Hoeveel procent kans?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joytje, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    hoeveel procent kans heb je in een keer zwanger te zijn als je weet wanneer je vruchtbaar bent en dan 3 keer geklust hebt? ;)

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
  3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik las gisteren ergens op internet het volgende:

Als je supervruchtbaar bent 60%, ben je normaal vruchtbaar 20%, ben je weinig vruchtbaar 5%. Maar veel heb je er niet aan. Alles moet net helemaal precies goed uitkomen denk ik.
    In ieder geval heb ik er bij mijn eerste 5 jaar gedaan om zwanger te worden , bij mijn tweede tweejaar en ben nu in de eerste ronde meteen zwanger van de derde.

Succes met zwanger worden!

Groetjes Evelien

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Je hebt 1 kans dat het raak en is en 1 kans dat het niet raak is, het enige wat je kan doen is afwachten ;)

5. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb gehoord van kennissen die bezig zijn met IVF dat je bij iedere eisprong een kans van 1 op 6 hebt dat het eitje bevrucht wordt. Hoe dat zit als je onlangs met de pil bent gestopt weet ik niet. Ik zou er rekening mee houden dat het bijna een jaar kan duren! Succes met zwanger worden.

6. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik heb ergens gelezen of gehoord dat je steeds een 20-25% kans had. Of het nu van de eerste keer is of van de 12de ofzo.
    Denk wel dat je je daar niet te veel op mag vastpinnen, denk dat hoe minder je bezig bent met tellen en met hopen (hoe logisch dat ook is hoor) hoe beter het gaat. Hoe dikwijls hoor je niet van vrouwen die verteld werden niet zwanger te kunnen geraken en daarna direct zwanger worden?

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Jeetje, 5 jaar, wat een ramp joh!Dan verlies je toch de moed?Ben jij spontaan zwanger geraakt of met medische hulp?

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Hier móet ik gewoon even op reageren hoor!
    Lekker makkelijk om te zeggen dat je er minder mee bezig moet zijn, zeker als je misschien al langer bezig bent!Of als je al in het zh loopt!
    Er is nog nooit bewezen dat je van stress minder vruchtbaar zou zijn!

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou we hadden de moed nog niet opgegeven omdat ik heel erg twijffelde of ik wel kinderen wilde. De ene keer heel graag dan voelde ik me weer heel onzeker : ben ik wel een goede moeder? We hadden samen afgesproken dat we alles op zijn beloop zouden laten, ik wilde zowiezo niet de medische molen in daar was mijn kinderwens niet groot genoeg voor toen. Ik hield toen ook helemaal niet inde gaten wanneer ik ovuleerde en zo, nu ben ik een echt moedertje, de derde is opkomst dus...

Groetjes Evelien

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou we hadden de moed nog niet opgegeven omdat ik heel erg twijffelde of ik wel kinderen wilde. De ene keer heel graag dan voelde ik me weer heel onzeker : ben ik wel een goede moeder? We hadden samen afgesproken dat we alles op zijn beloop zouden laten, ik wilde zowiezo niet de medische molen in daar was mijn kinderwens niet groot genoeg voor toen. Ik hield toen ook helemaal niet inde gaten wanneer ik ovuleerde en zo, nu ben ik een echt moedertje, de derde is opkomst dus...

Groetjes Evelien

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    onze eerste was in de eerste maand, onze tweede was in de eerste maand, waar we volgens mij 3 keer onveilig sex gehad hebben.....

de kans is van zoveel afhankelijk, hoe goed is het zaad, hoe goed is het ei, hebben ze elkaar gevonden (er schijnt nogal dom zaad te bestaan) en dan hebben ze elkaar gevonden is de kans groter dat het mislukt dan dat het daadwerkelijk innesteld. En dan is het ingenesteld dan nog ....

ik kan nog wel even doorgaan. Als je echt een % wil zul je een statisticus moeten vragen maar mijn boerenverstand zegt...wacht je nod even af. Je hebt in principe 50% kans. Je bent zwagner, of je bent het niet...

dûh...

Deel Deze Pagina