Heel erg bedankt voor jullie reacties ! @Nony, je hebt een PB-tje Ik ga ook zeker even kijken op die advertentie op Marktplaats. Maar het was zo´n eevoudige knuffel waarmee je het goede doel steunde, dus denk ik niet dat ze die zal hebben... Maar toch, je weet het nooit natuurlijk... Ja, ik heb mijn lesje ook weer geleerd... bij een evt, volgend kindje leg ik er in de eerste periode alleen hele degelijke knuffels bij en koop de favoriete vervolgens in vijfvoud (op z´n minst ). Succes met jullie favo-knuffels !
Het zou best kunnen dat ze op ietsje oudere leeftijd (over een paar maanden) nog meer gehecht raakt aan haar knuffel dan ze nu is. Ons meisje, nu 21 maanden, is het laatste halfjaar/jaar echt véél meer aan haar labeldoekje gaan hechten dan ze voor haar eerste verjaardag deed. Toen was het vooral mama (en papa) die het zo's fijn idee vonden als ze een vast knuffeltje in bed had Maar nu is ze er héél erg verzot op. En inderdaad: hou er rekening mee dat die dingen ook een keer uit de handel gaan. Zeker bij modebewuste merken die 'zomer 2009' al héél oud vinden Ik weet niet hoe duur ze zijn, maar misschien is het z'n prijs meer dan waard als de nood echt aan de man komt. Hier hebben we een tweede labeldoekje gekocht, maar die ligt nu permanent op de opvang, dus voor noodgevallen thuis ga ik nu toch proberen een derde doekje te bemachtigen. Maar ja, in ons geval gaat het om een dingetje van een paar euro
Wanneer begonnen jullie kinderen dan een favo knuffel uit te zoeken? Mijn dochter is nu 14 maanden en heeft dat namelijk helemaal niet. Geef haar wel een doekje mee in bed, maar die gaat niet mee als ze naar de oma's gaat en dat vind ze ook prima. Vind het goed zo hoor, scheelt me een hoop gestress haha. maar ben toch wel erg benieuwd of we die fase nog gaan krijgen
Voor ons zoontje hadden we een dirk de draak uitgezocht van de prenatal als knuffel. Toen kreeg ik dus 2 x hetzelfde konijn kado (nou ja mijn zoontje dus) Ik vond m eerst niet zo leuk want hij is creme en zegt mij niet zoveel. Maar hij heeft m uitgezocht als zijn favoriet Nu ligt de ene altijd schoongewassen in mijn bed te wachten tot nummer 2 vies is en gewassen moet worden. En zo ruil ik ze steeds om. En hij is met beide even blij. Ik leg het gewassen konijn in mijn bed zodat hij een beetje naar zijn mama en papa ruikt ipv wasmiddel
@WenT, Die groene van badstof, is die van happy horse toevallig? ik zit namelijk met hetzelfde probleem als jij, alleen dan met een groen konijn van happy horse...
Nope is niet van Happy Horse... Is van de Hunkemöller, zo'n Pink-ribbon konijntje waarmee je de strijd tegen borstkanker steunt. Heeft twee hele lange oren, een staartje, geen armpjes of oogjes en alleen een zwart kruisje als neusje. Mijn dochtertje heeft deze favo knuffel als sinds ze een beetje kon grijpen en zelf gericht iets kon vastpakken.
De tip mbt "uitverkopen" is een hele goede!!!! Wij hebben zo'n tutlap van de Prenatal gekregen Deze Prenatal | maar dan als tutlap Eerst ook maar afgewacht of dit een favo ging worden, maar het is inderdaad net valium voor haar. Als ze overstuur raakt of moe is dan geven we "Pieter" en dan kalmeert ze direct. Al vaker geroepen dat er een reserve-pieter moest komen, afgelopen februari naar de Prenatal....en je raadt het al... hij lag dus inmiddels in de uitverkoop. Gelukkig dus nog een exemplaar in dezelfde kleur kunnen kopen. Maar ik vrees het moment dat er dus eentje kwijt zal raken of erger nog ...... alle twee