babykamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppekop, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wie heeft er nog meer "spijt" van de babykamer? wij hebben winny the pooh op de muren maar ik vond het al heel snel na de geboorte niet meer leuk:( eerlijk gezegt, beetje kinderachtig:(

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

daar was ik dus heel erg bang voor dat dat zou gebeuren als ik een thema zou kiezen als een wnny the pooh.

daarom hebben wij het gewoon op groen gehouden.
    maar ik denk als het een thema was geworden ook al snel spijt had gekregen

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een roze babykamer, en vind het nog steeds leuk.
    We gaan binnenkort verhuizen en dan wil ik de babykamer wel wat rustiger.
    Er komt dan 1 muur met kleine lichtroze blokjes en de andere muren wit.
    Mooie donkerroze gordijnen, roze nachtlampjes, en roze lamp.

4. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Ik heb nog helemaal geen spijt. Wij hebben stickers van Nemo. En die kunnen we op elk moment er zo vanaf halen (geen schade oid).
    Maar onze dochter is nu 1 jaar geweest en vind het geweldig. Bij het slapen gaan worden alle vissen aangewezen en is het echt onderdeel van het bed-ritueel.
    Dus misschien is het nu kinderachtig, straks gaat je kindje het erg leuk vinden! Ik hoop dat dat de pijn verzacht. :)

5. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb de babykamer helemaal ingericht zoals ik het zelf leuk vind. Hou helemaal niet van die themakamers maar zie nu dat kindjes dat juist wel leuk vinden. Maar dat zal voor mij geen reden zijn om er toch een Winnie de poeh kamer van te maken ofzo. Heb er dus geen spijt van, maar voor mn dochtertje had het leuker gekund zeg maar. Binnenkort nemen we hem weer onder handen, hij is nu knalroze met wit. We gaan hem wat neutraler maken voor een eventuele tweede die erbij op de kamer komt.

6. tulip

tulip Niet meer actief

nee ik heb er geen spijt van. Wij hebben 2 muren wit en 2 groen en op 1 witte muur heeft mn zusje het blauw/groene girafje van happy horse getekend. Verder nog wat happy horse accesoires. Maar ik zou nu wel iets anders willen omdat ze ouder wordt. Maar ons huis staat te koop dus ik vind het eigenlijk zonde om nu al te doen.

In het volgende huis wil ik een lichtroze muur en een hello kitty op een andere muur en dan met roze dingetjes leuk aankleden.

7. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik hou dus echt niet van die "echte" babykamertjes met winnie the pooh, clowntjes en dat soort dingen.

Wij hebben 1 muurtje zilver en de rest is gebroken wit met bruintinten! Het is echt heel leuk en dan hebben we zilveren accessoires. Dus helemaal niet baby-achtig!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook bewust geen thema kamer,
    wel mooi pip-studio behang.

9. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ik heb ook bewust niet gekozen voor figuurtjes ofzo. Gewoon witte muren en witte meubeltjes. Houten vloer en lime-groene spulletjes en lakentjes enzo. Hemeltje van de Ikea met lichtgroene blaadjes erop. Gewoon fris kamertje. Als ze wat ouders is en weet wat ze zelf leuk vindt, kan ik nog altijd een grote make-over doen...

Lijkt me namelijk leuk om bijvoorbeeld een soort boom met een boomhut als bed te maken ofzo...
    Een aparte en spannende kamer waar ze lekker kan spelen en fantaseren.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb ook stikkers omdat we niet mogen/kunnen behangen (woon op een schip) maar als ik ze eraf haal ishet heeeeeel kaal en over 3 maanden gaan we weg hier dus denk toch nog maar ff laten zitten:) en heel goed nadenken wat ik dan straks wil:(;)

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik vind een thema altijd wel erg mooi.
    ook wij hebben gedacht over een winnie de pooh kamer. maar uiteindelijk maar niet gedaan. idd omdat het misschien snel gaat vervelen en behangen niet echt mijn hobby is hebben we gekozen voor drie muren wit en 1 lime groene muur. heb er totaal geen spijt van en het blijft een super leuke baby kamer. we hebben we zoals een klamboe van winnie de pooh en knuffels enzo maar dat gaat tochniet vervelen. ook hebben we de rest van de meubels wit. en op de groene muur een gedichtje in het wit.
    valt niet super op maar dat maakt het juist leuk vind ik.
    nee mocht er ooit een tweede komen dan kan die ook mooi in die babykamer liggen want ben er nog lang niet op uitgekeken.

liefs sulight

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben een beetje een thema. Muren zijn gewoon licht (3 wit en 1 lichtroze), meubels zijn ook licht (heeeel lichtgrijs) wij hebben een roze en witte bloemlamp aan de muur hangen, en dan van teigetje de lakentjes, plafondlamp en verschoningskussen.
    Ik heb expres geen behang met figuurtjes genomen omdat ik weet dat ik dat na een tijdje gewoon zat ben.

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Daarom hebben wij ook niet iets kinderachtigs gekozen.
    Wij hebben 2 muren fucsia roze en 2 muren wit.
    Op de witte muren hebben we bloem stickers geplakt zodat het een beetje breekt.
    Foto's staan in mijn alobum geloof ik.

Ben er nog steeds weg van

Deel Deze Pagina