help!! extreem vermoeid ineens! onverwacht zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovelygwen, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Help!!

14 april ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Meestal heb ik een cyclus van gemiddeld 30 dagen.

6 mei (3 dagen geleden dus) seks gehad met vriendlief (met condoom). Alleen hij was afgegleden en er was overduidelijk het een en ander `geknoeid`. (Sorry voor de details). Aangezien ik al zo ver in mn cyclus was dacht ik dat het geen kwaad kon dus niet meer bij stil gestaan.

Gisteren ineens erg vermoeid maar dat kan natuurlijk gebeuren. Vandaag zo extreem vermoeid en daarbij erge hoofdpijn dat ik alleen maar kan slapen. Het enoge andere moment dat ik dit zo erg heb gehad was bij de zwangerschap van mn zoontje.

Dus alle alarmbellen gaan nu rinkelen.

Zou ik dan echt zwanger kunnen zijn (late eisprong?) En al zo snel symptomen kunnen hebben?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Na drie dagen al symptomen? Je hoort het wel eens maar is zeldzaam. je weet zonder ovulatietest niet wanneer ovulatie is. Kan best dat die later is dan 2 weken voor volgende menstruatie.
    Bij mij was die stuk later, kreeg wel snel daarna last van zere borsten. Rest kwam nadat ik ongi moest worden.

3. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Ja met m'n verstand zou ik tegen mezelf zeggen: doe niet zo gek! Na 3 dagen al?

Maar ik ben vandaag gewoon nergens toe gekomen omdat ik zo ontzettend vermoeid was, wat ik ook was bij de zwangerschap van m'n zoontje!

Denk dat ik het maar gewoon moet afwachten.....

Misschien is inderdaad mijn eisprong later dan twee weken.

Deel Deze Pagina