was. Na 10 rondes Ik hoop het ook voor jou❤ zoontje inmiddels al 5 maanden.
Ik had goede hoop, alleen vanmorgen begonnen met licht bloed verlies (en nog steeds stelt het amper voor, in totaal nog geen halve maandverbandje vol en geen krampen), 3 dagen voor nod.. Nouja we gaan het wel proberen, ennals het lukt zou het echt heel welkom zijn en zo gewild
Hoe heb je je eisprong eigenlijk gevonden? Het klinkt mij namelijk eerder in de oren als de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen pas je daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niks van voelt. Als je inderdaad 1 tot 2 dagen na je eisprong zit, is het veel te vroeg voor zwangerschapssymptomen. Daarvoor moet het bevruchte eitje zich eerst innestelen. Innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na eisprong. Dan maak je pas HCG aan en vanaf dan kun je dus mogelijk iets merken van een zwangerschap, alhoewel de meeste vrouwen pas symptomen krijgen vanaf 6 weken zwangerschap als het aandeel HCG erg hoog is. De meeste vrouwen voelen niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden en zagen wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had. Overigens zouden je klachten ook nog op een blaasontsteking kunnen duiden wat niet geheel ongewoon is. Kan namelijk ook gebeuren door het vele "klussen".
Ik heb aan aantal keer ovulatietesten gebruikt en heb mijn ei altijd op cd 14 of 15. Ik heb gisteren heel erge darmkrampen gehad ( buikgriep?) Verder geen symptomen