Pijnlijke steken links onder in buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Whitepearl, Jul 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik ben nu 18,3 weken en heb al 2 dagen last van steken links onder in mijn buik.
    Ik voel mijn meisje wel zo nu en dan maar raak toch een beetje bezorgd.

Kont dit iemand bekend voor wat kan dit zijn

2. Arya

Arya Bekend lid

Jun 26, 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij je liezen? Kan bandenpijn zijn?

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hoort er allemaal bij meid. Geweldig dat je je meisje al voelt!

Ik moet zeggen dat je topics en naam me opvallen. Twee dagen geleden had je nog extreme pijn ineens in je bovenbuik.
    Maak je je extra zorgen deze zwangerschap? Je post best veel met dingen waar je je zorgen over maakt. Ik bedoel t niet negatief, maar herken mezelf er wel in bij mij eerste zwangerschap. Elk steekje en pijntje ergens voelde ik en was daar bang voor. Praat er met je vk/gyn over. Zij kunnen je evt doorverwijzen naar bijv de pop-poli om over je zorgen te praten. Ik heb er toen geleerd om heel realistisch te kijken naar hetgeen ik voelde of me zorgen om maakte en niet meteen in de stress te schieten.
    Het is normaal dat je je wat zorgen maakt hoor, maar waak ervoor dat het niet te veel gaat zijn. Dat is ook niet goed voor de baby ;)

4. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Die pijn die ik plots had in mijn bovenbuik bleek een maaginfectie te zijn en ja ik ben erg ongerust maar ik voel die pijn echt het zit trouwens niet in me lies

5. kakoe

kakoe Lid

Jul 23, 2014
    55
    0
    0
    Je kan voor de zekerheid altijd even je urine wegbrengen bij je HA. Je urineleider loopt daar ook. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook een onopgemerkte blaasontsteking en kwam met de zelfde klachten bij mn HA. Zij legde mij uit dat tijdens de zwangerschap een blaasontsteking vaak niet opgemerkt wordt doordat alles op een 'andere' plek zit door t groeien van je baarmoeder.

Kan indd ook gewoon bandenpijn zijn hoor maar als je het niet vertrouwd, gewoon ff je urine laten nakijken.
    Baat het niet dan schaad het niet :)

6. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik heb inderdaad blaasontsteking maar heb daar al antibiotica voor nou ja misschien is dat het wel

Share This Page