hallo dames, vorige week maandag voor de eerste keer bij de gyn geweest. tijdens het onderzoek heeft hij een ei gespot van 18mm. Nu ben ik ook aan het tempen, en vroeg mijn af wat jullie van mijn temp vinden. Heb er nog niet zoveel ervaring mee. Graag jullie mening..
als je bij fertility friend een account aanmaakt kan je daat je gegevens invoeren en dan zet hij een kruis waar hij denkt dat jij een eisprong hebt gehad en meestal klopt dit wel Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting
is allemaal in het engels snap er niet zoveel van maar zal nog eens een poging wagen. bedankt voor je reactie.. denk je dat dit positief is voor een eventuele zwangerschap?
cd 14 ziet er inderdaad logisch uit en zeker in combinatie met je echo. De site waar over werd gesproken is inderdaad in het Engels, maar is zo makkelijk dat je het niet hoeft te spreken, het wijst zich vanzelf. Anders kom je even je vragen stellen bij het "algemene temperatuurkaartjes deel 6". Daar zitten allemaal lieve meiden die je heel graag willen helpen. Helaas kun je echt nog niet zeggen of je zwanger zou kunnen zijn, maar het feit dat je je een eisprong hebt gehad is natuurlijk wel goed. Succes!!